Dan kan je je beter aansluiten bij een boardgameclub, zit ik ook bij.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik afgelopen jaren met kinderachtige volwassen te maken heb gehad, die dat dus doen en ik kan er daardoor erg slecht tegen en komt het inderdaad gelijk bij mij op. Die hebben een hoop verpest voor mij. En dan bedoel ik nog geeneens mijn kinderen.
Grappig. Wat voor soort spellen spelen jullie dan?quote:Op zondag 22 maart 2026 01:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kan je je beter aansluiten bij een boardgameclub, zit ik ook bij.
Klopt. En nu ben ik daardoor verpest dat ik geen spelletjes meer wil doen met mensen, wel tegen de computer.quote:
LOL balistic gingen wij tegen elkaar. en vals gespeeld en balblabla. fuck you.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik afgelopen jaren met kinderachtige volwassen te maken heb gehad, die dat dus doen en ik kan er daardoor erg slecht tegen en komt het inderdaad gelijk bij mij op. Die hebben een hoop verpest voor mij. En dan bedoel ik nog geeneens mijn kinderen.
Ik laat je winnen hoorquote:Op zondag 22 maart 2026 01:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Klopt. En nu ben ik daardoor verpest dat ik geen spelletjes meer wil doen met mensen, wel tegen de computer.
Dat is ook kutquote:
Wie weet ooit. Goede tip, ik ben wel een serieuze speler.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:23 schreef drakin het volgende:
[..]
Dan kan je je beter aansluiten bij een boardgameclub, zit ik ook bij.
Ik kan me er ook niks bij voorstellen.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:25 schreef Shii het volgende:
Vals spelen met spelletjes kan echt niet. Als kind misschien, maar dan is er toch geen lol meer aan als je dat als volwassene doet?
Soms is ook niet erg maar als het vooral gebeurt omdat diegene niet kan winnen, dan houd het echt wel op bij mij.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:24 schreef kree het volgende:
[..]
LOL balistic gingen wij tegen elkaar. en vals gespeeld en balblabla. fuck you.
Zo erg, Oke na half uurtje allemaal weer gezellig want is maar spelletje. maar zover ging het bij ons ook LOL
hahaha jij kent mij familie niet, t gaat er hard aan toe in die spellen. LOL. terecht of niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:25 schreef Shii het volgende:
Vals spelen met spelletjes kan echt niet. Als kind misschien, maar dan is er toch geen lol meer aan als je dat als volwassene doet?
Heel veel verschillende, van snelle partygames tot strategische spellen en social deduction.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Grappig. Wat voor soort spellen spelen jullie dan?
Fanatiek en hard aan toe gaan in een spelletje is wat anders dan valsspelen.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:27 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha jij kent mij familie niet, t gaat er hard aan toe in die spellen. LOL. terecht of niet.
Naja uiteindelijk is het allemaal weer grappig. maar in het spel??? ,,,,,, hahaha
Weerwolven ken ik wel de rest zegt me niks. Leuk dat je dat doet.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:27 schreef drakin het volgende:
[..]
Heel veel verschillende, van snelle partygames tot strategische spellen en social deduction.
Dat laatste valt oa weerwolven onder, ik heb gister een social deductiongame gedaan genaamd blood on the clocktower
Juist.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:27 schreef drakin het volgende:
Een spel kan ook leuk zijn als je niet wint
klopt en doen de meeste niet. dus oke het is met familie eng spelletje. Maar damn dat het er toch hard aan toe kan gaan.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:28 schreef Shii het volgende:
[..]
Fanatiek en hard aan toe gaan in een spelletje is wat anders dan valsspelen.
Bij valsspelen ben je per definitie al af. Dat kan gewoon echt niet.
Dan neem je jezelf in de zeik dat is nog sneuerquote:
Nice staat in de bookmarks bij de spellen. Ga eens kijkenquote:Op zondag 22 maart 2026 01:30 schreef drakin het volgende:
Hier kun je genoeg online spelen https://boardgamearena.com/gamelist
Dit zijn board en cardgames die online zijn gezet. Veel van deze heb ik wel eens in het echie gedaan
Net even een nieuw spel daar geleerd en gedaanquote:Op zondag 22 maart 2026 01:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Nice staat in de bookmarks bij de spellen. Ga eens kijken
gewoon volgende spelletje doen. en jullie ff horen aan tip van mij van die micromacro.quote:
Nou heel eerlijk gezegd is spellen niet je beste kwaliteitquote:Op zondag 22 maart 2026 01:47 schreef kree het volgende:
oja welkom bij familie kree en hoe wij spellen![]()
hahaha nee maar het maakt toch altijd een gezellige avond welquote:Op zondag 22 maart 2026 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd is spellen niet je beste kwaliteit
ja best wel iddquote:Op zondag 22 maart 2026 02:10 schreef kree het volgende:
maken jullie je beetje zorgen trouwens over wereld nu? Ik wel nl. en met dat gedoe met oorlogen.
oke ben ik blij dat ik niet de enige ben? tis wel beetje door USA eens. waardoor zorgen zijn gekomen.quote:
Voornamelijk door Trump.. ik wens weinig mensen iets maar soms welquote:Op zondag 22 maart 2026 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
oke ben ik blij dat ik niet de enige ben? tis wel beetje door USA eens. waardoor zorgen zijn gekomen.
denk dat dit pik het ook niet voor heeft met EU nl.
ik denk beter voor hele wereld trump zsm weg maar is mijn mening maar.quote:Op zondag 22 maart 2026 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Voornamelijk door Trump.. ik wens weinig mensen iets maar soms wel
Het is een ego klootzak en die mogen van mij ,,,quote:Op zondag 22 maart 2026 03:01 schreef kree het volgende:
beddenenk even alle ellende die we nu krijgen in eu en ook persoonlijk. dat komt door hem.
quote:Op zondag 22 maart 2026 01:47 schreef kree het volgende:
oja welkom bij familie kree en hoe wij spellen![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd is spellen niet je beste kwaliteit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |