Gelukkig welquote:
dat is geen ramp bij zo'n handtasbewoner, maar bij jouw honten kan dat echt nietquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig wel
Anders liggen er straks 3 op de bank
Zou ik ook zonde vinden van mijn bankquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:05 schreef maily het volgende:
[..]
dat is geen ramp bij zo'n handtasbewoner, maar bij jouw honten kan dat echt niet
dat zeg ikquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou ik ook zonde vinden van mijn bank
Ik hou zielsveel van mijn honties
Maar ik heb geen geldboom
Zou ik ook zeggen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:10 schreef Shii het volgende:
Ik zit gewoon aan de![]()
Gewoon af en toe een willekeurige bolksmiley er tussendoor.
Wat doe jij toch elke keer met mijn usernamequote:Op woensdag 25 maart 2026 22:13 schreef StevenHyde het volgende:
Tnx voor de wasgij tip @:greysbones. Ik ga het ff checken
Ow vaagquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wat doe jij toch elke keer met mijn username
Die punt achter mijn naamquote:
Die punt kan je beter weglaten als je iemand wil taggen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:13 schreef StevenHyde het volgende:
Tnx voor de wasgij tip @:greysbones. Ik ga het ff checken
Ja maarquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:16 schreef StevenHyde het volgende:
Vulde em automatisch aan op mobiel maar dus vaker verkeerd gedaan blijkbaar
Heb er al 2 aangeklikt. Misschien nog meer dingen kopen nu in de smaak te pakken hebquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:17 schreef greysbones het volgende:
Ow @:Stevenhyde @:Shii @:Maily
Die aanbieding is alleen vandaag hoor ik net
Nein poppedeinquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nickname change naar :greysbones dan maar
Sluit aan die hapquote:Op woensdag 25 maart 2026 22:23 schreef mario390 het volgende:
yep ik heb vandaag de modem gekregt dat 3 keer schneller is al nu heb met 50 mbit maar angeslten is nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |