En een Joeptjoeber staat op T6quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Darius speelt ook weer als een natte krant. Dit is niets. Broekjes aan op het bondsbureau @:wereldgozer
Worden al jarenlang verkeerde keuzes gemaakt. NEDERLAND IS GOLFLAND AF DANKZIJ EEN PAAR BONDSBOBO’Squote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een Joeptjoeber staat op T6
Challenger Tour is ook weer prut
Doek op uit dat licht
Noem eens de namen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
NEDERLAND IS GOLFLAND AF DANKZIJ EEN PAAR BONDSBOBO’S
Darius ja. Ik had er bewust niets over gezegd vandaar.quote:Op zondag 5 juli 2026 15:04 schreef golfer het volgende:
Michael Hollick wint met een fenomenale eagle op de 18e de titel met -18 voor Du Plessis met -17.
Darius van Driel wordt 65ste na een ronde van +5 op een totaal van +4.
Ik heb werkelijk geen idee. Dus graag de namen van die mensen.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:47 schreef de_boswachter het volgende:
Jij weet donders goed op wie ik doel. Ze moeten zich werkelijk waar KAPOT schamen.
Dan vraag ik me af of jij wel kennis hebt van golfquote:Op zondag 5 juli 2026 22:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee. Dus graag de namen van die mensen.
Leuk verzonnen van jou om te verhullen dat je zo maar iets droeftoetert zonder de namen te kunnen noemen. Je bent dus inderdaad gekke Henkie.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:52 schreef de_boswachter het volgende:
Dan vraag ik me af of jij wel kennis hebt van golfBen gekke Henkie niet. Als je dat niet weet dan vraag ik me af wat je hier doet. Doe jij aan midgetgolf ofzo??????
We zijn volwassen mensen. Waarom stel je dan steeds vragen als een klein kind. Antwoord lijkt mij overduidelijk. Als je het niet weet: google. Maar dit zegt mij genoeg dat je weinig verstand hebt van golf en alles er omheen. Doe jij uberhaupt wel aan golf?quote:Op zondag 5 juli 2026 22:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Leuk verzonnen van jou om te verhullen dat je zo maar iets droeftoetert zonder de namen te kunnen noemen. Je bent dus inderdaad gekke Henkie.
Wie bij de NGF bedoel jij?
Nee. Ik golf al een paar jaar niet meer vanwege mijn matige gezondheid.quote:Op zondag 5 juli 2026 22:57 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
We zijn volwassen mensen. Waarom stel je dan steeds vragen als een klein kind. Antwoord lijkt mij overduidelijk. Als je het niet weet: google. Maar dit zegt mij genoeg dat je weinig verstand hebt van golf en alles er omheen. Doe jij uberhaupt wel aan golf?
Dat ze het mooi verpest hebben voor ons liefhebbers van het vlaggetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 5 juli 2026 23:05 schreef golfer het volgende:
Nee. Ik golf al een paar jaar niet meer vanwege mijn matige gezondheid.
Maar daarvoor heb ik vanaf 1986 gegolfd en ben ik mede-oprichter van een grote golfclub geweest en jarenlsng voorzitter van de handicap- en regelcomissie.
Vanuit die functies had ik regelmatig contact met de NGF.
En jij? Wat weet jij zoal van het bondsbestuur die jij beschuldigd zonder namen te noemen?
Wat heeft wie precies verpest?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:10 schreef de_boswachter het volgende:
Dat ze het mooi verpest hebben voor ons eliefhebbers van het vlaggetje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Verkeerde keuzes maken waardoor de afstand tot de wereldtop alleen maar groter en groter wordt. Vanuit de jeugd komt niets. En maar koketteren. Bah.quote:
En wat zou jij als oplossing daarvoor kunnen betekenen?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Verkeerde keuzes maken waardoor de afstand tot de wereldtop alleen maar groter en groter wordt. Vanuit de jeugd komt niets. En maar koketteren. Bah.
Sowieso mij de langetermijnvisie uit laten tekenen. Bestuur opzouten. Frisse mensen met frisse ideeën erin. Ik denk daarbij meteen aan @Wereldgozerquote:Op zondag 5 juli 2026 23:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En wat zou jij als oplossing daarvoor kunnen betekenen?
En wat is jouw lange termijn visie?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:20 schreef de_boswachter het volgende:
Sowieso mij de langetermijnvisie uit laten tekenen. Bestuur opzouten. Frisse mensen met frisse ideeën erin. Ik denk daarbij meteen aan @:wereldgozer
Stel eens wat minder vragen. Als je echt geïnteresseerd bent stuur een PM? Of we kunnen videobellen morgen? Heb super goede ideeën maat. Of lekker lunchen woensdag kan ook?quote:Op zondag 5 juli 2026 23:25 schreef golfer het volgende:
En wat is jouw lange termijn visie?
Hoe ga je dat concreet aanpakken?
Kansloos Nederlandse golfers. 't is net 't Tennis.quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Darius speelt ook weer als een natte krant. Dit is niets. Broekjes aan op het bondsbureau @:wereldgozer
Alweer geef je geen antwoord om te verhullen dat je een schreeuwende droeftoeter bent.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:26 schreef de_boswachter het volgende:
Stel eens wat minder vragen. Als je echt geïnteresseerd bent stuur een PM? Of we kunnen videobellen morgen? Heb super goede ideeën maat. Of lekker lunchen woensdag kan ook?
Ook zoiets ja. Klote bonden hebben verjonging nodig. Die zure oudjes moeten we vanaf. Brengt niets voor de toekomst.quote:Op zondag 5 juli 2026 23:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kansloos Nederlandse golfers. 't is net 't Tennis.
Je beschermt je vriendjes van de bond, te opzichtigquote:Op zondag 5 juli 2026 23:33 schreef golfer het volgende:
Alweer geef je geen antwoord om te verhullen dat je een schreeuwende droeftoeter bent.
En nee, ik wil verder geen contact met jou hebben. Daarvoor ben je teveel een lege huls.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |