Lekker dan. Dan ga ik maar douchenquote:
quote:
Ik ga in juni een huttentocht doen in Italië, en afhankelijk van WW3 wil ik na de zomer naar Indonesiëquote:Op maandag 23 maart 2026 07:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat scheelt dan alweer.
Ga jij nog op vakantie van het jaar
Lolquote:
quote:
O leuk. Dan ga je verschillende delen van Italië af. Ja en dat andere blijft afwachtenquote:Op maandag 23 maart 2026 07:48 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik ga in juni een huttentocht doen in Italië, en afhankelijk van WW3 wil ik na de zomer naar Indonesië
Nee, alleen Dolomietenquote:Op maandag 23 maart 2026 07:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O leuk. Dan ga je verschillende delen van Italië af. Ja en dat andere blijft afwachten
quote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas rekt zich uit en ziet dat er verse koffie staat
quote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Morguh GGquote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Mooi dan ga je weer heel veel zienquote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef MooieTop6 het volgende:
Dan wandel je tussen het gebergte van hut naar hut
Ik lig nog in bed.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:50 schreef ToT het volgende:
[..]Goeiemorgen kerel!
Ja ik zit hier net aan m'n 2e bakkie.
Mogguh Dotquote:
Ja, het is hoog tijd om op te staan.quote:Op maandag 23 maart 2026 07:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Donders!Ik moet er hier over een kwartier weer een slinger aan gaan geven!
Me je grote blote voeten op het kouwe zeil?quote:Op maandag 23 maart 2026 07:55 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, het is hoog tijd om op te staan.
Brrrrrrquote:Op maandag 23 maart 2026 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Me je grote blote voeten op het kouwe zeil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |