Ik las het ook netquote:Op woensdag 25 maart 2026 07:33 schreef PicoMMP het volgende:
Tamagotchi kapot. Je verwacht het niet.
Ik pas hemquote:Op woensdag 25 maart 2026 13:10 schreef marcb1974 het volgende:
En ondertussen: ajax - volendam 0 - 1 (na ongeveer 40 minuten),
te zien op youtube
quote:Op woensdag 25 maart 2026 13:56 schreef marcb1974 het volgende:
Ondertussen 1-2
en het is heel slecht ja
Volgend seizoen krijgen we Wijndal 6.0 te zien, dan ga je wat meemaken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:08 schreef Houniet het volgende:
Ik lees overal dat Wijndal weer zn man laat lopen. Kan die man gewoon bij de ingang van de bus geweigerd worden?
In de Pantelic podcast werd ook al geopperd om zijn contract maar gewoon beter per direct te ontbinden i.p.v. te wachten tot het afloopt. Qua niveau én qua houding doet hij meer kwaad dan goed.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:08 schreef Houniet het volgende:
Ik lees overal dat Wijndal weer zn man laat lopen. Kan die man gewoon bij de ingang van de bus geweigerd worden?
Helemaal geen slecht idee, kunnen we ergens stemmen?quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In de Pantelic podcast werd ook al geopperd om zijn contract maar gewoon beter per direct te ontbinden i.p.v. te wachten tot het afloopt. Qua niveau én qua houding doet hij meer kwaad dan goed.
jordi@ajax.nlquote:Op woensdag 25 maart 2026 14:22 schreef Houniet het volgende:
[..]
Helemaal geen slecht idee, kunnen we ergens stemmen?
Maar blijkbaar is er niemand beter aangezien hij elke keer weer wordt opgesteld.quote:Op woensdag 25 maart 2026 14:17 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
In de Pantelic podcast werd ook al geopperd om zijn contract maar gewoon beter per direct te ontbinden i.p.v. te wachten tot het afloopt. Qua niveau én qua houding doet hij meer kwaad dan goed.
Hij heeft tijdens het warmlopen zondag, zo'n 5 meter voor mijn neus, ongeveer een half uur lang bier over zich heen gekregen. Ik gok dat hij weinig zin heeft in het laatste.quote:
Had die bekers effe volgezeken dan.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft tijdens het warmlopen zondag, zo'n 5 meter voor mijn neus, ongeveer een half uur lang bier over zich heen gekregen. Ik gok dat hij weinig zin heeft in het laatste.
Treurig zielig gedragquote:Op woensdag 25 maart 2026 15:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hij heeft tijdens het warmlopen zondag, zo'n 5 meter voor mijn neus, ongeveer een half uur lang bier over zich heen gekregen. Ik gok dat hij weinig zin heeft in het laatste.
Ik vond het eerlijk gezegd wel een geinige lifehack dat de KNVB het blijkbaar prima vindt om bier te gooien zolang het bekertje maar leeg tegen het net achterblijft.quote:
Nu is het wel Heineken Silver, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 25 maart 2026 15:46 schreef RamboDirk het volgende:
Als volwassen man je bier opofferen om een andere volwassen man mee te bekogelen omdat die van een ander sport team is. De treurnis
Bron: https://www.voetbalprimeu(...)ng-over-datalek.htmlquote:Vandaag om 15:43
Update: Vandaag om 15:47
3Reacties
Ajax heeft bevestigd dat er een datalek is geconstateerd bij de Amsterdamse club, zo valt te lezen in een verklaring op de officiële kanalen. Uit een onderzoek van RTL Nieuws is gebleken dat het door een hack mogelijk is om seizoenskaarten te stelen en daarmee wedstrijden te bezoeken. Ook is het mogelijk om een stadionverbod op te heffen.
Volgens RTL Nieuws is het door de hack mogelijk om privégegevens van de meer dan 300.000 geregistreerde Ajax-fans in te zien. Bovendien kunnen de ruim 42.000 seizoenskaarten gestolen worden of onbruikbaar gemaakt worden. 'De seizoenskaarthouder kan niets doen tegen het stelen, want de kaart verdwijnt plotseling uit het account en kan niet meer worden gebruikt', zo valt er onder meer te lezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |