En jij dacht dat ga ik eens geven want ik ben er al vanaf de oprichting bij en ik zal het allemaal weleens vertellen.quote:
hohoho. ik dacht dat dat dan een waar verhaal was. Maar blijkbaar niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
En jij dacht dat ga ik eens geven want ik ben er al vanaf de oprichting bij en ik zal het allemaal weleens vertellen.
Nou, je hebt succes, lui als @:kree hangen aan je lippen.
quote:
Yvquote:
How essssquote:Op maandag 23 maart 2026 13:27 schreef Dotteke het volgende:
Olleke bolke even die grijze dakduif bolken
Snotverquote:
quote:
Heb je alles besteld?quote:Op maandag 23 maart 2026 13:39 schreef yvonne het volgende:
Eeeeeeeeeen op een reclame klikken en ik zit weer een kwartier op alinte kijken naar dingen die ik niet nodig heb
2 aubquote:
herkenbaarquote:Op maandag 23 maart 2026 13:39 schreef yvonne het volgende:
Eeeeeeeeeen op een reclame klikken en ik zit weer een kwartier op alinte kijken naar dingen die ik niet nodig heb
quote:
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-03-2026 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Zo is het hoe ik het toen begrepen heb? Danny was er behoorlijk open in, en de foto's zijn ook gepost. (Of in ieder geval eentje.) De uitspraken over hoeveel Thaise baht hij op zijn rekening kon verwachten werden ook genoemd., en dat hij alleen ff in het begin wat gedaan had.quote:Op maandag 23 maart 2026 12:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoe verdraai ik de waarheid.
Hier zijn we nu écht niet mee gebaat hè
Ik ben het hier niet mee eensquote:
Ik welquote:
Zou jij niet durven hequote:
Slimquote:Op maandag 23 maart 2026 14:57 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik wacht even met het plaatsen van een bolk
Je bolkt liever mijquote:
quote:
Die zijn vaak per ongeluk. Of omdat het niet anders kan.quote:
| Forum Opties | |