is dat 31quote:Op maandag 23 maart 2026 19:37 schreef LionHeart het volgende:
31 jaar he.. gedraagt zich als een kind van 10
Hij is lang begripvol geweest maar is er nu klaar mee en gelijk heeft hij.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:38 schreef LionHeart het volgende:
Top gedaan Noah, laat je niet chanteren.
...dankjewel lieverd.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:41 schreef Chanel5 het volgende:
Hij heeft al iemand. Zo makkelijk gaat dat.
ja een stappenteller kan afstand metenquote:Op maandag 23 maart 2026 19:46 schreef LionHeart het volgende:
Ok, afstand afleggen, dus niet alleen stappen tellen. Alleen, kan een stappenteller afstand meten?
Volgens mij wel, zal ook wel iets van gps in zittenquote:Op maandag 23 maart 2026 19:46 schreef LionHeart het volgende:
Ok, afstand afleggen, dus niet alleen stappen tellen. Alleen, kan een stappenteller afstand meten?
Dat dus, volgens mij rekent ie met een afstand per stap, maar ligt die vast, dus als je kleinere stappen neemt, meer ie een grotere afstand.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:48 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
ja een stappenteller kan afstand meten
ik zit wel met het feit dat iedereen een anderen stapafstand heeft dus hoe gaat dat???
We krijgen maar een kwartier te zien, de rest is reklame-blokkenquote:Op maandag 23 maart 2026 19:50 schreef spapaars het volgende:
Eindelijk een opdracht die langer dan een kwartier duurt.
hmmmquote:Op maandag 23 maart 2026 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja. de stappenteller in mijn mobiel geeft stappen én afstand , die van mijn vrindin ook ...
Als we zogenaamd 10 km gelopen hebben zit er steevast 1½km verschil tussen de afstanden en aantal stappen
Een stappenteller op mobiel is ook niet erg betrouwbaar.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:52 schreef 5thencounter het volgende:
Tsja. de stappenteller in mijn mobiel geeft stappen én afstand , die van mijn vrindin ook ...
Als we zogenaamd 10 km gelopen hebben zit er steevast 1½km verschil tussen de afstanden en aantal stappen
of kwijtschelden??? grapjassen, tuurlijk moet dat als min punten opgevoerd worden.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
Hadden ze gedacht dat die lening voor spek en bonen was?
Ja er staat "ergens" in de software een staplengte ingesteld.. blijkbaar verschillende per apparaatquote:Op maandag 23 maart 2026 19:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Een stappenteller op mobiel is ook niet erg betrouwbaar.
Die van mijn man en mij verschillen ook. Ik maak trouwens kleinere stappen dus is er altijd verschil.quote:Op maandag 23 maart 2026 19:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erger nog, als ik mijn smartwatch erbij omhoud hebben we 3 verschillende waarden
ja je kunt een staplengte instellenquote:Op maandag 23 maart 2026 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja er staat "ergens" in de software een staplengte ingesteld.. blijkbaar verschillende per apparaat
Vond melvin in het begin nog wel ok… maar nu.. minste bondgenoot ooit… (die het langer dan 2 dagen volhield Raffie herrineren jullie die nog…quote:
bij die van mij welquote:Op maandag 23 maart 2026 20:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope, heb ik nergens kunnen vinden in de instellingen
Ja raar..quote:
Dus zo'n ding doet eigenlijk maar watquote:Op maandag 23 maart 2026 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja raar..
Ohw.. gevonden![]()
Kort antwoord: de staplengte kun je in de Samsung Health meestal niet handmatig instellen (zeker niet op een telefoon zoals je Samsung A23). De app berekent die automatisch.
Hoe zit dat precies?
Samsung Health berekent je afstand = aantal stappen × geschatte staplengte.
Die staplengte wordt automatisch afgeleid van:
je lengte (in je profiel)
je looptempo / cadans
De app gebruikt sensoren in je telefoon om dit continu te verbeteren.
👉 Daarom vind je geen directe instelling “staplengte aanpassen”.
Ja dat gevoel hadden we alquote:Op maandag 23 maart 2026 20:14 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Dus zo'n ding doet eigenlijk maar wat
Je arm heen en weer slingeren werkt ookquote:Op maandag 23 maart 2026 20:23 schreef schetterklep het volgende:
Voor stappen snap ik de stappenteller nog wel maar voor afstand gebruik ik gewoon een app. Walktracker is een een eenvoudige Nederlandse die ook nog gratis is. Werkt gewoon op gps dus vrij nauwkeurig. Maar hier zal er misschien
wel een horloge gepromoot moeten worden
Ik geloof er ook niet in. Dit is een opdrachtje.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:30 schreef Chanel5 het volgende:
Fianca en Roland loopt niet zo'n vaart hè?
Lol Duitsland meer op de kaart zetten uhhhhh???? Denk niet dat Duitsland dat nodig heeft.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:30 schreef freaky40 het volgende:
Die Melvin begint steeds pathetischer te worden en een hysterica, vreselijk. Hopelijk bokt hij op aan het eind van de cyclus of eerder. Dat dreigen met zijn 24 uur aanvragen zal wel loslopen. Over lopen gesproken, er werd weer eens een 24 uurs opdracht gedaan op aandringen van ons hier in de COS. Best wel weer leuk, maar om hier nu de hele uitzending aan te besteden, dat had wel korter geknipt mogen worden want er kwam nauwelijks content uit behalve auwtjes, en krampjes etc. en Melvin die als een wijf aan het snelwandelen was, nou vette hap. Dit soort opdrachten zijn ook veel leuker als je er streams bij hebt. In de aflevering moet je dit gewoon kort en bondig knippen. Die Roland met zijn Duitse woorden telkens, volgens mij zit hij daar met een bedoeling; Duitsland wat meer op de kaart te zetten bij Nederlanders. Stukje propaganda naar de mensen toe...Morgen weer verder wandelen...schnelll!
Ja mooi he? Jan kan zijn ergernisjes soms niet voor zich houden (begon al met die letters uitbeelden). Daarna meerdere keren richting Ches dat het toch anders zou moeten, die hints pakken ze niet op.quote:Op maandag 23 maart 2026 21:34 schreef Yver73 het volgende:
Het mooiste vanavond was Jan die liet merken dat hij de haaien een stelletje zeikerds vindt: “gelukkig hebben jullie het gezelligste bondje!”
Dat gejank van Chess de hele tijd. Alsof je zelf niet kunt bedenken dat lenen betekent dat die punten er nog vanaf gaan.
Hij doet dat prima, heel subtiel. Jan is goed hierin beter dat die muts Tooske of een opratel figuur. Het geeft ook aan dat hij weet wat er speelt en niet alleen zijn ding doet. Een betere is er niet.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:30 schreef freaky40 het volgende:
Jan moet zich niet met de verhaallijnen gaan bemoeien. Dan heb ik liever dat deze show helemaal geen presentator heeft, het kan ook zonder leert de geschiedenis. Jan staat daar de laatste tijd een beetje ter eer en glorie van zichzelf...
Roland für den Sieg, Roland renntquote:Op maandag 23 maart 2026 23:00 schreef LionHeart het volgende:
Es geht auf! Ich will nur noch Deutsch reden. Unglaublich. Wunderbar.
Fijn dat jij dat vindt, ik ben een andere mening toegedaan.quote:Op maandag 23 maart 2026 22:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij doet dat prima, heel subtiel. Jan is goed hierin beter dat die muts Tooske of een opratel figuur. Het geeft ook aan dat hij weet wat er speelt en niet alleen zijn ding doet. Een betere is er niet.
Goh, en doorrrr.....quote:Op maandag 23 maart 2026 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vindt, ik ben een andere mening toegedaan.
Gelukkig luistert daar niemand naarquote:Op maandag 23 maart 2026 23:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Fijn dat jij dat vindt, ik ben een andere mening toegedaan.
Jan zei zelfs nog in de uitzending van vrijdag of zaterdag toen ze op 0 stonden (of zoiets) iets van ‘dus eigenlijk -80’. En dan de algehele verbazing nuquote:Op maandag 23 maart 2026 20:32 schreef KinKiJan het volgende:
Die verbazing bij de haaien dat lening minpunten worden!
Wat hadden ze verwacht dan!?
Precies dit is wat de regie wil dat kijkers denken. Anderen eten ook (want mens 💡) maar dat wordt minder in beeld gebracht. Framing ten top en de gemiddelde kijker gaat er graag in mee.quote:
Zou ik niet te hard roepen...quote:Op dinsdag 24 maart 2026 00:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gelukkig luistert daar niemand naar
Regie had een mix&match in kunnen voeren , of wisselen van punten etc.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 01:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jan zei zelfs nog in de uitzending van vrijdag of zaterdag toen ze op 0 stonden (of zoiets) iets van ‘dus eigenlijk -80’. En dan de algehele verbazing nuNiet alleen in dat bondje, maar ook daarbuiten. Het zijn niet de meest pienteren zullen we maar zeggen 😅
Maar los daarvan, van mij mag die -50 er gauw uit. Het kan helemaal mislopen met een bondje dan, zoals je nu ziet (de pech om precies nu met deze regel duidelijk het zwakste bondje te hebben). Mensen in zo’n situatie uithongeren en mentaal krenken moet niet de bedoeling kunnen (mogen) zijn van zo’n regie.
Ja lekker zij lopen de kantjes er vanaf en giebelen door de opdrachten heen en dan zadel je iemand anders met de puinhopen op.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 06:50 schreef King_Merc het volgende:
[..]
Regie had een mix&match in kunnen voeren , of wisselen van punten etc.
Inderdaad, en het uithongeren valt wel mee gezien de vetrollen van Chessquote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja lekker zij lopen de kantjes er vanaf en giebelen door de opdrachten heen en dan zadel je iemand anders met de puinhopen op.
Ja volgens mij krijgen ze wel basis producten (havermout b.v.) Ze zullen ze echt niet met niks een paar weken laten zitten daar. Het zal wel erg karig zijn.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad, en het uithongeren valt wel mee gezien de vetrollen van Chess
Laatste had iemand (5thencounter?) al opgezocht dat ze een basis ontbijt, lunch en avondeten krijgen, dus neen geen uithongeren.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 07:25 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Inderdaad, en het uithongeren valt wel mee gezien de vetrollen van Chess
De haaien zijn te druk met lol hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2026 01:52 schreef Willewa het volgende:
[..]
Jan zei zelfs nog in de uitzending van vrijdag of zaterdag toen ze op 0 stonden (of zoiets) iets van ‘dus eigenlijk -80’. En dan de algehele verbazing nuNiet alleen in dat bondje, maar ook daarbuiten. Het zijn niet de meest pienteren zullen we maar zeggen 😅
Maar los daarvan, van mij mag die -50 er gauw uit. Het kan helemaal mislopen met een bondje dan, zoals je nu ziet (de pech om precies nu met deze regel duidelijk het zwakste bondje te hebben). Mensen in zo’n situatie uithongeren en mentaal krenken moet niet de bedoeling kunnen (mogen) zijn van zo’n regie.
GELUKKIG LUISTERT NIEMAND DAAR NAARquote:
Ze zitten tijdelijk zonder koekjes chips chocopasta kaas frikandellen cornetto's enz.quote:Op dinsdag 24 maart 2026 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
De haaien zijn te druk met lol hebben
Niks zwakste bondje
Op momenten dat ze punten hadden kunnen pakken liggen ze in een deuk
En oeh oeh oeh wat een lol
Lekker die -50 erin laten
Chess is niet uitgehongerd maar aangekomen
Christie is niet uit gehongerd maar aangekomen
Cynthia zie ik nog geen gram verliezen
En Fianca evenmin
| Forum Opties | |
|---|---|