Die kun je gewoon overal op de map vinden? Of bedoel je wat anders? Ik heb al een heleboel paard-en-wagens zien rondrijden of stilstaan. Kun je gewoon op klimmen en wegrijden. Is wel pittig besturen.quote:
Thanks, zal straks eens zoeken.quote:Op maandag 30 maart 2026 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij de velden met gewassen, daar staan van die kleine houten hutjes, bij 1 daarvan kun je naar beneden.
Is dat niet gewoon een guide entry? Die poppen ook op. Ik herken 'm niet iigquote:Op maandag 30 maart 2026 23:08 schreef StateOfMind het volgende:
Soms snap ik er geen jota van.
Heb het kamp unlocked, en kreeg oa de melding dat ik een nieuwe Skill verkregen heb, Scales Effect heet die skill.
Maar ik kan die nergens terugvinden, of wat het is of doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
Is dat die ruimte mee vuur uit de muren?quote:Op maandag 30 maart 2026 22:42 schreef Momo het volgende:
[..]
Bij de velden met gewassen, daar staan van die kleine houten hutjes, bij 1 daarvan kun je naar beneden.
Yes, ik zat in Chapter 1 dus kon er ook niet iets mee. Maar het was ongeveer het eerste waar ik tegen aan liep toen ik het dorp ging verkennen.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 00:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is dat die ruimte mee vuur uit de muren?
En beneden een glimmende muur waar je aangevallen wordt door een soort spinnen met een tegel bovenop?
Dat is de enige houten hut die ik bij de velden met gewassen kon vinden waar ik naar beneden kon via een trapdoor.
Ik kon echter met geen mogelijkheid die muur slopen, ook niet met Axiom Force.
Wellicht dat ik nog een bepaalde Skill mis daarvoor?
Zit net in Chapter 3 nadat ik het kamp heb gekregen.
*kijkt op klok 😱, morgen maar verder.
quote:Op dinsdag 31 maart 2026 07:02 schreef Momo het volgende:
[..]
Yes, ik zat in Chapter 1 dus kon er ook niet iets mee. Maar het was ongeveer het eerste waar ik tegen aan liep toen ik het dorp ging verkennen.
Mijn pics zijn base PS5 in elk geval. Ik hoop vanavond/morgen weer wat meer te spelen en normaal gesproken geeft dat wel weer screenshots.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:05 schreef vosss het volgende:
Doe eens wat meer pics posten hier en zeg er dan ook ff meteen bij of het ps(pro) xbox s/x of pc is.
Bedankt alvast
Bedankt, maar niet bedankt!quote:Op dinsdag 31 maart 2026 13:10 schreef StateOfMind het volgende:
[ afbeelding ]
PS5 Pro
[ afbeelding ]
Pc
[ afbeelding ]
Xbox Series X
Deze comment slaat wmb de spijker op z'n kop: de hele Crimson Desert sandbox is geweldig, je kunt je urenlang vermaken zonder iets wezenlijks te doen. Maar het verhaal, de NPC's, de interacties/dialogen voelen zo raar, statisch aan. Interacties met NPC's voelen ook allemaal een beetje awkward, nauwelijks diepgang in de gesprekken, in de quests, iedere NPC heeft dezelfde 'quirky' animaties... Gisteren moest ik bijv. een kiln/oven repareren met die Axiom rope. Best leuk om te doen, het werkt 'mechanisch' allemaal hartstikke goed. Maar waarom? Context? Verhaal? Het is echt gameplay reigns supreme, motivatie waarom je dingen doet is er nauwelijks.quote:Yeah. As I’ve said elsewhere I’m really enjoying the unending grab bag of gameplay mechanics.
But what he’s saying about the basically broken process of story telling rings true. Kliff is basically a one note caricature that just gruffly says yes, no and the odd sentence.
It doesn’t connect me to him in any way really.
In this instance gameplay beats story. But that’s because story is broken.
Wel eerlijk.quote:Pearl Abyss CEO Heo Jin‑young has publicly acknowledged that the story fell short and that the studio consciously prioritized gameplay over narrative depth.
In a shareholder Q&A, he stated:
“I sympathize with the disappointment users feel regarding the story… ultimately, we focused on strengthening the gameplay, which is what we do best.” [vice.com], [forbes.com]
Ik heb gelukkig niet jaren zitten wachten op deze game voor een goed verhaal, wat dat betreft zag ik het meer als een fantasy sandbox game. Het verhaal is dan meer een leuke bonus, en persoonlijk vind ik het verhaal tot nu toe prima, het is maar net met wat voor een mindset je het spel speelt.quote:Op dinsdag 31 maart 2026 14:41 schreef StateOfMind het volgende:
Dat dacht ik gisterenavond nog, dat als er een beter verhaal achter zat, het dan wel eens The Witcher 3 zou kunnen onttronen als mijn favoriete game aller tijden.
Maar sowieso wel top 5 materiaal vwb mijn GOAT 🐐
Hoeveel uur nu op de teller?quote:Op dinsdag 31 maart 2026 20:24 schreef RaXz het volgende:
Mijn eerste siege achter de rug, het deed mij erg veel denken aan Dynasty Warriors. En nu eindelijk verder dan Hernand, Oongka is nu ook aanwezig maar ik denk niet dat ik hem veel ga gebruiken of punten in ga investeren. Misschien maar eens proberen om te sidequesten met hem als follower.
Nu maar eens rondneuzen in het nieuwe gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |