Dat bestond uit dezelfde partijen als het huidige kabinet, dus dat geeft hoopquote:Op zondag 22 maart 2026 10:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Onder Rutte IV kwam er iig nog een prijsplafond.
Volgens mij niet voor elke vorm van energie, op gas ja, maar elektra daalt volgens mij ietsjes. En volgens mij zou de belasting op gas de komende jaren nog wat stijgen.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:24 schreef Cherni het volgende:
Het is niet alleen de gasprijs. Wat te denken van dat netwerkbeheer en belasting op energie. Die stijgen mee al heb je een vast contract.
Deels en geen minderheidskabinet.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat bestond uit dezelfde partijen als het huidige kabinet, dus dat geeft hoop
Ja, dat had ik ook gedaan toen die oorlog begon ik dacht "no way dat dat een week gaat duren."quote:Op zondag 22 maart 2026 10:32 schreef Drass het volgende:
Mazzeltje, 12 maart jaarcontract afgesloten. Scheelt 10 cent op electra maar zelfs 35 cent op gas..
Ik dacht ook al huh. Onze liep af in juni maar ik heb het afgekocht 2 weken geleden en nu weer vastgezet voor 2 jaar tegen 1.33.Lijkt tot nu toe gunstig uit te pakken want je betaalt overal 1.50 of meer, al blijft het een gok want als die straat volgende week weer open gaat dan gaan de prijzen als een malle omlaag.quote:Op zondag 22 maart 2026 10:20 schreef r_one het volgende:
Misleidende TT: zolang je contract vast is, ga je niet opeens meer betalen
En dat dat wel gebeurt zodra je vaste contract is afgelopen, is nou niet bepaald hogere wiskunde. Niveautje "Gras is groen. En water nat" dat artikel![]()
Toen stegen de prijzen veel explosiever. Voorlopig zijn de prijzen vooral niet leuk, nog niet maatschappij ontwrichtend. Hoe langer deze oorlog duurt hoe meer stappen ook dit kabinet zal gaan zetten.quote:
Beetje stichting opendeur doet onderzoek nieuws iddquote:Op zondag 22 maart 2026 10:20 schreef r_one het volgende:
Misleidende TT: zolang je contract vast is, ga je niet opeens meer betalen
En dat dat wel gebeurt zodra je vaste contract is afgelopen, is nou niet bepaald hogere wiskunde. Niveautje "Gras is groen. En water nat" dat artikel![]()
en we blijven klagen stuk bij been, maar wel gewoon netjes blijven betalen als brave burger, das ook typisch nederlanders in een hokjequote:Op zondag 22 maart 2026 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Daar zit je dan als land op weet ik veel hoeveel gas.. we gooien het vol met beton.
Sorry maar dat zou normaliter tot een opstand leiden.
Wat een slap mak kutland is dit geworden.
Moet je je voorstellen dat Jetten, de klimaatdrammer, straks aan het volk moet gaan vertellen dat de putten in Groningen weer opengaan.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Daar zit je dan als land op weet ik veel hoeveel gas.. we gooien het vol met beton.
De locals zullen vast heel blij worden daarmee. Een van de vele geneugtes van een onbetrouwbare overheid dat jarenlang mensen in de shit heeft laten zakken.quote:Op zondag 22 maart 2026 08:31 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Wij danken de VVD.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:38 schreef Black_Baron het volgende:
We zijn een continent zonder gas.![]()
[ x ]
Tja, hadden 'we' maar eerder onze afhankelijkheid van olie en gas zoveel mogelijk moeten afbouwen.quote:Op zondag 22 maart 2026 12:38 schreef Black_Baron het volgende:
We zijn een continent zonder gas.![]()
[ x ]
Wij danken de VVD dat dat niet meer gebruikt kan worden.quote:Op zondag 22 maart 2026 13:56 schreef Black_Baron het volgende:
[..]
Hadden we maar gas in onze bodem..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |