Hoop het. Dan wint ajax toch?quote:
Nee, hij speelt tegen van Persiequote:Op zondag 22 maart 2026 15:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft Garcia de mazzel aan zijn kont hangen?
Niet te vroeg juichen he.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:47 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Hoop het. Dan wint ajax toch?
En gefeliciteerd.
In dat topic zijn ze niet goed snikquote:Op zondag 22 maart 2026 15:48 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze de 0-1 onverdiend.
Op het Baekelantpleinquote:
Dan hebben ze ergens ook wel een punt, maar het is niet alsof Feyenoord heel veel aanspraak maakt op iets.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:48 schreef Coco het volgende:
In het Feyenoord topic vinden ze de 0-1 onverdiend.
Ja, mij wel. Gewoon zo snel mogelijk, recordje pakken.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef papert het volgende:
Maakt het die psv supporters echt uit wanneer ze kampioen worden?
Mij niet, liever wel zsm.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef papert het volgende:
Als het vandaag is wel. Vroegste speelronde van AZ geevenaard.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef papert het volgende:
In het zonnetje kampioen worden is altijd leuk!quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef papert het volgende:
Dan hadden ze toch vorig weekend al kampioen moeten worden?quote:Op zondag 22 maart 2026 15:50 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ja, mij wel. Gewoon zo snel mogelijk, recordje pakken.
Akkoord.quote:Op zondag 22 maart 2026 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
In dat topic zijn ze niet goed snik
Behalve Slobeend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |