ja maar ben er niet zo mee bezig en ook niet handig met consoles enzoquote:Op zondag 22 maart 2026 00:40 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Er zijn nieuwere andere versies gemaakt afgelopen jaren, sommige best grappig.
Spuit 11.quote:
Patience dan.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:42 schreef chufi het volgende:
[..]
ja maar ben er niet zo mee bezig en ook niet handig met consoles enzo
Risk.quote:
die twee duurde dus eindeloos altijd vroeger bij ons?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
Ik ben deze aan het spelen
[ link | afbeelding ]
Tof spel !!
Zwaar moeite met deze gehad, spellen zijn best lastig:hmmm is er ergens wat op YouTube die het idee beetje uitlegt? ik ben fan van dit. niet online maar samen op tafel enzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
quote:Op zondag 22 maart 2026 00:47 schreef Soury het volgende:
Ik ben deze aan het spelen
[ link | afbeelding ]
Tof spel !!
Zwaar moeite met deze gehad, spellen zijn best lastig:Ingewikkeld ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie dat ze ook een youtube-kanaal hebben.
Het is een mooi spel, met een stuk of 50 mini games en dat zijn echt hersen krakers maar super leuk om te doen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ingewikkeld ....
Zie dat ze ook een youtube-kanaal hebben.
Nee het is een computer spel geen bord spel.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:49 schreef kree het volgende:
[..]
hmmm is er ergens wat op YouTube die het idee beetje uitlegt? ik ben fan van dit. niet online maar samen op tafel enzo?
Ik hou van zulke spellen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een mooi spel, met een stuk of 50 mini games en dat zijn echt hersen krakers maar super leuk om te doen.
Helemaal uitgespeeld?quote:Op zondag 22 maart 2026 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een mooi spel, met een stuk of 50 mini games en dat zijn echt hersen krakers maar super leuk om te doen.
fan opzich al. maar oke er zijn dus echt ingewikkelde bordspellen die ik niet zo begrijp.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:53 schreef Soury het volgende:
[..]
ah oke. nouja dat kan ik nog leuk vinden, maar wat ik beetje zocht was op tafel te spelen zijn zonder digitale dingen. en die zijn er trouwens ook.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee het is een computer spel geen bord spel.
Nee gister begonnen en vanmiddag gestopt met deze ik werd er even helemaal gestoord vanquote:
klinkt als meet idee welquote:
Ik zie hiërogliefen.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gister begonnen en vanmiddag gestopt met deze ik werd er even helemaal gestoord van![]()
Maar dan moet ik ook stoppen dan zie ik het niet meer
[ link | afbeelding ]
Ik hoor het al, 12 april bij jouquote:
Je kan dan inderdaad beter even stoppen. Iets met tunnelvisie of zo, dan zie je het echt niet meer.quote:Op zondag 22 maart 2026 00:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee gister begonnen en vanmiddag gestopt met deze ik werd er even helemaal gestoord van![]()
Maar dan moet ik ook stoppen dan zie ik het niet meer
[ link | afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |