Er zijn twee records:quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch vorig weekend al kampioen moeten worden?
Oh ja johquote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan hadden ze toch vorig weekend al kampioen moeten worden?
Kampioen worden boeit niemand. Ga in Europa maar eens presterenquote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik wil vooral gewoon dat PSV zoveel mogelijk wedstrijden wint en uiteindelijk eerste staat op de ranglijst. Wanneer we dan kampioen worden boeit me weinig, als we het maar worden.
Je laat je toch niet vertellen wat je moet doen door die twee kampeerders.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat mag ik niet van @:dombohetolifantje1 en @:zipportal
Aha. Dat had ik niet helemaal meegekregen.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn twee records:
Vroegste datum en vroegste speelronde.
Wow wtfquote:Op zondag 22 maart 2026 15:52 schreef Wotte het volgende:
[..]
Je laat je toch niet vertellen wat je moet doen door die twee kampeerders.
Vroegste datun is nikszeggend. Dat hangt helemaal van het competitieschema af.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:51 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zijn twee records:
Vroegste datum en vroegste speelronde.
Nou ja, dat snap ik wel. Feyenoord heeft dan ook wel weinig kansen maar proberen wel de wedstrijd te maken. Ajax 1 kans en die zit.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:48 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze de 0-1 onverdiend.
datunquote:Op zondag 22 maart 2026 15:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vroegste datun is nikszeggend. Dat hangt helemaal van het competitieschema af.
Troostprijsquote:Op zondag 22 maart 2026 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kampioen worden boeit niemand. Ga in Europa maar eens presteren
quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef papert het volgende:
Maakt het die psv supporters echt uit wanneer ze kampioen worden?
quote:Op zondag 22 maart 2026 14:32 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dubbel gevoel hier. Zou leuk zijn als PSV vandaag kampioen wordt, maar ze worden het sws, mag van mij ook over 2 weken..
AZ is ons voorbij, op alle fronten.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:52 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kampioen worden boeit niemand. Ga in Europa maar eens presteren
O shit dat is voor Tinder toch, datun?quote:
Dalijk tegen Nederland wkquote:Op zondag 22 maart 2026 15:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Die Ueda scoort ook nooit als het er echt om gaat, wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |