Oei. Weer een fout gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij geeft tenminste nog een bedankje
Ik vrees dat AI daar niet aan wil mee werkenquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:26 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Vervang in mijn geval badeend maar voor een rolletje folie
Deze man hequote:Op woensdag 25 maart 2026 07:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. Weer een fout gemaakt.![]()
Bedankt MT6 voor jouw koffie![]()
Hopelijk nog niet te laat
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 25-03-2026 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Mijn AI werkt daar prima aan meequote:Op woensdag 25 maart 2026 07:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik vrees dat AI daar niet aan wil mee werken
Het deed al moeilijk toen ik zei dat je dat dat ding uit frustratie ook tegen het hoofd van je partner kon gooien als hij niet luisterde. Was te gewelddadig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedoelde meer dat je badeend door rolletje folie kan vervangen in de tekst die je hebt geschreven voor op de FP.
quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Mijn AI werkt daar prima aan mee![]()
Ik had deze al een keer gemaakt, welke dus NSFW is:WrappieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedoelde meer dat je badeend door rolletje folie kan vervangen in de tekst die je hebt geschreven voor op de FP.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
Pinniequote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:35 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Mijn AI werkt daar prima aan mee![]()
Ik had deze al een keer gemaakt, welke dus NSFW is:Ja dat begreep ik. Het is in ieder geval leuk spelen met AI. En soms zelfs zeer helpend om mijn gedachten te ordenen en uit te beelden. Want soms zegt een afbeelding meer dan duizend woorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar bedoelde meer dat je badeend door rolletje folie kan vervangen in de tekst die je hebt geschreven voor op de FP.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Leuk om mee te spelen inderdaad en hier op FOK ook al leuke dingen voorbij zien komen. Alleen jammer dat AI zoveel resources opslokt en bijvoorbeeld geheugen momenteel zo goed als onbetaalbaar is omdat alles naar grote datacenters gaat ivm AI.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja dat begreep ik. Het is in ieder geval leuk spelen met AI. En soms zelfs zeer helpend om mijn gedachten te ordenen en uit te beelden. Want soms zegt een afbeelding meer dan duizend woorden.
Waar zeg ik iets wat ik afbrand, zeg alleen dat ik daar nooit komquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
[..]
Ja ja, ho maar weer met mijn kindje af te branden.
Ja was best een harde wind vannacht buitenquote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:43 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Leuk om mee te spelen inderdaad en hier op FOK ook al leuke dingen voorbij zien komen. Alleen jammer dat AI zoveel resources opslokt en bijvoorbeeld geheugen momenteel zo goed als onbetaalbaar is omdat alles naar grote datacenters gaat ivm AI.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze 4 had ik gemaakt om mee te nemen naar psych. Misschien dat ik er van de week even iets mee ga doen in m'n eigen topic. Want gisteren bij de nieuwe psych had ik ze nauwelijks nodig, hij hoorde me tien minuten aan en was het meteen met me eens dat ik nieuwe medicatie nodig had. De volgende tien minuten zitten praten over welke ik dan voor ogen had en wat de mogelijke bijwerkingen waren etc en toen kon ik weer gaan. Met recept voor een tca op zak.Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
Bedankt!quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:54 schreef DJMO het volgende:
[..]Mooi dat die nieuwe psych naar jou luistert en niet zomaar voor je gaat bepalen wat je wel of niet nodig zou hebben. En plaatjes zeggen veel en kunnen een hulpmiddel zijn, echter alles wat ik erin zie kan ook naar voren komen als je een goed en diepgaand gesprek voert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze 4 had ik gemaakt om mee te nemen naar psych. Misschien dat ik er van de week even iets mee ga doen in m'n eigen topic. Want gisteren bij de nieuwe psych had ik ze nauwelijks nodig, hij hoorde me tien minuten aan en was het meteen met me eens dat ik nieuwe medicatie nodig had. De volgende tien minuten zitten praten over welke ik dan voor ogen had en wat de mogelijke bijwerkingen waren etc en toen kon ik weer gaan. Met recept voor een tca op zak.
Klopt, maar ik ben een beelddenker, en kan soms moeilijk omschrijven hoe ik me voel. En dat lukt zeker niet binnen het gestelde kwartier of half uur dat je hebt tijdens een gesprek met een psycholoog of psychiater.quote:Op woensdag 25 maart 2026 08:10 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Mooi dat die nieuwe psych naar jou luistert en niet zomaar voor je gaat bepalen wat je wel of niet nodig zou hebben. En plaatjes zeggen veel en kunnen een hulpmiddel zijn, echter alles wat ik erin zie kan ook naar voren komen als je een goed en diepgaand gesprek voert.
Nee, niet afwerkenquote:Op woensdag 25 maart 2026 08:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik wil deze inkoppen met een grap, maar ik ben wijs vandaag
Ja, jij bent ook al langer op dan ik.quote:
Dat is waar, ben niet zo lui ding als jijquote:Op woensdag 25 maart 2026 08:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, jij bent ook al langer op dan ik.
En het wordt tijd voor het eerste overleg.
quote:
Hallo Dottekequote:
Ja kijken voor een andere tv ik kan deze terug brengen omdat ik niet tevreden benquote:Op woensdag 25 maart 2026 10:06 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Hey dottie, nog plannen vandaag?
Hoeveel inch ben je van plan aan te schaffen?quote:Op woensdag 25 maart 2026 10:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kijken voor een andere tv ik kan deze terug brengen omdat ik niet tevreden ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |