Het is meer reality- dan klusprogramma...quote:Op woensdag 1 april 2026 18:36 schreef Dazalbest1 het volgende:
Het zijn wel echt veel afleveringen tot wij bij een 1e oplevering zijn zeg, poeh.
De irritaties over klusbus en container weten we nu wel. Ik zou liever meer klussen en resultaat zien en meer Daan!
Ja haha reality klussers op straat. Ik zie ze namelijk vooral op straat staan om iets te vertellen en af en toe een schroefje ingedraaid.quote:Op woensdag 1 april 2026 18:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is meer reality- dan klusprogramma...
Ik vind dit seizoen tot nu toe de minste... teveel deelnemers, te weinig variatie in het soort mensen...quote:Op woensdag 1 april 2026 19:08 schreef Dazalbest1 het volgende:
[..]
Ja haha reality klussers op straat. Ik zie ze namelijk vooral op straat staan om iets te vertellen en af en toe een schroefje ingedraaid.
Maar goed ik zal hoop houden als de 1e oplevering is geweest
Ik kan nog geen enkel paar uit elkaar houden, t'is dat Sonja een grote waffel heeft dat ik haar naam weet en Steffi een streberig achterbakse troela, zelfs van het hippiestel kan ik de namen niet onthouden. De rest lijkt allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen tot nu toe de minste... teveel deelnemers, te weinig variatie in het soort mensen...
Veel geblaat en weinig wol
Bianca en Silvio.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:59 schreef Firuze60 het volgende:
zelfs van het hippiestel kan ik de namen niet onthouden
En dat slapen in dat stinkhol. Niet nodig, laat die mensen gewoon waardig slapen.quote:Op woensdag 1 april 2026 19:37 schreef Dazalbest1 het volgende:
Wat hier eerder ook al voorbij kwam, geen stortkoker, 2 emmertjes, te weinig gereedschap, puur om discussie uit te lokken voor 'pittige' TV.
Voor geen ton zou ik daar willen liggen.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:24 schreef Arcee het volgende:
[..]
En dat slapen in dat stinkhol. Niet nodig, laat die mensen gewoon waardig slapen.
Ja héél vaak op gezeten. Vooral met het kiezen van teamsquote:Op woensdag 1 april 2026 20:33 schreef Firuze60 het volgende:
Dat gejatte bankje dat Lotti meepikt is een ouderwetse gymnastiekbank.
De geest van Dennisquote:
Nah, das weer het andere uiterste, juist dat gekluns is wel leuk om naar te kijken, niet elke klusser is direct een ervaren vakman. Die opdrachten zijn opvulling. Trouwens dacht even dat Bianca de geest had gegeven, die lag voor lijk in die auto.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:44 schreef V. het volgende:
Ik denk dat ik het leuker zou vinden als er gewoon kundige koppels werden ingezet, zonder kunstmatige armoede, opdrachten en tegenwerking en te zien wie het mooiste appartement maakt.
Oef, haha, ja, tot op de middelbare school hadden ze die. En werden ook gebruikt om tegen de kast aan te zetten.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja héél vaak op gezeten. Vooral met het kiezen van teams
Ja, ik snap het ook niet echt... Of anders laat je een deur op maat maken?quote:Op woensdag 1 april 2026 21:25 schreef Firuze60 het volgende:
Huh? Je kan een standaarddeur toch wel inkorten?
Ja, dat dacht ik ook, de kosten om die post te slopen en weer opnieuw stucwerk lijken mij groter. En die levering van hun Ikea bed leek mij ook vreemd, niemand thuis daar? Beetje opzet.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:30 schreef V. het volgende:
[..]
Ja, ik snap het ook niet echt... Of anders laat je een deur op maat maken?
Geen idee precies waarom ik vind haar iets viezigs hebben, alsof er een walm om haar heenhangt en die bruine huid enorm afgeeft.quote:Op woensdag 1 april 2026 20:54 schreef V. het volgende:
Djiezus, op hoeveel pakjes per dag zit die Sonja? Wat een gerochel...
Lekker bruingebakken in de Spaanse zon met hun camper.quote:Op woensdag 1 april 2026 21:33 schreef __Fokker__ het volgende:
[..]
Geen idee precies waarom ik vind haar iets viezigs hebben, alsof er een walm om haar heenhangt en die bruine huid enorm afgeeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |