Jij hebt niet meer dan MAVO Jesse.quote:
Je bedoelt PROleet?quote:
profitariaatquote:
Ach, ik gok dat ze liefhebbers van dat soort antisemitische complottheorieën toch al niet als potentiële achterban zien.quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:25 schreef Memeowitz het volgende:
Huh. Maar als je nederland omvolkt dan ben je toch totaal niet vóór NL als politieke partij ?
quote:GroenLinks-PvdA hoopt kiezers terug te winnen met partijnaam RECHTS
GroenLinks-PvdA gaat verder als RECHTS. De fusiepartij hoopt op die manier kiezers terug te winnen die het linkse blok in de afgelopen jaren verlaten hebben.
"We hebben goed in de spiegel gekeken", zegt RECHTS-leider Jesse Klaver. "Het is ons volkomen duidelijk geworden dat de term 'links' mensen afschrikt. Daarom hebben we veel opties overwogen. Progressief Nederland, Samen Vooruit. Uiteindelijk bleek uit onderzoek onder panelleden dat de naam RECHTS het meest tot de verbeelding sprak. Wij willen een partij zijn die luistert naar de Nederlanders. Dan moet je dat ook waarmaken."
RECHTS staat volgens Klaver voor een sociaal, groen, inclusief en progressief programma. "Het gaat bij ons echt om de inhoud. Laat andere partijen maar marketingmachines zijn. RECHTS doet het anders."
Idioot.quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:09 schreef Koortsdroom het volgende:
NMDL
Nog Meer Dode Lisa's
AMC
Autochtonen Mogen Creperen
Maar als ze écht eerlijk geweest waren, zouden ze het 'Weg Met Ons' genoemd hebben.
Daar zou ik mij niet in vergissen, die hebben ze al zat namelijk en worden zelfs verspreid tijdens het partijcongres:quote:Op donderdag 26 maart 2026 19:17 schreef KareldeStoute het volgende:
[..]
Ach, ik gok dat ze liefhebbers van dat soort antisemitische complottheorieën toch al niet als potentiële achterban zien.
Omvolking zien zij als vooruitgang.quote:Op donderdag 26 maart 2026 18:25 schreef Memeowitz het volgende:
Huh. Maar als je nederland omvolkt dan ben je toch totaal niet vóór NL als politieke partij ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |