nou niet eens? juist wat ze konden van vroeger kunnen ze wel. maarja uit ervaring he.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:06 schreef Shii het volgende:
[..]
Voor een dementerend iemand zijn spelletjes sowieso lastig.
Ik weet het ook uit ervaring met een dementerende moeder. Je hebt gelijk dat het wel belangrijk is om bezig te blijven met je brein, maar op een gegeven moment lukt het gewoon niet meer en wordt het frustrerend voor een dementerend iemand als het niet meer lukt.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
nou niet eens? juist wat ze konden van vroeger kunnen ze wel. maarja uit ervaring he.
jij?
Ik heb al heel lang geen familie meer, alleen mijn volwassen kinderen nog.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
waarom. niet? bedoel was enige leuke nog wat ik kon doen met me demente oma.... RIP
Hier.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:10 schreef Domnivoor het volgende:
40+ / [40+ SC #5698] Spelletjesdag!
Waar kan ik me aanmelden?
nou dan snap je het wel denk..... Maar maakt het niet meer makkelijk he?>. en denk hoop snappen niet.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:10 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik weet het ook uit ervaring met een dementerende moeder. Je hebt gelijk dat het wel belangrijk is om bezig te blijven met je brein, maar op een gegeven moment lukt het gewoon niet meer en wordt het frustrerend voor een dementerend iemand als het niet meer lukt.
En wat is jouw definitie van “ouderen”?quote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Met ouderen wil ik al helemaal geen spelletjes spelen.
nouja ik nog wel, maar ze sterven beetje uit her en der. Maarja komt door de leeftijdquote:Op zondag 22 maart 2026 00:11 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik heb al heel lang geen familie meer, alleen mijn volwassen kinderen nog.
Het is een mensonterende rotziekte.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:12 schreef kree het volgende:
weet je wat het kutte is, oma herkend je niet meer enzo. en is heel lastig en ook soms gewoon niet leuk meer met ze.
dat is de ellende, en is voor mij als kleinkind al erg, maar nog meer wss voor me ma. haar dochter.
echt k gun dat Niemand he.... tis erg.
zucht zekers. en dat gun je niemand, maar tis drama idd. echt mijn oma is overleden en mag echt god op mijn knieën danken dat ik het niet krijg met mijn ma. want enige., pa is al dood.quote:
Dat is een goede vraag, de meeste die iig 20 jaar ouder zijn dan ik. Sommige zullen vast wel geinig zijn. Maar ik wil daar geen spelletjes mee doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:14 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En wat is jouw definitie van “ouderen”?
[..]
Geniet maar lekker van hoe het nu gaat met je ma en lekker op vakantie samen enzo.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
zucht zekers. en dat gun je niemand, maar tis drama idd. echt mijn oma is overleden en mag echt god op mijn knieën danken dat ik het niet krijg met mijn ma. want enige., pa is al dood.
ik probeer dat uiteraard.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Geniet maar lekker van hoe het nu gaat met je ma en lekker op vakantie samen enzo.
Wat denk je van mij dan. Ik ben al 25 jaar wees. Dus begin bij mij niet over gevoelige punten.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:19 schreef kree het volgende:
kan er niet eens grappig over doen dit.... en hoop snappen jullie, want over alles grappen, maar dit is gevoelig puntje. nog steeds voor mij.
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat denk je van mij dan. Ik ben al 25 jaar wees. Dus begin bij mij niet over gevoelige punten.
En grapjes maken is voor mij een manier om ermee om te gaan.
Zou mij niets verbazen als mijn dochter dit spel heeft, daar een paar keer wel een spel gespeeld waarvan ik zei, dit is heel iets anders dan ganzenbord.quote:
Mijn dochter heeft het ook veel gespeeld met vrienden.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zou mij niets verbazen als mijn dochter dit spel heeft, daar een paar keer wel een spel gespeeld waarvan ik zei, dit is heel iets anders dan ganzenbord.
Daar kan ik me niets van herinnerenquote:Op zondag 22 maart 2026 00:24 schreef FreshFruit het volgende:
Wie maakt er grappen over dementie dan ?
marcb Rutte.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:25 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar kan ik me niets van herinneren
snap je welquote:Op zondag 22 maart 2026 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wat denk je van mij dan. Ik ben al 25 jaar wees. Dus begin bij mij niet over gevoelige punten.
Die zegt het weer net iets anders en die quote gebruik ik tegenwoordig af en toe om te kijken of mensen het doorhebben dat ik Rutte herhaalquote:
quote:
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze heeft meer van die aparte spellen, best wel geinig en zoiets moest je vroeger niet flikken bij de oudere generaties.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Mijn dochter heeft het ook veel gespeeld met vrienden.
Ff speelt een spelletje met jou.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mij noemen met de grootsteschandvlek
uit de nl geschiedenis
Hij weet wie het post.quote:
ai ... nee niet eerder gezien en ook niet nog een keer ...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.dumpert.nl/it(...)WwIY8k7l2DZsL3zEGQoQ
Dat is ook zo kree. Jouw herinneringen aan hoe je oma was zijn voor jou heftig. En ik heb zo mijn herinneringen aan hoe m'n moeder was. Zo heeft ieder z'n eigen leed mee te dragen en het is geen wedstrijd wie het meeste leed heeft. Voor iedereen is dat anders en ook iedereen gaat er anders mee om. Ik deel het hier alleen niet heel veel.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:30 schreef kree het volgende:
nouja ik denk hebben we dat toch ook over uit gepraat?
ik snap jullie allemaal wel. maar zo heeft iedereen zijn drama denk. ?
Leisure suit larry?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:34 schreef chufi het volgende:
Ik heb tijdje terug wel wat spellen geinstalleerd, maar tis echt niets voo r mij.. heb het geprobeert..
klopt en helemaal mee eens. kusss Shi voor jou ook.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:34 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is ook zo kree. Jouw herinneringen aan hoe je oma was zijn voor jou heftig. En ik heb zo mijn herinneringen aan hoe m'n moeder was. Zo heeft ieder z'n eigen leed mee te dragen en het is geen wedstrijd wie het meeste leed heeft. Voor iedereen is dat anders en ook iedereen gaat er anders mee om. Ik deel het hier alleen niet heel veel.
Lief, dank je.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:36 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en helemaal mee eens. kusss Shi voor jou ook.
Er zijn nieuwere andere versies gemaakt afgelopen jaren, sommige best grappig.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat was 30 jaar terug .. en ook daar was ik snel op uitgekeken...
40 jaar terug wel denk ik.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Al bijna 40 jaar.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar ben er niet zo mee bezig en ook niet handig met consoles enzoquote:Op zondag 22 maart 2026 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn nieuwere andere versies gemaakt afgelopen jaren, sommige best grappig.
Spuit 11.quote:
Patience dan.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar ben er niet zo mee bezig en ook niet handig met consoles enzo
Risk.quote:
die twee duurde dus eindeloos altijd vroeger bij ons?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
Ik ben deze aan het spelen
[ link | afbeelding ]
Tof spel !!
Zwaar moeite met deze gehad, spellen zijn best lastig:hmmm is er ergens wat op YouTube die het idee beetje uitlegt? ik ben fan van dit. niet online maar samen op tafel enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
Ik ben deze aan het spelen
[ link | afbeelding ]
Tof spel !!
Zwaar moeite met deze gehad, spellen zijn best lastig:Ingewikkeld ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie dat ze ook een youtube-kanaal hebben.
Het is een mooi spel, met een stuk of 50 mini games en dat zijn echt hersen krakers maar super leuk om te doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ingewikkeld ....
Zie dat ze ook een youtube-kanaal hebben.
Nee het is een computer spel geen bord spel.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm is er ergens wat op YouTube die het idee beetje uitlegt? ik ben fan van dit. niet online maar samen op tafel enzo?
Ik hou van zulke spellen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een mooi spel, met een stuk of 50 mini games en dat zijn echt hersen krakers maar super leuk om te doen.
Helemaal uitgespeeld?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een mooi spel, met een stuk of 50 mini games en dat zijn echt hersen krakers maar super leuk om te doen.
fan opzich al. maar oke er zijn dus echt ingewikkelde bordspellen die ik niet zo begrijp.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
ah oke. nouja dat kan ik nog leuk vinden, maar wat ik beetje zocht was op tafel te spelen zijn zonder digitale dingen. en die zijn er trouwens ook.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is een computer spel geen bord spel.
Nee gister begonnen en vanmiddag gestopt met deze ik werd er even helemaal gestoord vanquote:
klinkt als meet idee welquote:
Ik zie hiërogliefen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gister begonnen en vanmiddag gestopt met deze ik werd er even helemaal gestoord van![]()
Maar dan moet ik ook stoppen dan zie ik het niet meer
[ link | afbeelding ]
Ik hoor het al, 12 april bij jouquote:
Je kan dan inderdaad beter even stoppen. Iets met tunnelvisie of zo, dan zie je het echt niet meer.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gister begonnen en vanmiddag gestopt met deze ik werd er even helemaal gestoord van![]()
Maar dan moet ik ook stoppen dan zie ik het niet meer
[ link | afbeelding ]
Ja je loopt eigen door een gebouw met kamers en elke kamer heeft puzzels en hints voor de volgende kamer.quote:
Ik kom dan wel en neem wat toffe spellen meequote:
Ja precies de volgende dag zie je het ineens (of niet)quote:Op zondag 22 maart 2026 01:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Je kan dan inderdaad beter even stoppen. Iets met tunnelvisie of zo, dan zie je het echt niet meer.
Ik zie hiërogleuven.quote:
Jij valt wel in de leeftijdscategorie dat ik misschien een spelletje zou willen doen met je.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik kom dan wel en neem wat toffe spellen mee
Dat je alleen al daaraan denkt, een spel spelen is toch niet leuk meer dan? Of denk je dat er hier mensen zitten die met spellen door de kamer gaan gooien als ze verliezen, als 5 jarigenquote:Op zondag 22 maart 2026 01:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Jij valt wel in de leeftijdscategorie dat ik misschien een spelletje zou willen doen met je.maar als ik vals spellen ontdek, stop ik gelijk.
Nou met risk heb ik wel eens een beetje ruzie gehad hoorquote:Op zondag 22 maart 2026 01:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat je alleen al daaraan denkt, een spel spelen is toch niet leuk meer dan? Of denk je dat er hier mensen zitten die met spellen door de kamer gaan gooien als ze verliezen, als 5 jarigen
Dat is echt een kutspelquote:Op zondag 22 maart 2026 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou met risk heb ik wel eens een beetje ruzie gehad hoor
Jaquote:
lol ik ookquote:Op zondag 22 maart 2026 01:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou met risk heb ik wel eens een beetje ruzie gehad hoor
Stom eigenlijk he? Maar dan zat ik me echt op te vreten. Tis maar een spelletje zeggen ze dan maar ik speel toch ook wel om te winnen.quote:
Nee ken ik niet heb ook al 20 jaar geen bordspel meer gespeeld.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:19 schreef kree het volgende:
kennen jullie dat spel ook wel, grote kaap en kaapvaardij spel wel dan?
dat je blokjes moest vervoeren over wereldkaart en handel.
LOL dat eindigde ook altijd in ruzie.
jaaaaaa kweet het, toch vond ik ze wel leuk opzich.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Stom eigenlijk he? Maar dan zat ik me echt op te vreten. Tis maar een spelletje zeggen ze dan maar ik speel toch ook wel om te winnen.
Ik vrees dat ik afgelopen jaren met kinderachtige volwassen te maken heb gehad, die dat dus doen en ik kan er daardoor erg slecht tegen en komt het inderdaad gelijk bij mij op. Die hebben een hoop verpest voor mij. En dan bedoel ik nog geeneens mijn kinderen.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:12 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat je alleen al daaraan denkt, een spel spelen is toch niet leuk meer dan? Of denk je dat er hier mensen zitten die met spellen door de kamer gaan gooien als ze verliezen, als 5 jarigen
Dat is wel erg onsportief.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik vrees dat ik afgelopen jaren met kinderachtige volwassen te maken heb gehad, die dat dus doen en ik kan er daardoor erg slecht tegen en komt het inderdaad gelijk bij mij op. Die hebben een hoop verpest voor mij. En dan bedoel ik nog geeneens mijn kinderen.
ja met familie is er dan toch competitie en beter willen zijn. Hahaha ik snap precies he wat je nu zegt want zo herkenbaar. het eindigde in ruzie vaak. ook daarna weer snel goed. maar idd.quote:Op zondag 22 maart 2026 01:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Stom eigenlijk he? Maar dan zat ik me echt op te vreten. Tis maar een spelletje zeggen ze dan maar ik speel toch ook wel om te winnen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |