Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Op even aangepastquote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:16 schreef greysbones het volgende:
Ben het helemaal met je eens @:Soury
Gooo Jan
De Kennedymars duurt 20 uur en dan loop je 80 kilometer. Nu kan ik me voorstellen dat zij dat niet gaan kunnen, maar om de beurt een uurlang flink doorwandelen zou toch moeten lukken, zeg 5 km/u. Dan zou je in 24 uur 120 kilometer moeten kunnen halen. Zonder te rennen.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:06 schreef Chanel5 het volgende:
Rennen is de pest voor je knieen en enkels, iedere keer de schok van je hele gewicht.
Kun je beter stevig doorlopen.
Mijn man en ik hebben beide een samsung watch. Maar als we samen gaan wandelen, scheelt dat soms meer dan 15 meter op zijn of mijn horloge.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja er staat "ergens" in de software een staplengte ingesteld.. blijkbaar verschillende per apparaat
Het zijn stuk voor stuk ongetrainde lopers die gaan echt geen 120 km halenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
De Kennedymars duurt 20 uur en dan loop je 80 kilometer. Nu kan ik me voorstellen dat zij dat niet gaan kunnen, maar om de beurt een uurlang flink doorwandelen zou toch moeten lukken, zeg 5 km/u. Dan zou je in 24 uur 120 kilometer moeten kunnen halen. Zonder te rennen.
Iets zegt me dat ze dat zelfs niet halen.
[..]
Mijn man en ik hebben beide een samsung watch. Maar als we samen gaan wandelen, scheelt dat soms meer dan 15 meter op zijn of mijn horloge.
Ik gaf de schuld aan het besturings systeem, mijn android ouwe 10 vs haar android 14 , intussen heb ik nu ook android 14quote:Op dinsdag 24 maart 2026 10:59 schreef Gia het volgende:
[..]
[..]
Mijn man en ik hebben beide een samsung watch. Maar als we samen gaan wandelen, scheelt dat soms meer dan 15 meter op zijn of mijn horloge.
tuurlijk mag datquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:25 schreef 5thencounter het volgende:
En het zal mij niets verbazen als de Haaien ineens hééélveel kilometertjes op hun smartklokkie hebben... maar dat is natuurlijk Complotjesdenken magnie
Ja genieten hé? Ik verzin ze echt zelfquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
tuurlijk mag dat
maar soms is het dermate complotdenken dat het bijna hilarisch is
Dat staat er toch niet, Frank offert zich op dat is nog steeds 1 verliezer, 1 winnaar en 1 Mercedes toch?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:25 schreef freaky40 het volgende:
Mogelijk toch 4 nieuwe de komende cyclus...https://lovereality.nl/ro(...)al-14-dagen-over-na/
owquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja genieten hé? Ik verzin ze echt zelf
Staat toch echt dat hij naar huis gaat als de Slangen laatste worden, wat ik me niet kan voorstellen met de stand nu trouwens...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet, Frank offert zich op dat is nog steeds 1 verliezer, 1 winnaar en 1 Mercedes toch?
Da;s toch een bullshit offer, Frank zit in een ander bondje, Febo doet niet aan ruilhandel "Doe mij maar"quote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:48 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Staat toch echt dat hij naar huis gaat als de Slangen laatste worden, wat ik me niet kan voorstellen met de stand nu trouwens...
4 is het nieuwe 3... Of zoquote:Op dinsdag 24 maart 2026 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat staat er toch niet, Frank offert zich op dat is nog steeds 1 verliezer, 1 winnaar en 1 Mercedes toch?
Een vergeten scenario is ook dat Frank van nu af alles gaat saboteren om laatste te worden.. zodat 'ie weg kan zonder borgverliesquote:
quote:
Een marathon loop je op hardloopschoenen en niet op gympen of sneakers en ook geen scherpe bochten elke keer. Ik neem niet aan dat iemand daar hardloopschoenen meegenomen heeft, aangezien er geen ruimte is om echt te hardlopen.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 15:42 schreef Chea49 het volgende:
[..]![]()
![]()
Stoere mannen die het wel ff zouden doen. Gewoon de hele nacht doorrennen moet toch kunnen? Die luie mensen zijn helemaal niks meer gewend en dan opeens alles willen kunnen. Zelfs Roland, met zijn vele marattons, kan het niet meer. Dat het zwaar zou worden is wel bekend maar die grote bekken van tevoren, lachen.
Is ook voorgekomen dat een deelnemer vrijwillig naar huis ging en toen dat bondje verloor hoefde daardoor niemand weggestemd te worden.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 17:12 schreef freaky40 het volgende:
Dacht dat Robert dit ook deed. Die liet zich wegstemmen toen zijn bondje laatste werd. 'Stem maar op mij, geef niet', zei hij.
...of het aantal blarenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Maar wat telt straks, de afstand of aantal stappen
jeuhhhhquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Better rennen in de afleveringen dan 90.000 keer hetzelfde kutslippertje aan de klink
Ook dat is waar.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Better rennen in de afleveringen dan 90.000 keer hetzelfde kutslippertje aan de klink
Ohhja leuk.. zonder de Haaienquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee direkt na deze opdracht de Knockouts
Eerst nog even hangwedstrijdquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Nee direkt na deze opdracht de Knockouts
what happened to het complotjequote:
Als ze goed gepland hadden met slapen en wandelen/rennen wel. Maar zaten halve nacht wakker en kort aflossingen in die uren.quote:
we hebben een nieuw complotquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dat vroeg ik me ook al af, Febo is vast tegen de Haaien
dat is wel heeeeeel ergquote:
Enige lekkere van Jumbo is 'smorgens de La Place croissantsquote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuw van Jumbo..Een Ouder gezinnetje
Klopt..quote:Op dinsdag 24 maart 2026 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Enige lekkere van Jumbo is 'smorgens de La Place croissants
Onmogelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:04 schreef JJ76 het volgende:
Deze winnen haaien dus om toch boven 0 te komen
Hij heeft toch niet met zijn armen gelopen, plus dat iedereen er last van heeft.quote:
Ik miste dat plaatje netquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:09 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Jan weet bij voorbaat al genoeg
LOLquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:11 schreef Fritsie1960 het volgende:
Moeten ze nu blijven hangen tijdens de reklame? Ik vraag dit namens een vriend
Kost ze een éérste plaats.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:10 schreef KinKiJan het volgende:
Robert hield het niet veel langer vol dan Kristie. Die valt ook aardig tegen met opdrachten he?
Told youquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:04 schreef JJ76 het volgende:
Deze winnen haaien dus om toch boven 0 te komen
Vorige keer zei Casper nog dat hij niet tegen tijdsdruk kon en hem toch laten spelen is ook raar.quote:
En voor 70 punten boodschappen doen, weer in de minquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
En nu de vraag.. gaat Fiankie wel of niet bellen
Ohja die gaan kopen, en dat verhaallijntje met Fianka's liefde loopt wel afquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:25 schreef Soury het volgende:
[..]
En voor 70 punten boodschappen doen, weer in de min
Mie?quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:24 schreef Fritsie1960 het volgende:
Roland weer in zijn Deutsche MieMieMie-standje
Alsof Roxy met die slabek het zelf niet af kan.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:31 schreef Fritsie1960 het volgende:
Robert morgen met testosteron sproeien om zijn "meissie"te verdedigen
Moeten ze dan aan kappers, strippers en pedicure gaan uitgeven. Maar geen overvloed aan eten, en zeker niet aan citroenen ofzo, dat moet dan ook weer snel ingeleverd wordenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
Die ¤1000+ bezitters moeten al een beetje luxe gaan inkopen voor de knockouts beginnen
Jaja, lekker alles opvreten voordat alle punten weer op nul gaanquote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeten ze dan aan kappers, strippers en pedicure gaan uitgeven. Maar geen overvloed aan eten, en zeker niet aan citroenen ofzo, dat moet dan ook weer snel ingeleverd worden
Die balen wel ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:40 schreef KinKiJan het volgende:
Mochten de slangen laatste worden, kunnen Ricky en Casper natuurlijk tóch gewoon Roxy's naam opschrijven.
Fianca is erachter gekomen dat ze niks meer voor haar vriend voelt thuis, en Roland is een reden maar niet de reden om het uit te maken.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:27 schreef schetterklep het volgende:
Frenkie offert zich wel op voor degenen die m in het begin ook gewoon een oor aan naaideEn als Kristy even slim is verteld ze Fianca nu ook even wat Noah vertelde want dan hoeft dat bellen ook niet
Zolang die sukkel maar op haar kat blijft passenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 21:35 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Fianca is erachter gekomen dat ze niks meer voor haar vriend voelt thuis, en Roland is een reden maar niet de reden om het uit te maken.
Tis vast de schuld van Janquote:Op dinsdag 24 maart 2026 22:45 schreef LionHeart het volgende:
Lol, winst haaien volkomen op het conto van Chess. 3 vragen goed beantwoorden en de rest faalt enorm. Maar wel knap.
Vraag me wel af hoe de Febo ze dan gematst heeft, Kristie viel er als eerste af.. maar denk dat Chess de antwoorden heeft doorgekregen van de antwoord kabouter.
Fianca weet al dat het niet wederzijds is met Roland. Volgens mij niet via Kristy hoor.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 20:27 schreef schetterklep het volgende:
Frenkie offert zich wel op voor degenen die m in het begin ook gewoon een oor aan naaideEn als Kristy even slim is verteld ze Fianca nu ook even wat Noah vertelde want dan hoeft dat bellen ook niet
Jahh Chest had gelukkig precies de 3 Chestvragen voor 9 punten.. Het is een groot complotquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |