En daarna je lekkernij afronden met een lekker kopje koffie natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de kibbeling vaak wel bij de lekkerbek had ik nu geen saus, maar was een lekker kronkant korstje er omheen en lekkere kruiden
Ik had in dit geval een sinaasappel, die had ik net afgepeld toen hij de vis kwam brengenquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daarna je lekkernij afronden met een lekker kopje koffie natuurlijk
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
quote:
quote:
Alleen alweer de intentie dat je mij wil bolken ttssssquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:35 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Tsja, dat ging mis. Of juist goed, voor jou
Ja, dat is wel handig, dankjewel.quote:
Ja nee, soms kan het niet anders.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alleen alweer de intentie dat je mij wil bolken ttssss
Het kan altijd andersquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:48 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nee, soms kan het niet anders.
Niet met alles maar wel met ditquote:
quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |