quote:
VT, mogguhquote:
Het heerst momenteelquote:Op maandag 23 maart 2026 07:57 schreef ToT het volgende:
Bah, Mini en ik zijn beiden behoorlijk snotterig.
Hier is ie nog volop aanwezigquote:Op maandag 23 maart 2026 08:07 schreef gebrokenglas het volgende:
De griepgolf is over, werd bericht vorige week.
Ja is echt hoor.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:58 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoeveel dat scheelt dat
Alles went, zelfs een ventquote:Op maandag 23 maart 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
Vandaag of morgen worden de FOK! servers verhuisd.
Hopen dat alles goed gaat. En ik moet toch werken en kan niet bolken (), maar dat zal wel wennen zijn dat FOK er even niet is.
Je hebt altijd al dwars in bed willen liggen, toch?quote:Op maandag 23 maart 2026 08:15 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja is echt hoor.
Maar 1100 voor 2 is ook te doen, ik betaal ook nog eenpersoonstoeslag omdat ik een 2pers kamer heb.. anders zou ik nog goedkoper uit zijn. Eenpersoons kamers zijn beperkt en vrijwel altijd uitverkocht
Oh, dat zal vast wel gebeurenquote:Op maandag 23 maart 2026 08:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt altijd al dwars in bed willen liggen, toch?
Werkse vandaag!quote:
Ja, lekkerquote:
quote:Op maandag 23 maart 2026 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, lekker
* gebrokenglas schuift zijn mok over de tafel naar Dotteke en wacht af wanneer ze bijschenkt.
Dat doe ik soms ook wel eensquote:Op maandag 23 maart 2026 08:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Haha, in een whatsapp appje typ ik : W om iemand te groeten.
Misschien zit ik wat teveel op FOK!
Een mailtje versturen, <tab> <tab> <spatie>quote:
Ik was bezig terug te kunnen komen op mijn facebook op de laptop en het is eindelijk geluktquote:Op maandag 23 maart 2026 08:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, lekker
* gebrokenglas schuift zijn mok over de tafel naar Dotteke en wacht af wanneer ze bijschenkt.
Facebook doet het dus weer. 't is wel heel raar hoor, dat inloggen ineens niet meer werkt.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was bezig terug te kunnen komen op mijn facebook op de laptop en het is eindelijk gelukt
Kreeg een helder moment. Ik was op de tel wel in gelogd en daar kan ik met faceherkenning nieuw WW aanvragen zonder dat ik mijn mail nodig heb ppffff
En dat wat hij het heb ik ook vaak
Ja en op ipad en mobiel lukte wel, geen idee wat er mis wasquote:Op maandag 23 maart 2026 08:47 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Facebook doet het dus weer. 't is wel heel raar hoor, dat inloggen ineens niet meer werkt.
En je mail?
Over een week?quote:Op maandag 23 maart 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en op ipad en mobiel lukte wel, geen idee wat er mis was
Nee helaas mijn mail ook niet is een storing bij ziggo heb gisteren gebeld als het over een week nog was moest ik terug bellen
Ja en dat is echt drama eerste klas.quote:Op maandag 23 maart 2026 08:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Over een week?![]()
Moet je een week wachten?
En kun je een week niet bij je mail?
Ik vind dit bizar. Mail moet werken, punt. Niet "u moet maar even een week afwachten".quote:Op maandag 23 maart 2026 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en dat is echt drama eerste klas.
Want komt veel voor mijn vrijwilligerswerk binnen.
Heb daar wel een ander email adres voor, maar niet iedereen gebruikt die
Heer StevenTquote:
Ja maar als hij het niet doet kan ik op mijn kop gaan staan wat ik wilquote:Op maandag 23 maart 2026 09:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik vind dit bizar. Mail moet werken, punt. Niet "u moet maar even een week afwachten".
Zat de dondersteen er nog wel danquote:Op maandag 23 maart 2026 09:01 schreef Pinnenmutske het volgende:
Stoelgang wisselend maar niets te maken met dondersteen
Ik doe mijn best, broederquote:
The fuck...?quote:Op maandag 23 maart 2026 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja en op ipad en mobiel lukte wel, geen idee wat er mis was
Nee helaas mijn mail ook niet is een storing bij ziggo heb gisteren gebeld als het over een week nog was moest ik terug bellen
Ja maar wil niet zegguh dat dat genoeg isquote:
Heeft geen zin heb gisteren met 5 verschillende mensen gesproken bij Ziggoquote:Op maandag 23 maart 2026 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zou gewoon opnieuw bellen. Ziggo is toch een professioneel bedrijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |