Ze bleken eerder al goede brandstof te hebbenquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:20 schreef Slobeend het volgende:
De revival van Groenewegen is bijzonder.
Hij kan nu wel een kacheltje gebruikenquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Ze bleken eerder al goede brandstof te hebben
Voor een bepaald spel ben ik er wel blij meequote:Op woensdag 25 maart 2026 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
Overigens is evenveel uci punten voor deze koers als de omloop en de E3 een gotspe.
Ik iets minderquote:Op woensdag 25 maart 2026 17:35 schreef franklop het volgende:
[..]
Voor een bepaald spel ben ik er wel blij mee
Ja, maar echt.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:33 schreef Faraday01 het volgende:
Overigens is evenveel uci punten voor deze koers als de omloop en de E3 een gotspe.
Bij Jayco AlUla lag de focus niet zo zeer op de sprint.quote:Op woensdag 25 maart 2026 17:20 schreef Slobeend het volgende:
De revival van Groenewegen is bijzonder.
Dat weet ik.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bij Jayco AlUla lag de focus niet zo zeer op de sprint.
Bij Unibet Rose Rockets is dat juist een van de speerpunten
Groenewegen had een prima trein daar en kreeg alle mogelijkheden om de programma's te rijden die hij wilde rijden. Waarschijnlijk was het materiaal van Jayco gewoon waardeloos om te sprinten.quote:Op woensdag 25 maart 2026 20:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Bij Jayco AlUla lag de focus niet zo zeer op de sprint.
Bij Unibet Rose Rockets is dat juist een van de speerpunten
Hij legde vandaag in een interview ook de nadruk op op het materiaal waar hij een rol in had. Blijft toch bijzonder dat dat zoveel verschil kan maken.quote:Op woensdag 25 maart 2026 22:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Groenewegen had een prima trein daar en kreeg alle mogelijkheden om de programma's te rijden die hij wilde rijden. Waarschijnlijk was het materiaal van Jayco gewoon waardeloos om te sprinten.
Al laat hij zich dit jaar ook niet zo gemakkelijk wegdringen als de voorbije jaren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |