Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In MemoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Ik doe niet aan DMs, ongeacht de fabeltjes <3![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Je gaat zeker door de weeks? Ik kwam volgens mij op 1000 euro ofzo.quote:Op maandag 23 maart 2026 06:55 schreef _UserName_ het volgende: [..] Oh vind ik helemaal niet, bedenk je dat alles er bij zit.. Een uiteenzetting: ik ga 2 nachten met vroege aankomst (12u ipv 15u) en laat vertrek (19u ipv 11u), daar zit dan 2x ontbijt, 3x lunch en 3x diner bij. Ik betaal 440. Twee nachten in hotel is 100 per nacht, 200 Diner is al gouw 35, maakt 105 Lunch is al snel 20, maakt 60 Ontbijt 15, maakt 30 Zit je al op 365 en heb je 75 over, dat is voor drinken, activiteiten.. dat haal je er zo uit joh
![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ow ik heb de prijsberekening nog.
Zaterdag vroege aankomst en maandag late uitcheck. 2 nachten dus. 1155 euro
Dat vond ik best veel voor 2 nachten![]()
![]()
Voor 1 persoon?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je gaat zeker door de weeks? Ik kwam volgens mij op 1000 euro ofzo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Een hoop geld inderdaad kan je beter aar de kroeg gaan om jezelf klem te zuipen lolquote:Op maandag 23 maart 2026 07:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ow ik heb de prijsberekening nog.
Zaterdag vroege aankomst en maandag late uitcheck. 2 nachten dus. 1155 euro
Dat vond ik best veel voor 2 nachtenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
2 personen. Voor dit weekend was dit. Dus toen maar gekozen voor lunteren met jacuzziquote:
En nu gaan we van vrijdag tm dinsdag. 4 nachtenen 650 euro minder.
![]()
Kijk dat is het betere werk, ik zou al een kater krijgen van die prijs van PPquote:Op maandag 23 maart 2026 07:27 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
2 personen. Voor dit weekend was dit. Dus toen maar gekozen voor lunteren met jacuzzi
En nu gaan we van vrijdag tm dinsdag. 4 nachtenen 650 euro minder.
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 23-03-2026 07:30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Daarom denk ik dat @_UserName_ door de weeks gaatquote:Op maandag 23 maart 2026 07:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kijk dat is het betere werk, ik zou al een kater krijgen van die prijs van PP![]()
![]()
Scheelt dat zo veel dan?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat @:_username_ door de weeks gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Voor 1000 eu zit ik een week in Gran Canaria![]()
Wel geen all inclusive, dat dan weer nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Zo dan wat een verschil, wel heel veel verschilquote:Op maandag 23 maart 2026 07:35 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja hij betaald voor 2 nachten 440 euroWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, bewust door de weekquote:Op maandag 23 maart 2026 07:20 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Je gaat zeker door de weeks? Ik kwam volgens mij op 1000 euro ofzo.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ALs je daar dan je eten en drinken bij rekent voor een week komt er denk ook nog wel 500 bij op?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:35 schreef MooieTop6 het volgende:
Voor 1000 eu zit ik een week in Gran Canaria![]()
Wel geen all inclusive, dat dan weer nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Yup, en buiten hoogseizoenquote:Op maandag 23 maart 2026 07:33 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Daarom denk ik dat @:_username_ door de weeks gaatTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
![]()
Neuh, eten is niet zo duur daarquote:Op maandag 23 maart 2026 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ALs je daar dan je eten en drinken bij rekent voor een week komt er denk ook nog wel 500 bij op?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Geen koffie service vandaag?
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
O dat scheelt dan alweer.quote:
Ga jij nog op vakantie van het jaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nopequote:
Lekker dan. Dan ga ik maar douchenquote:Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik ga in juni een huttentocht doen in Italië, en afhankelijk van WW3 wil ik na de zomer naar Indonesiëquote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt dan alweer.
Ga jij nog op vakantie van het jaarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lolquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:voor De ToT
O leuk. Dan ga je verschillende delen van Italië af. Ja en dat andere blijft afwachtenquote:Op maandag 23 maart 2026 07:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga in juni een huttentocht doen in Italië, en afhankelijk van WW3 wil ik na de zomer naar IndonesiëWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey ToT
Nee, alleen Dolomietenquote:Op maandag 23 maart 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Dan ga je verschillende delen van Italië af. Ja en dat andere blijft afwachtenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
* gebrokenglas rekt zich uit en ziet dat er verse koffie staatWerkplek
(zelfst. naamw.)
Een plaats waar je koffie drinkt
en doet alsof je bezig bent.![]()
Dan wandel je tussen het gebergte van hut naar hutIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas rekt zich uit en ziet dat er verse koffie staatvoor Heer Scherf
quote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas rekt zich uit en ziet dat er verse koffie staatGoeiemorgen kerel!
Ja ik zit hier net aan m'n 2e bakkie.![]()
Morguh GGquote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas rekt zich uit en ziet dat er verse koffie staat
Mooi dan ga je weer heel veel zienquote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Dan wandel je tussen het gebergte van hut naar hutWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik lig nog in bed.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef ToT het volgende:
[..]Goeiemorgen kerel!
Ja ik zit hier net aan m'n 2e bakkie.
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Mogguh Dotquote:
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Ja, het is hoog tijd om op te staan.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Donders!Ik moet er hier over een kwartier weer een slinger aan gaan geven!
Werkplek
(zelfst. naamw.)
Me je grote blote voeten op het kouwe zeil?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is hoog tijd om op te staan.![]()
![]()
Brrrrrrquote:Op maandag 23 maart 2026 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Me je grote blote voeten op het kouwe zeil?Werkplek
(zelfst. naamw.)
quote:
DTS - Foto's en verslagen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: