Beste paalquote:
Zegquote:
quote:
Daar heb ik een andere mening over -quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
Hey Sallyquote:
Klopt, ik jullie wel - tussendoor proberen mee te lezen.quote:
Wat zeg je over mijn moederquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:28 schreef MooieTop6 het volgende:
Zolang ik maar iedereen de moeder kan bolken
Hmz, tja, ehm,....quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:28 schreef _UserName_ het volgende:
FOK! willenever die! FOK! for all, lets come together and celebolk!
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 24-03-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Die is liefquote:
*proest*quote:
Heb het wel meegekregen maar ook druk met werk, thuis etc etc.. is vrij uniek dat ik er overdag ben. Maar dat het niet lekker ging was duidelijk iddquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Hmz, tja, ehm,....
Was toch wel (opnieuw) dat Zijden Draadje, hoor.... als ik het allemaal goed heb geinterpreteerd.
En ik heb bijna alle topics/posts gelezen (al was ik blij met het verzameltopic waar een Samenvatting werd gevraagd). En hier een link die @:Dotteke (?) had geplaatst dat het slecht ging...?! Eind feb/begin maart?
Ieuw. Dan blijf ik weg bij jou, hoor...quote:
Geen buttbuddies, gewoon goed gezindquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuw. Dan blijf ik weg bij jou, hoor...
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ieuw. Dan blijf ik weg bij jou, hoor...
quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen buttbuddies, gewoon goed gezind
Check ✅✔️quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:36 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Geen buttbuddies, gewoon goed gezind
| Forum Opties | |