Je bent zelf een 8/10quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heyquote:
Nu effe wel. Kan niet slapen, jij?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
HeyLeuke reactie
Jij verveelt je echt nooit heb ik het idee
Nog niet geprobeerd. Over een half uurtje denk ik. (zit nu aan de thee)quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:28 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Nu effe wel. Kan niet slapen, jij?
Lekker, welke thee?quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Over een half uurtje denk ik. (zit nu aan de thee)
Droom zachtquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:34 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Lekker, welke thee?
Ik ga nu poging 46644467 doen
Thee op een zaterdagavond, jij leeft wel echt het leven.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nog niet geprobeerd. Over een half uurtje denk ik. (zit nu aan de thee)
Ik kan nu iets zeggen over jou, maar zo zit ik niet in elkaar.quote:Op zaterdag 4 april 2026 23:34 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Thee op een zaterdagavond, jij leeft wel echt het leven.
Je bent een goed mensquote:Op zaterdag 4 april 2026 23:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kan nu iets zeggen over jou, maar zo zit ik niet in elkaar.
Ik had zelf kipkebab gemaakt, op een Turks brood met een eigengemaakt knoflooksausje. Heerlijk, ook om te vieren dat PSV kampioen is.quote:Op zondag 5 april 2026 17:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Heerlijke zuurkoolquote:Op maandag 6 april 2026 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
Lekker paasachtig, chili con carnequote:Op maandag 6 april 2026 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe chili con carne.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |