Dus pijltje naar beneden? Target lock is L1?quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
L1
Target lock D-pad naar beneden.
Ohhh kijk top, dankjewelquote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:16 schreef StateOfMind het volgende:
Voor alle, standaard, controls:
Die staan onder Others en dan Guide.
Nee hoort zo.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:20 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Dus pijltje naar beneden? Target lock is L1?
Damn voel me echt een noob. Is het erg dat ik door de eerste boss ben doodgegaan? Kon niet overneiuw proberen verhaal ging verder
Block is L1, target lock pijltje naar beneden.quote:Op zaterdag 28 maart 2026 19:20 schreef Cod_player het volgende:
[..]
Dus pijltje naar beneden? Target lock is L1?
Damn voel me echt een noob. Is het erg dat ik door de eerste boss ben doodgegaan? Kon niet overneiuw proberen verhaal ging verder
Vergeet niet om heel vaak te savenquote:Op zaterdag 28 maart 2026 20:37 schreef Cod_player het volgende:
Tot nu toe echt heel tof. Zoveel te doen en te zien.
Voor reviews moet je nooit op IGN af gaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 03:41 schreef -Deluzion- het volgende:
Echt een geweldige game, ik snap echt niet dat IGN crimson desert een 6 geeft.
Enorme wereld met schitterende graphics, toffe combat, leuke boss fights, dynamisch weersysteem, heel veel te doen, veel interessante side quests, heel veel te ontdekken, dieren die heel realistisch en tof zijn gemaakt. Super lange play length, wat wil je nou nog meer.
Deze game verveelt geen moment, al 30 uur erop zitten, en nog steeds in het eerste gebied geloof ik.
Dit is gewoon een GotY contender.
Ik ga normaal altijd op reviews af, blij dat ik dat bij deze game niet gedaan hebquote:Op zondag 29 maart 2026 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor reviews moet je nooit op IGN af gaan.
Je bent in de buurt, ik ben in hoofdstuk 6 en daar werd ik ver van huis aardig in de pan gehakt. Toen maar besloten om de main quest even te pauzeren en erop uit te gaan in het starters gebied.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:33 schreef summer2bird het volgende:
En ik ben in hoofdstuk 5
Wel benieuwd wanneer het verhaal buiten de begin regio gaat leiden haha
IGN is over het algemeen best consistent en gaat niet altijd mee met de hype. Hun scores liggen vaak wat lager en daar kan ik me meestal wel in vinden, maar een 6 voor CS voelt gewoon veel te laag.quote:Op zondag 29 maart 2026 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
Voor reviews moet je nooit op IGN af gaan.
Echt het ouderwetse Skyrim gevoel.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:35 schreef RaXz het volgende:
50 uur op de teller en ik ben nog nauwelijks buiten het starter gebied geweest. En vaak een hoop van plan om te doen maar ondertussen steeds andere dingen aan het doen of iets ergens zien waar ik even moet kijken. Voor nu maar even met de main quest gestopt exploren en sidequesten.
Vanavond nog van plan om m'n huis in te richten, daar heb ik nog helemaal niks mee gedaan. Ik moet ook nog beginnen met vissen, ook nauwelijks gedaan want veel te druk met andere dingen.
Deze game heeft jaren geleden al mijn interesse gewekt, en toen eenmaal een release window bekend was, heb ik bewust zo min mogelijk gekeken en gelezen over deze game, om er zo blanco mogelijk in te gaan.quote:Op zondag 29 maart 2026 20:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ga normaal altijd op reviews af, blij dat ik dat bij deze game niet gedaan heb
Is vissen inmiddels gefixed? Dat was echt zwaar klote, iig met muis + keyboard.quote:Op zondag 29 maart 2026 21:26 schreef StateOfMind het volgende:
Was op weg naar een nieuwe main quest, met een tent icoontje, dus ik vermoed dat dat voor het kamp is.
Maar ik kan nu ook ergens gaan vissen, en ook iets met een heks.
En ook de House Roberts quest nog niks aan gedaan.
Zoveel te doen
😱quote:Op zondag 29 maart 2026 21:50 schreef Momo het volgende:
Vandaag begonnen met spelen, lekker in het begin dorpje rond loeren, had al een kelder met vuurmagie gevonden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |