gewoon volgende spelletje doen. en jullie ff horen aan tip van mij van die micromacro.quote:
Nou heel eerlijk gezegd is spellen niet je beste kwaliteitquote:Op zondag 22 maart 2026 01:47 schreef kree het volgende:
oja welkom bij familie kree en hoe wij spellen![]()
hahaha nee maar het maakt toch altijd een gezellige avond welquote:Op zondag 22 maart 2026 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd is spellen niet je beste kwaliteit
ja best wel iddquote:Op zondag 22 maart 2026 02:10 schreef kree het volgende:
maken jullie je beetje zorgen trouwens over wereld nu? Ik wel nl. en met dat gedoe met oorlogen.
oke ben ik blij dat ik niet de enige ben? tis wel beetje door USA eens. waardoor zorgen zijn gekomen.quote:
Voornamelijk door Trump.. ik wens weinig mensen iets maar soms welquote:Op zondag 22 maart 2026 02:36 schreef kree het volgende:
[..]
oke ben ik blij dat ik niet de enige ben? tis wel beetje door USA eens. waardoor zorgen zijn gekomen.
denk dat dit pik het ook niet voor heeft met EU nl.
ik denk beter voor hele wereld trump zsm weg maar is mijn mening maar.quote:Op zondag 22 maart 2026 02:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Voornamelijk door Trump.. ik wens weinig mensen iets maar soms wel
Het is een ego klootzak en die mogen van mij ,,,quote:Op zondag 22 maart 2026 03:01 schreef kree het volgende:
beddenenk even alle ellende die we nu krijgen in eu en ook persoonlijk. dat komt door hem.
quote:Op zondag 22 maart 2026 01:47 schreef kree het volgende:
oja welkom bij familie kree en hoe wij spellen![]()
quote:Op zondag 22 maart 2026 01:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou heel eerlijk gezegd is spellen niet je beste kwaliteit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |