Wel gevallen dus, dan zat in de vertaling van Jeroen waarschijnlijk alleen het 1e deel van de quotequote:"Tja, alles ging goed tot aan die val, waar heel wat grote namen bijlagen", vertelde hij. "In eerste instantie stuurde ik eromheen, maar toen kwam er nog een fiets mijn kant uit. Die kon ik niet meer ontwijken. Ik ging dus redelijk ongelukkig onderuit."
De reactie op de Cipressa was wel meer dan in orde, al bleek Van der Poel toen al met pijn te kampen. "Ik had op onze radio gezegd dat ik redelijk wat last had van mijn hand."
Dat was na afloop van de koers stevig beplakt met bloed. "Maar ik heb geen idee wat er precies fout is", analyseerde de kopman van Alpecin-Premier Tech nog.
"Ik heb het gevoel dat dat bloed van mijn nagel komt. Ik had vooral moeite om mijn linkerhand te bewegen, maar ik denk en hoop dat het meevalt."
Hij voelde zich sowieso ook niet super.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:25 schreef Marcoss het volgende:
https://sporza.be/nl/2026(...)super~1774094457507/
Oh, hier interview met Sporza
[..]
Wel gevallen dus, dan zat in de vertaling van Jeroen waarschijnlijk alleen het 1e deel van de quote
Pidcock is een schattig en naïef manneke. Zijn Garmin kan hem alles wijsmaken:quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wat hebben we eigenlijk tegen Pidcock?
Sneller dan Mo Farah!quote:Pidcock, though, as he ran his 5K PB (which can be seen on Strava) back in December and modestly waited to post about it on social media until a few days ago. He wrote that he originally went out hoping to run a sub-15-minute 5K, but he “did a 13:25,” adding that “apparently this is very quick.”
Geloven wij pathologische leugenaar Tadej?quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
Pogacar komt hier dus niet meer terug, volgens Pidcock.
Dan krijgen we dus weer een compleet ander koersverloop.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:34 schreef wimderon het volgende:
Pogacar komt hier dus niet meer terug, volgens Pidcock.
Gevallen, net als Pogi en WOUT.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:37 schreef Hyaenidae het volgende:
Niks van kunnen zien, samenvatting? Waarom Poelgod slechts 8ste?
Als jij het compleet anders vindt wanneer Del Toro gaat vanaf beneden aan de Cipressa en 20 seconde van Pogi's tijd uit 2026 afbietst. Dan wel ja...quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:38 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dan krijgen we dus weer een compleet ander koersverloop.
Del Toro is geen Pogi.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:43 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Als jij het compleet anders vindt wanneer Del Toro gaat vanaf beneden aan de Cipressa en 20 seconde van Pogi's tijd uit 2026 afbietst. Dan wel ja...
Die wordt dan altijd weer bijgehaaldquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:43 schreef De_Verschoppeling het volgende:
[..]
Als jij het compleet anders vindt wanneer Del Toro gaat vanaf beneden aan de Cipressa en 20 seconde van Pogi's tijd uit 2026 afbietst. Dan wel ja...
DelToro heeft nog nooit ergens waar dan ook langer dan 200m op kop geboord.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef mitt het volgende:
Overigens ook die McNulty die eerst Pogacar helemaal terugbrengt en daarna nog even langer op kop gaat rijden dan Del Toro
Nooit voor iemand andersquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:52 schreef kibo het volgende:
[..]
DelToro heeft nog nooit ergens waar dan ook langer dan 200m op kop geboord.
Gelukkig doet McNulty dat meestal maar 1 dag per jaarquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef mitt het volgende:
Overigens ook die McNulty die eerst Pogacar helemaal terugbrengt en daarna nog even langer op kop gaat rijden dan Del Toro
Zal ook zo zijn met Parijs Roubaix tot hij die heeft gewonnen. Hij heeft een doel..quote:Op zaterdag 21 maart 2026 18:17 schreef Sjoerd102 het volgende:
Pogacar zei tegen Pidcock dat hij niet meer terugkomt in Milaan-Sanremo - https://nos.nl/l/2607187#UPDATE-93173856
100 gram koolhydraten per uur, aero frames en kleding en bredere banden. Daarom gaan ze allemaal harderquote:Op zaterdag 21 maart 2026 17:49 schreef mitt het volgende:
Toch was zijn vorm in de Tirreno wel echt goed. Kan ook gewoon een mindere dag zijn in combinatie met de inspanningen die hij moest doen om terug te komen na de valquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:08 schreef Faraday01 het volgende:
Als dit doorzet in de rest van het voorjaar, dan kan het ook betekenen dat we voorlopig een einde tijdperk Matje in de cross krijgen
Laten we het hopen dat hij mindere dag had en wij kennen zowel de schade als de vermogenswaardes ook niet. Daarom ook ALS, maar optimistisch ben ik er ook niet helemaal over aangezien de winnaar ook flink gevallen is. Iedereen tegen Pogi dan maar in Roubaixquote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch was zijn vorm in de Tirreno wel echt goed. Kan ook gewoon een mindere dag zijn in combinatie met de inspanningen die hij moest doen om terug te komen na de val
Net teruggekeken, maar gewoon een gigantische lange inspanning voor Mathieu. Toch 25km vol op het rooster, met snellere klimtijden dan ooit.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 20:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch was zijn vorm in de Tirreno wel echt goed. Kan ook gewoon een mindere dag zijn in combinatie met de inspanningen die hij moest doen om terug te komen na de val
Ik ben wel steeds minder Tadej fan geworden na 2022. Maar dit was wel gewoon echt een heel vette overwinning en een fantastische race.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 21:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Laten we hopen dat Tadej Parijs Roubaix wint en daarna stopt.
Poequote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:36 schreef Marcoss het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)al-in-milaan-sanremo
5 gebroken ribben + een breuk in de schouder voor Silvestri
Na de beelden, waarvan ik dacht dat ze morsdood was, valt dit dan weer alleszins mee, gelukkig.quote:Op zaterdag 21 maart 2026 22:36 schreef Marcoss het volgende:
https://nos.nl/artikel/26(...)al-in-milaan-sanremo
5 gebroken ribben + een breuk in de schouder voor Silvestri
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |