SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Maar niet allemaal tegelijk.....met die files van tegenwoordig.quote:
Deed het nooit, maar ik heb vanaf nu maar een paar honderd euro benzinegeld in de maandelijkse thuisbegroting opgenomen…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar niet allemaal tegelijk.....met die files van tegenwoordig.
Je maakt de benzineprijs onbetaalbaar. Dan los je misschien ook files op.
En tegenwoordig worden het er steeds minder.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:37 schreef MadMaster het volgende:
Morgen naar de docu-film in de bios 'Meer dan babi pangang', over de opkomst van de Chinese restaurants in Nederland. Jeugdsentiment…
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
Status quo rocking all over the world
Ja, daarom die docu ook.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
En tegenwoordig worden het er steeds minder.
Die op loopafstand van ons is helaas gesloten inderdaad. Nu nog eentje in ons stadje, maar die is wel een stuk verder weg.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]
En tegenwoordig worden het er steeds minder.
Niet beschimmeld?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:41 schreef livelink het volgende:
Ik vond bij het opruimen vandaag een zakje Sinterklaasthee (zat vast bij een Sinterklaascadeautje verpakt). Dus nu drink ik Sinterklaasthee op de 1e dag van de Lente.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:41 schreef livelink het volgende:
Ik vond bij het opruimen vandaag een zakje Sinterklaasthee (zat vast bij een Sinterklaascadeautje verpakt). Dus nu drink ik Sinterklaasthee op de 1e dag van de Lente.
Volgens de verpakking Biologische specerijen met de smaak van kruidige pepernoot. Ik haal het er niet echt uit, maar het is prima te drinken.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:41 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En wat voor thee is dat?
Iets met speculaas?
Ja.... en dat zal nog wel even zo blijven.quote:
In principe wel, ja.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:48 schreef MadMaster het volgende:
Gisteren was er hier brand in het Westelijk Havengebied en kregen we een alert.
Even dacht ik van 'Zou dat ook zo gebeuren als het ook hier hommeles zou zijn'…
Ik vind dit ook niksquote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:50 schreef MadMaster het volgende:
Een grote fake-hit.
Als je op een soundboard opname zoveel publiek hoort, heb je iets fout gedaan met je audio set-up…
Het publiek is er later ingemonteerd, omdat het wel past bij de beelden in de Budokan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dit ook niks
Daarom ook mijn opmerking over gillende vrouwen ipv de artiest te benoemen
De meneer die zo mooi schrijft en zelf absoluut niet kan zingenquote:
Ik ben het niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De meneer die zo mooi schrijft en zelf absoluut niet kan zingen
Zijn mondharmonica roept bij mij altijd agressie op.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zijn mondharmonica roept bij mij altijd agressie op.
Ik wil dat ding altijd heel hard achter in zijn mond rammen.
Dat valse gejengel
Dat krijg je met het graven van metrotunnels, in Amsterdam klapte er toen hele woonwijken uit…quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat krijg je met het graven van metrotunnels, in Amsterdam klapte er toen hele woonwijken uit…
[ afbeelding ]
Ach.... er is stroom, en de metro doet het.quote:
Nog meer toeristen naar Amsterdam…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De lijn wordt nu doorgetrokken naar Zwolle zag ik net
Of ze gaan allemaal van Amsterdam naar Zwolle natuurlijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog meer toeristen naar Amsterdam…
Ik zag Staphorst als halte, dus dat is een optie…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Of ze gaan allemaal van Amsterdam naar Zwolle natuurlijk.
Zelfs Oldebroekquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zag Staphorst als halte, dus dat is een optie…
Dat deed ze graag volgens mij.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Melanie - Beautiful People
Samen met just me haar concert in Haarlem bezocht.
Ze genoot zo enorm zichtbaar die avond, ik vond dat toen zeer ontroerend…
Richard krijgt er dik voor betaald, de rest moet er voor betalen…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als Richard de Mos de weg daarheen kan vinden, dan kan heel Nederland dat...
Een groot deel van mijn roots van vaders kant ligt daar…quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Als Richard de Mos de weg daarheen kan vinden, dan kan heel Nederland dat...
Just me was dan ook een mooi mensquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:17 schreef MadMaster het volgende:
Melanie - Beautiful People
Samen met just me haar concert in Haarlem bezocht.
Ze genoot zo enorm zichtbaar die avond, ik vond dat toen zeer ontroerend…
Ja, daar hadden we het vorige week over. Die van de mannelijke lijn in mijn familie komen uit nabijgelegen gebied.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een groot deel van mijn roots van vaders kant ligt daar…
Ah, lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:24 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 gaat in plaats van een pikketanussie een La Chouffe Cherry drinken.
Dat is ook lekker.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:24 schreef DJ11 het volgende:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:25 schreef MadMaster het volgende:
Boys Town Gang - Can't Take My Eyes Off Of You
Doe je goed, cheers!quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Welterusten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:30 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee ga ik mijn bedje opzoeken en vanaf bed nog wat TV kijken.
Dank Melting, welterusten all!
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:30 schreef MadMaster het volgende:
En daarmee ga ik mijn bedje opzoeken en vanaf bed nog wat TV kijken.
Dank Melting, welterusten all!
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zo mijn nek zit weer lekker los
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:37 schreef livelink het volgende:
Hall and Oates? - You can't change that
Dat vraagt wel om een Zwolle-remake.quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vraagt wel om een Zwolle-remake.
Die is er al:quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat vraagt wel om een Zwolle-remake.
Nee, dat is een nummer over Zwolle.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die is er al:
Bekijk deze YouTube-video
Welterusten.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:45 schreef Fogel het volgende:
Ik ga eens een keer slim doen en vroeg naar bed.
Thanks @:melting
Lees mijn post een paar posts lager eens.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:48 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat hebben Van Kooten & De Bie al gedaan
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:51 schreef livelink het volgende:
Dit klinkt lekker, maar ik heb geen idee.
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
Mothers little Helper - Stones
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2026 23:59 schreef livelink het volgende:
Passe-Partout - De doodgewoonste dingen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |