Oh heeft hij de GIRO nog niet gewonnen?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moeten we allemaal maar normaal vinden.
Hij sprint nog wel vrolijk mee voor de ereplaatsen.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:02 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het is ook nog maar afwachten wat de schade is bij Mathieu.
Ik gun het hem ook!quote:
Al wel natuurlijk, maar die rijdt hij dit jaar niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Oh heeft hij de GIRO nog niet gewonnen?
Hand leek wel geraakt, je weet maar nooit of je een of ander botje daar gebroken hebt. Dan worden de kasseien ineens een lastig verhaal.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:10 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij sprint nog wel vrolijk mee voor de ereplaatsen.
Als (lees: wanneer) dit gaat gebeuren zal de publieke opinie toch wel definitief kantelen, toch?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Moeten we allemaal maar normaal vinden.
MvdP is natuurlijk ook niet echt geloofwaardig. We zitten gewoon weer in de jaren 90-00. Dat hoeft atuurlijk helemaal niet erg te zijn...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:01 schreef Szura het volgende: [..] Wat een vergelijking, een inspanning van iedere keer een uurtje tegen Janneke en Mieke. En op de weg zie je VDP geregeld op z’n limiet botsen, Pogacar nooit. Zelfs niet als hij zwaar op zn bek gaat.
Dan kan hij zich op de Waalse koersen richten. Bergop was hij in de TA prima in orde,quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hand leek wel geraakt, je weet maar nooit of je een of ander botje daar gebroken hebt. Dan worden de kasseien ineens een lastig verhaal.
Ik vraag het me af. We worden allemaal langzaam gesensibiliseerd, al jaren zo overheersend dat het amper opvalt dat het ieder jaar een beetje meer is. Voor de gemiddelde kijker, dan.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:12 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Als (lees: wanneer) dit gaat gebeuren zal de publieke opinie toch wel definitief kantelen, toch?
Toch?
Hij is dit jaar in ieder geval favoriet in 3 en mede-favoriet in de 4e..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:13 schreef Pedroso het volgende:
Pogi gaat ook nog wel over de 19 klassiekers van Merckx, dit jaar nog een stuk of 2 en dan nog maar 6 te gaan.
Dan moet hij wel eerst zorgen dat Evenepoel en Pogacar er niet bij zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan kan hij zich op de Waalse koersen richten. Bergop was hij in de TA prima in orde,
Zit Evenepoel niet vast op een berg?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet hij wel eerst zorgen dat Evenepoel en Pogacar er niet bij zijn
Is onder politiebegeleiding (en de hele redactie van Sporza) van de vulkaan af gekomen.,quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:15 schreef franklop het volgende:
[..]
Zit Evenepoel niet vast op een berg?
DHL rijdt niet tot bovenaan de Teide bij sneeuw. Dus die kunnen we iig al afschrijven dit jaar...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:15 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan moet hij wel eerst zorgen dat Evenepoel en Pogacar er niet bij zijn
Wat hebben we eigenlijk tegen Pidcock?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:13 schreef franklop het volgende:
Pogacar en Kopecky die winnen
Dan had ik toch liever Pidlul en Wiebes gehad
Dan vertaalde Jeroen het slecht.. volgens mij hem zei Mathieu dat hij opgehouden was, maar zelf niet viel.quote:
Zou hij tussen Tour en WK ook de Vuelta nog rijden?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:12 schreef Marcoss het volgende:
Kans aanwezig dat Pogi na dit jaar enkel Baskenland nog mist van de grote eendagskoersen + rittenkoersen
En zolang hij Roubaix niet heeft gewonnen, gaat hij daar normaal ook niet rijden
Je zag hem vallen op de beelden (als je weet waar je moest zoeken)quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan vertaalde Jeroen het slecht.. volgens mij hem zei Mathieu dat hij opgehouden was, maar zelf niet viel.
Ik snap voornamelijk niet hoe terugkomen na zo'n val gekoppeld wordt aan van alles. Dat is pure wilskracht.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:00 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk niet zo'n zin in jouw inktzwarte wereldbeeld. Maar als het zo simpel is zou ik wel een tonnetje op winst voor Pogacar in Parijs Roubaix zetten als ik jou was.
Je zag er op de achtergrond wel één vallen van Alpecin maar vraag me af of hij het zelf was,quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan vertaalde Jeroen het slecht.. volgens mij hem zei Mathieu dat hij opgehouden was, maar zelf niet viel.
Hij is gevallen op z’n hand waardoor hij zn stuur niet goed meer kon vastpakkenquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Er werd gezegd dat hij dit jaar amper koersen rijdt in het voorjaar zodat hij fris genoeg is om de Vuelta ook te rijden., Maar daarvoor is het wel altijd afhankelijk van de conditie na de Tourquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Zou hij tussen Tour en WK ook de Vuelta nog rijden?
Wel gevallen dus, dan zat in de vertaling van Jeroen waarschijnlijk alleen het 1e deel van de quotequote:"Tja, alles ging goed tot aan die val, waar heel wat grote namen bijlagen", vertelde hij. "In eerste instantie stuurde ik eromheen, maar toen kwam er nog een fiets mijn kant uit. Die kon ik niet meer ontwijken. Ik ging dus redelijk ongelukkig onderuit."
De reactie op de Cipressa was wel meer dan in orde, al bleek Van der Poel toen al met pijn te kampen. "Ik had op onze radio gezegd dat ik redelijk wat last had van mijn hand."
Dat was na afloop van de koers stevig beplakt met bloed. "Maar ik heb geen idee wat er precies fout is", analyseerde de kopman van Alpecin-Premier Tech nog.
"Ik heb het gevoel dat dat bloed van mijn nagel komt. Ik had vooral moeite om mijn linkerhand te bewegen, maar ik denk en hoop dat het meevalt."
Hij voelde zich sowieso ook niet super.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:25 schreef Marcoss het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)super~1774094457507/
Oh, hier interview met Sporza
[..]
Wel gevallen dus, dan zat in de vertaling van Jeroen waarschijnlijk alleen het 1e deel van de quote
Pidcock is een schattig en naïef manneke. Zijn Garmin kan hem alles wijsmaken:quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat hebben we eigenlijk tegen Pidcock?
Sneller dan Mo Farah!quote:Pidcock, though, as he ran his 5K PB (which can be seen on Strava) back in December and modestly waited to post about it on social media until a few days ago. He wrote that he originally went out hoping to run a sub-15-minute 5K, but he “did a 13:25,” adding that “apparently this is very quick.”
Geloven wij pathologische leugenaar Tadej?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
Pogacar komt hier dus niet meer terug, volgens Pidcock.
Dan krijgen we dus weer een compleet ander koersverloop.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
Pogacar komt hier dus niet meer terug, volgens Pidcock.
Gevallen, net als Pogi en WOUT.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Niks van kunnen zien, samenvatting? Waarom Poelgod slechts 8ste?
Als jij het compleet anders vindt wanneer Del Toro gaat vanaf beneden aan de Cipressa en 20 seconde van Pogi's tijd uit 2026 afbietst. Dan wel ja...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus weer een compleet ander koersverloop.
Del Toro is geen Pogi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:43 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Als jij het compleet anders vindt wanneer Del Toro gaat vanaf beneden aan de Cipressa en 20 seconde van Pogi's tijd uit 2026 afbietst. Dan wel ja...
Die wordt dan altijd weer bijgehaaldquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:43 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Als jij het compleet anders vindt wanneer Del Toro gaat vanaf beneden aan de Cipressa en 20 seconde van Pogi's tijd uit 2026 afbietst. Dan wel ja...
DelToro heeft nog nooit ergens waar dan ook langer dan 200m op kop geboord.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef mitt het volgende:
Overigens ook die McNulty die eerst Pogacar helemaal terugbrengt en daarna nog even langer op kop gaat rijden dan Del Toro
Nooit voor iemand andersquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:52 schreef kibo het volgende:
[..]
DelToro heeft nog nooit ergens waar dan ook langer dan 200m op kop geboord.
Gelukkig doet McNulty dat meestal maar 1 dag per jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef mitt het volgende:
Overigens ook die McNulty die eerst Pogacar helemaal terugbrengt en daarna nog even langer op kop gaat rijden dan Del Toro
Zal ook zo zijn met Parijs Roubaix tot hij die heeft gewonnen. Hij heeft een doel..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Pogacar zei tegen Pidcock dat hij niet meer terugkomt in Milaan-Sanremo - https://nos.nl/l/2607187#UPDATE-93173856
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |