Nee heb ik niet. Maar is vanavond pas verstuurd dus op zijn vroegst op vrijdag.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak zijn ze wel vlot
Heb je een track and trace ?
Download zelden ietsquote:
Zeker en vrijdag is hier ook nog eens een super de super kudt dagquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
flink balen, of zoals mario het zo mooi zegt
[..]
Trekken, Trees!quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vaak zijn ze wel vlot
Heb je een track and trace ?
Mwah hoeft nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee heb ik niet. Maar is vanavond pas verstuurd dus op zijn vroegst op vrijdag.
Die mensen hebben dan toch wel iets humorquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:40 schreef maily het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
De chatbot van (volgens mij DHL) heet Tracy![]()
![]()
![]()
Uhuhquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mensen hebben dan toch wel iets humor
Ga het wel zien kan het toch niet veranderen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwah hoeft niet
Maar is wel mogelijk
Je krijgt nu slecht weer ?quote:
Daar zitten wij ver vandaan .... maar hier onweerquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je krijgt nu slecht weer ?
Las gisteren dat het in Limburg slecht zou worden vannacht
wat voor hekserij beoefenen ze daar bij Omroep Brabant? Er speelt gewoon reclame voor het filmpje afquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:45 schreef maily het volgende:
Een vleeskasteel; typetjes afvinken met bingokaart van Helmondse kermis
quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat voor hekserij beoefenen ze daar bij Omroep Brabant? Er speelt gewoon reclame voor het filmpje af
Er is genoeg voor iedereenquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
wat drinken we zeven dagen lang?
Verstandig. Ik bubbelwaterquote:Op woensdag 25 maart 2026 21:56 schreef greysbones het volgende:
* greysbones neemt maar een slokje cola
quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:58 schreef greysbones het volgende:
Hont wil op bank
Mag niet
Puppy ogen
Kan je die weerstaan?quote:Op woensdag 25 maart 2026 21:58 schreef greysbones het volgende:
Hont wil op bank
Mag niet
Puppy ogen
quote:
Gelukkig welquote:
dat is geen ramp bij zo'n handtasbewoner, maar bij jouw honten kan dat echt nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Anders liggen er straks 3 op de bank
Zou ik ook zonde vinden van mijn bankquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
dat is geen ramp bij zo'n handtasbewoner, maar bij jouw honten kan dat echt niet
dat zeg ikquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ik ook zonde vinden van mijn bank
Ik hou zielsveel van mijn honties
Maar ik heb geen geldboom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |