Hallo Stevenquote:
Ik heb al jaren een 55 inch en ga weer voor een 55 inchquote:Op woensdag 25 maart 2026 10:09 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hoeveel inch ben je van plan aan te schaffen?
Okay ja dat dacht ik zelf ook altijd, maar toch voor 65 gegaan en geen spijt. Maar ligt er beetje aan hoever je vd tv af zit idd.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een 55 inch en ga weer voor een 55 inch
65 lijkt mij net te groot
Heb net even gekeken en ze raden ook 65 aan maar die zijn dan ook gelijk weer duurderquote:Op woensdag 25 maart 2026 10:17 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay ja dat dacht ik zelf ook altijd, maar toch voor 65 gegaan en geen spijt. Maar ligt er beetje aan hoever je vd tv af zit idd.
Ja, maar wel echt een vooruitgang vond ik het. Heerlijk zo'n nieuwe tvquote:Op woensdag 25 maart 2026 10:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb net even gekeken en ze raden ook 65 aan maar die zijn dan ook gelijk weer duurder
Ik heb nu een nieuwe maar de kwaliteit is zoveel slechter dan die ik had. Maar prijsverschil is ook groot.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja, maar wel echt een vooruitgang vond ik het. Heerlijk zo'n nieuwe tv
Ja beter een keer goed investeren wel. Maargoed ik had toen goed geïnvesteerd en toen ging mijn dure tv ook binnen 11 maanden kapot. Je kunt ook pech hebben.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb nu een nieuwe maar de kwaliteit is zoveel slechter dan die ik had. Maar prijsverschil is ook groot.
Wat mooi dat dat alsnog kan, terugbrengen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijken voor een andere tv ik kan deze terug brengen omdat ik niet tevreden ben
Niks mis mee, broederquote:
StevenTquote:
Ditquote:
En pech is mijn voornaam.quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:49 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja beter een keer goed investeren wel. Maargoed ik had toen goed geïnvesteerd en toen ging mijn dure tv ook binnen 11 maanden kapot. Je kunt ook pech hebben.
A even een welverdiende lunchpauzequote:
Henkquote:Op woensdag 25 maart 2026 11:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En pech is mijn voornaam.
Heb nu een 65 inch. Henk heeft flink bij gelapt heb een verzekering voor. 7 jaar.
Sterriieeeeeeequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 12:21 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Doet u mij maar een onsjekibbeling meer mailydepaily!
Die is hier net op helaas ....quote:
PPpff wat kosten die dingen een hoop geld zegquote:
da lus ik niequote:
Werkse Mikey, hoe is het met je?quote:
Jij ook al, hier nog eenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |