Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It was a dark and stormy night.![]()
Tsja, er is zo veel mooi. Thuis komen van je werk, een kleintje dat naar je toe kruipt terwijl vrouwlief een radler voor je neer zet
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Een lekkerbak koffie als je wakker bentWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Tja heb ooit een keer die poging gedaan, koffie op een dienblad nog wel.quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:21 schreef gebrokenglas het volgende:
Het zou natuurlijk mooi zijn als je na een vermoeiende lange werkdag nog even lekker kort kunt uitslapen en er wordt spontaan koffie gebracht, om de dag relaxt te beginnen.
Helaas heb je die kans toen vernageld en ik ben wel een ezel maar bij jou te vaak mijn neus gestoten
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja nou dat was echt een foutje hoor. Heel dom van mij. Dat zal niet opnieuw gebeuren.quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tja heb ooit een keer die poging gedaan, koffie op een dienblad nog wel.
Helaas heb je die kans toen vernageld en ik ben wel een ezel maar bij jou te vaak mijn neus gestotenIt was a dark and stormy night.![]()
BlubWerewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been hauntef by a million screams![]()
Sommige foutjuhs zijn niet meer te herstellenquote:Op woensdag 25 maart 2026 06:31 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja nou dat was echt een foutje hoor. Heel dom van mij. Dat zal niet opnieuw gebeuren.
Zie nu de puntenlijst, pas maar op dat je niet ingehaald wordt GG die kans zit er nog dik inWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas denkt hoopt dat het straks wel weer goed komt. Hij berust zich nu in deze situatie en besluit dan maar uit bed te gaan om koffie te maken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige foutjuhs zijn niet meer te herstellenIt was a dark and stormy night.![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:36 schreef Dotteke het volgende:
Zie nu de puntenlijst, pas maar op dat je niet ingehaald wordt GG die kans zit er nog dik in
It was a dark and stormy night.![]()
Je zegt nu zelf dat het een foutje was, en geen fout.quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sommige foutjuhs zijn niet meer te herstellen
Niet iedere fout is te herstellen.quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je zegt nu zelf dat het een foutje was, en geen fout.
Wat jij ziet als een fout kan voor een ander als zeer kwetsend worden gevoeld.
Jij kan dat zeggen het is een foutjuh ik vond het geen foutjuh maar een bikkelharde afwijzing
quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet iedere fout is te herstellen.
Wat jij ziet als een fout kan voor een ander als zeer kwetsend worden gevoeld.
Jij kan dat zeggen het is een foutjuh ik vond het geen foutjuh maar een bikkelharde afwijzing![]()
![]()
Oeh. Pijnlijk dit.
Sorry
Ja als er in de avond en nacht niemand is gaat het hard.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
* gebrokenglas begrijpt dat hij nu het vragen om koffie beter even kan uitstellen tot op z'n vroegst morgen pas.It was a dark and stormy night.![]()
ZIt Hart van Nederland te luisteren die Rechter over pijpenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik plaats deze DotBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:43 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas begrijpt dat hij nu het vragen om koffie beter even kan uitstellen tot op z'n vroegst morgen pas.voor Heer Scherf
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik zat er al op te wachten, kon niet uitblijvenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op woensdag 25 maart 2026 06:47 schreef Dotteke het volgende:
ZIt Hart van Nederland te luisteren die Rechter over pijpenEn dit op de vroege ochtendSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil jij een kopje koffie, Dotteke?quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:04 schreef Dotteke het volgende:
Ik zat er al op te wachten, kon niet uitblijven
Zit je nu mijn koffie weg te geven?quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil jij een kopje koffie, Dotteke?
Lekker, dat lust ik wel van je.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil jij een kopje koffie, Dotteke?
Van MT6 krijg ik toch alleen maar een bolk aan zo man heb je ook helemaal nietsWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Neenee, ik zet zelf snel even een bakkie en geef dat aan haar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zit je nu mijn koffie weg te geven?It was a dark and stormy night.![]()
Alstublieftquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, dat lust ik wel van je.
Van MT6 krijg ik toch alleen maar een bolk aan zo man heb je ook helemaal niets
Dank je wel lieverdquote:
Morguh DJMO
Jij geeft tenminste nog een bedankjequote:
quote:
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Mannen
EEn bedankje, waar krijg ik een bedankje dan?quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog een bedankjeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
*geeftquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn bedankje, waar krijg ik een bedankje dan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O ja altijdquote:
Wel een beetje vergezocht, waar ze al geen onderzoeken naar doenquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het belang van de badeend in een relatie
Maar ze hebben gelijk dat alleenstaande met zo eend praat denk ik. Ik ken er zelfs een die denkt er een te zijn lolWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je bent zelfquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een beetje vergezocht, waar ze al geen onderzoeken naar doen
Maar ze hebben gelijk dat alleenstaande met zo eend praat denk ik. Ik ken er zelfs een die denkt er een te zijn lolIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je hebt duidelijk de laatste zin niet goed gelezenquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een beetje vergezocht, waar ze al geen onderzoeken naar doen
Maar ze hebben gelijk dat alleenstaande met zo eend praat denk ik. Ik ken er zelfs een die denkt er een te zijn lol
Kwak kwakquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wel meer dan een zin niet heb er even snel langs gescrold, hou niet zo van die onderzoekjesquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste zin niet goed gelezen
Maar ik ga even de laatste zin kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O uit jou duim verzonnen door copilot geschreven, dat is toch zoiets als chat gpt?quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste zin niet goed gelezenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
De FP
Kijk daar alleen af en toe als hier een link wordt geplaatstquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja CoPilot is de AI functie van Microsoft.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O uit jou duim verzonnen door copilot geschreven, dat is toch zoiets als chat gpt?
Heb slechts de opdracht gegeven om een essay te schrijven op bachelor niveau, met enkele aanwijzingen.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Ja ja, ho maar weer met mijn kindje af te branden.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk daar alleen af en toe als hier een link wordt geplaatstIk heb er één en ik ben er trots op
Vervang in mijn geval badeend maar voor een rolletje foliequote:Op woensdag 25 maart 2026 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het belang van de badeend in een relatie![]()
![]()
Oei. Weer een fout gemaakt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij geeft tenminste nog een bedankje![]()
Bedankt MT6 voor jouw koffie![]()
Hopelijk nog niet te laat
It was a dark and stormy night.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: