abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 12:28:10 #76
388664 crew  Dotteke
pi_220411957
Evil :W
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
pi_220411958
Ted heeft op papier geregeld dat hij mede-oprichter van FOK! werd en zou een paar dingetjes doen voor het opstarten er van.
Hij heeft nauwelijks iets gedaan en is toen in Pattaya actief achter de Thaise hoertjes aan gegaan om passief maandelijks geld van FOK! op te strijken. Hij stuurde Danny geregeld foto's van hem met de lokale hoertjes, met de vraag hoeveel Thaise Baht hij deze maand weer op z'n rekening kon verwachten (om aan die dames uit te kunnen geven.)
In zijn contract stond iets van dat hij met een eenmalig bedrag van een ton of zo uitgekocht kon worden. Dat geld is behoorlijk snel ingezameld en we waren van hem af.
  maandag 23 maart 2026 @ 12:29:17 #78
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220411964
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:28 schreef ToT het volgende:
Ted heeft op papier geregeld dat hij mede-oprichter van FOK! werd en zou een paar dingetjes doen voor het opstarten er van.
Hij heeft nauwelijks iets gedaan en is toen in Pattaya actief achter de Thaise hoertjes aan gegaan om passief maandelijks geld van FOK! op te strijken. Hij stuurde Danny geregeld foto's van hem met de lokale hoertjes, met de vraag hoeveel Thaise Baht hij deze maand weer op z'n rekening kon verwachten (om aan die dames uit te kunnen geven.)
In zijn contract stond iets van dat hij met een eenmalig bedrag van een ton of zo uitgekocht kon worden. Dat geld is behoorlijk snel ingezameld en we waren van hem af.
Ted leeft wel het goede leven _O_

Of het helemaal netjes in... tsja
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 12:29:38 #79
388664 crew  Dotteke
pi_220411969
Koffieeeeee c_/

[ Bericht 88% gewijzigd door Dotteke op 23-03-2026 13:01:42 ]
pi_220411973
quote:
en gelukkig maar. Oke jij verteld iets meer als wat ik ervan af wist. :)
Do what you love, love what you do!
pi_220411981
Maar dan moet het toch ook niet super moeilijk zijn om een soortgelijke inzamelactie te houden voor het voortbestaan van de site?
pi_220411984
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:29 schreef Dotteke het volgende:

[..]
O echt, wat een verhaal zeg
ik kon het verhaal wel, maar ook niet in deze details.

Ach zo leer je nog eens wat op een normale maandag op Fok :)
pi_220411995
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:30 schreef ToT het volgende:
Maar dan moet het toch ook niet super moeilijk zijn om een soortgelijke inzamelactie te houden voor het voortbestaan van de site?
zeker niet?

als het echt nodig is dan willen users nl best over de brug komen ook met geld. (ik zou doen)

Maar het is altijd nog wel eens vaagjes geweest enzo. En over het voortbestaan fok en nu is het echt nodig enzo.

Allemaal prima maar dan moet er openheid zijn. en dat was er niet altijd.
pi_220412002
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:31 schreef kree het volgende:

[..]
zeker niet?

als het echt nodig is dan willen users nl best over de brug komen ook met geld. (ik zou doen)

Maar het is altijd nog wel eens vaagjes geweest enzo. En over het voortbestaan fok en nu is het echt nodig enzo.

Allemaal prima maar dan moet er openheid zijn. en dat was er niet altijd.
Dit idd.
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 12:33:06 #85
45833 crew  Fogel
pi_220412005
Tijd voor een ToT-teller *G*
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_220412014
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:33 schreef Fogel het volgende:
Tijd voor een ToT-teller *G*
*O* Woei!
Ja ik moet nog veel hier aan m'n huis opknappen! _O-
  maandag 23 maart 2026 @ 12:34:48 #87
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220412021
Ik doneer 1 bolk
pi_220412023
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik doneer 1 bolk
:D :T
pi_220412024
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:33 schreef ToT het volgende:

[..]
*O* Woei!
Ja ik moet nog veel hier aan m'n huis opknappen! _O-
je kunt altijd nog een crowd-funding starten :P
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 12:35:29 #90
45833 crew  Fogel
pi_220412028
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik doneer 1 bolk
Goed plan, ik zet de ToT-teller op 2 bolk.
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
pi_220412035
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:35 schreef Fogel het volgende:

[..]
Goed plan, ik zet de ToT-teller op 2 bolk.
Te laat, kree is je al voor! :T
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 12:37:22 #92
45833 crew  Fogel
pi_220412043
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:36 schreef ToT het volgende:

[..]
Te laat, kree is je al voor! :T
Oh noes. Hele telplan nu al naar de klote.
pi_220412069
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:34 schreef kree het volgende:

[..]
je kunt altijd nog een crowd-funding starten :P
Whehe! :P Ach het is allemaal niet zo dringend.

- De badkamer is onlangs opgeknapt, maar het is niet helemaal netjes gegaan en de vloer is verkeerd gelegd zodat het water nu richting de deur afvloeit! :') De plek van de afvoer ben ik overigens ook niet tevreden over. Hier staan nog rekeningen van open.
- De keuken is uit midden jaren '90 en flink versleten, verkleurd en krom / door vocht aangetast. De inbouwkoelkast staat altijd vol water.
- De voorgevel is onlangs gerestaureerd, maar de stucadoor heeft het met verkeerde structuurverf gedaan en ook over siliconen heen, waar het nu allemaal los laat.
- De vloer bestaat uit pikzwarte glanzende maar versleten tegels. Daar mag wel een modern licht vloertje overheen.
- De stenen van de aanbouw zitten los.
- Er mag wel een nieuwe stoppenkast komen.
- De riolering geeft geurtjes af.
- Vocht in de kruipruimte waardoor er slakken de hal in komen op één of andere manier. :')

En nog wel meer dingetjes, maar ik moet nu weg voor een afspraak! :W
pi_220412075
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:41 schreef ToT het volgende:

[..]

- De badkamer is onlangs opgeknapt, maar het is niet helemaal netjes gegaan en de vloer is verkeerd gelegd zodat het water nu richting de deur afvloeit! :') De plek van de afvoer ben ik overigens ook niet tevreden over. Hier staan nog rekeningen van open.
- De keuken is uit midden jaren '90 en flink versleten, verkleurd en krom / door vocht aangetast. De inbouwkoelkast staat altijd vol water.
- De voorgevel is onlangs gerestaureerd, maar de stucadoor heeft het met verkeerde structuurverf gedaan en ook over siliconen heen, waar het nu allemaal los laat.
- De vloer bestaat uit pikzwarte glanzende maar versleten tegels. Daar mag wel een modern licht vloertje overheen.
- Vocht in de kruipruimte waardoor er slakken de hal in komen op één of andere manier. :')

haha het lijkt zo weinig, maar oke uit ervaring, het kost altijd een behoorlijke som geld dit.
of je moet hoop zelf doen :)
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 12:45:23 #95
45833 crew  Fogel
pi_220412091
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:41 schreef ToT het volgende:

[..]

Ben je wel even zoet mee allemaal.
pi_220412093
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:26 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Iemand zit weer hoog in d’r cortisol.
_O_ _O- Moet hard lachen
Smile, it's free therapy.
  Admin maandag 23 maart 2026 @ 12:48:26 #97
2589 crew  yvonne
Grijze Dakduif
pi_220412113
quote:
Hoe verdraai ik de waarheid. :s)

Hier zijn we nu écht niet mee gebaat hè
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 12:54:13 #98
388664 crew  Dotteke
pi_220412151
bolk voor Yvonne ^p^
  maandag 23 maart 2026 @ 12:54:33 #99
509483 MooieTop6
JUS MOET BLIJVEN
pi_220412153
quote:
0s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:54 schreef Dotteke het volgende:
bolk voor Yvonne ^p^
Sow
  Moderator maandag 23 maart 2026 @ 12:55:09 #100
388664 crew  Dotteke
pi_220412160
quote:
1s.gif Op maandag 23 maart 2026 12:54 schreef MooieTop6 het volgende:

[..]
Sow
Bolk voor MT6 ^p^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')