Lekker, dat lust ik wel van je.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Wil jij een kopje koffie, Dotteke?
Neenee, ik zet zelf snel even een bakkie en geef dat aan haar.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:07 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zit je nu mijn koffie weg te geven?
Alstublieftquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker, dat lust ik wel van je.
Van MT6 krijg ik toch alleen maar een bolk aan zo man heb je ook helemaal niets
Dank je wel lieverdquote:
Jij geeft tenminste nog een bedankjequote:
quote:
EEn bedankje, waar krijg ik een bedankje dan?quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:14 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jij krijgt tenminste nog een bedankje
*geeftquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EEn bedankje, waar krijg ik een bedankje dan?
O ja altijdquote:
Wel een beetje vergezocht, waar ze al geen onderzoeken naar doenquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het belang van de badeend in een relatie
Je bent zelfquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een beetje vergezocht, waar ze al geen onderzoeken naar doen
Maar ze hebben gelijk dat alleenstaande met zo eend praat denk ik. Ik ken er zelfs een die denkt er een te zijn lol
Je hebt duidelijk de laatste zin niet goed gelezenquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wel een beetje vergezocht, waar ze al geen onderzoeken naar doen
Maar ze hebben gelijk dat alleenstaande met zo eend praat denk ik. Ik ken er zelfs een die denkt er een te zijn lol
Kwak kwakquote:
Wel meer dan een zin niet heb er even snel langs gescrold, hou niet zo van die onderzoekjesquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste zin niet goed gelezen
O uit jou duim verzonnen door copilot geschreven, dat is toch zoiets als chat gpt?quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:20 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de laatste zin niet goed gelezen
Kijk daar alleen af en toe als hier een link wordt geplaatstquote:
Ja CoPilot is de AI functie van Microsoft.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O uit jou duim verzonnen door copilot geschreven, dat is toch zoiets als chat gpt?
quote:
Ja ja, ho maar weer met mijn kindje af te branden.quote:Op woensdag 25 maart 2026 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk daar alleen af en toe als hier een link wordt geplaatst
Vervang in mijn geval badeend maar voor een rolletje foliequote:Op woensdag 25 maart 2026 07:16 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het belang van de badeend in een relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |