Vertel. Wat doe ik altijd dan op donderdag?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:47 schreef FreshFruit het volgende:
En wat doet ze altijd op donderdag ?
Ja wat doe je altijd dan op donderdag?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vertel. Wat doe ik altijd dan op donderdag?
Op woensdag weet ik wel wat je altijd doet, maar op donderdag geen ideequote:Op donderdag 26 maart 2026 07:51 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vertel. Wat doe ik altijd dan op donderdag?
Ben nu wel hele benieuwd wat DJMO altijd op donderdag doetquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja wat doe je altijd dan op donderdag?
Donderdagse dingenquote:Op donderdag 26 maart 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu wel hele benieuwd wat DJMO altijd op donderdag doet
Neem een lekkere croissant voor me meequote:Op donderdag 26 maart 2026 07:56 schreef FreshFruit het volgende:
Zonnetje schijnt. ik ga naar de Appie.
Ham/kaas ?quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Neem een lekkere croissant voor me mee
Hier is het op donderdag markt, maar ja is het dat daar ookquote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ja wat doe je altijd dan op donderdag?
Ik ben ook benieuwd. Als iemand me het even kan vertellen, dan heb ik voortaan op donderdag iets te doen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben nu wel hele benieuwd wat DJMO altijd op donderdag doet
quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook benieuwd. Als iemand me het even kan vertellen, dan heb ik voortaan op donderdag iets te doen.
Tabak kopen!quote:Op donderdag 26 maart 2026 07:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ik ben ook benieuwd. Als iemand me het even kan vertellen, dan heb ik voortaan op donderdag iets te doen.
quote:
Dat doe ik niet elke week. Hooguit eens in de zes weken.quote:
Nee, is hier op woensdag, dus daar kan ik godzijdank aan ontsnappen.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]Is er geen markt, dan kan je daar je donderdag mee vullen
Maar wel op donderdagquote:Op donderdag 26 maart 2026 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat doe ik niet elke week. Hooguit eens in de zes weken.
Je houdt ook niet echt van de markt?quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:03 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, is hier op woensdag, dus daar kan ik godzijdank aan ontsnappen.
Teveel prikkels.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je houdt ook niet echt van de markt?
Ik vond hem in Enschede altijd wel leuk, maar hier in Zutphen vind ik er niet veel aan in Warnsveld al helemaal niet
Nee hoor, vaak met de auto in het weekend, of om het even op elke doordeweekse dag, behalve de woensdag.quote:
Lijkt mij echt zo kut als mensen dat hebben.quote:
quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Tijd voor een verse bak koffie.
[ afbeelding ]
Hoezo? Jij hebt er toch geen last van?quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lijkt mij echt zo kut als mensen dat hebben.
Nee, maar daarom kan het mij wel kut lijken voor de mensen die het hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt er toch geen last van?
Werk je thuis vandaag?quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:31 schreef gebrokenglas het volgende:
Het ziet er niet aanlokkelijk uit om naar buiten te gaan.
Zeker niet als binnen verse koffie is
Neuh. Gewoon een kwestie van ontwijken. Als ik iemand bij me heb gaat het overigens wel hoor, maar alleen zul je mij niet snel op dat soort plaatsen zien.quote:Op donderdag 26 maart 2026 08:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, maar daarom kan het mij wel kut lijken voor de mensen die het hebben.
Ik heb wel heel lang gehad als ik ergens kwam waar het druk is ik de pijnen van mensen mee naar huis namquote:Op donderdag 26 maart 2026 08:34 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh. Gewoon een kwestie van ontwijken. Als ik iemand bij me heb gaat het overigens wel hoor, maar alleen zul je mij niet snel op dat soort plaatsen zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |