Gebruik jij altijd gember of citroen bij je visjes?quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
witvis dat gebruikt wordt voor kibbeling en lekkerbekje is vrij neutraal van smaak
Lafbekjes zijn het.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
witvis dat gebruikt wordt voor kibbeling en lekkerbekje is vrij neutraal van smaak
Extra kruiden eropquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
Daar zijn een paar andere vaste klanten beter inquote:Op woensdag 25 maart 2026 13:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien wel in gebroken Nederlands
@mario390 @kreequote:Op woensdag 25 maart 2026 14:08 schreef Fogel het volgende:
[..]
Daar zijn een paar andere vaste klanten beter in
citroen eigenlijk bijna nooit, gember wel regelmatigquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:05 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Gebruik jij altijd gember of citroen bij je visjes?
Laat ik op de kibbeling ook altijd doen om de smaak te neutraliseren lolquote:
Neutraliseren?quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik op de kibbeling ook altijd doen om de smaak te neutraliseren lol
Lekkerbek, kibbeling, spul voor vrouwen en kinderen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laat ik op de kibbeling ook altijd doen om de smaak te neutraliseren lol
Bij de kibbeling vaak wel bij de lekkerbek had ik nu geen saus, maar was een lekker kronkant korstje er omheen en lekkere kruidenquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Neutraliseren?
Doe je er ook saus op?
En daarna je lekkernij afronden met een lekker kopje koffie natuurlijkquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bij de kibbeling vaak wel bij de lekkerbek had ik nu geen saus, maar was een lekker kronkant korstje er omheen en lekkere kruiden
Ik had in dit geval een sinaasappel, die had ik net afgepeld toen hij de vis kwam brengenquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:19 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daarna je lekkernij afronden met een lekker kopje koffie natuurlijk
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |