En er zijn totaal geen auto bedrijven of ijzerboeren bij jou in de buurt waar je dat voor een klein bedragje kunt gaan leren?quote:Op maandag 23 maart 2026 17:54 schreef kree het volgende:
zou opzich wel willen leren lassen, maar waar ik nu werk kan dat niet
Eindelijk een beetje Bolk liefdequote:
En in het inlassen van plassen tijdens actieve werkuren heb ik uit betrouwbare bronnen vernomenquote:
wss wel en ook waar ik heyeeeeeel vroeger werkte. maar is hobby he? ik heb het geprobeerd en met dat staafje lassen lukt me om iets aan elkaar te flansen wel nu.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En er zijn totaal geen auto bedrijven of ijzerboeren bij jou in de buurt waar je dat voor een klein bedragje kunt gaan leren?
quote:
Ben niet zo'n zeikerd johquote:Op maandag 23 maart 2026 17:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En in het inlassen van plassen tijdens actieve werkuren heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen
2e hands auto bedrijven en de meeste ijzerboeren hebben vaak wel toegang tot las apparatuur en daar zijn er genoeg van die je willen laten oefenen op afdank materiaal als jij het las materiaal betaald.quote:Op maandag 23 maart 2026 17:58 schreef kree het volgende:
[..]
wss wel en ook waar ik heyeeeeeel vroeger werkte. maar is hobby he? ik heb het geprobeerd en met dat staafje lassen lukt me om iets aan elkaar te flansen wel nu.
maarja dat is totaal niet een goed lasser.
Wie weet, hou dit in gedachte. tis wel goeie tip.
Dat is meer een specialiteit van vrouwen, om zitten zeiken tot een kunst te verheffenquote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 18:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat is meer een specialiteit van vrouwen, om zitten zeiken tot een kunst te verheffen
weet toen ook gedaan in duisland.quote:Op maandag 23 maart 2026 18:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
2e hands auto bedrijven en de meeste ijzerboeren hebben vaak wel toegang tot las apparatuur en daar zijn er genoeg van die je willen laten oefenen op afdank materiaal als jij het las materiaal betaald.
Is de meest cheap ass optie om het te leren en vaak kun je er ook nog een leuk weekend baantje uit halen als je het goed genoeg gaat kunnen
Met wat voor flessen kun je spelen dan?quote:Op maandag 23 maart 2026 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
Eerst even van de fles afblijven voor je gaat spelen met andere flessen
Fles(h)lightquote:Op maandag 23 maart 2026 18:14 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Met wat voor flessen kun je spelen dan?
Lekkerrrrrrrquote:
Zeker wetenquote:
Ik heb het zojuist gedaanquote:
Join the clubquote:
Ook gewoon nog dikgedrukt hequote:
Ow, dat komt goed uit, dan kan ik nog even mijn voorsprong verder uitbouwen.quote:
Toe maar evenquote:Op maandag 23 maart 2026 18:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow, dat komt goed uit, dan kan ik nog even mijn voorsprong verder uitbouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |