Ik beschouw hem echt als één van mijn beste matenquote:Op maandag 22 juni 2026 21:05 schreef tjoptjop het volgende:
Ik kan wel zien dat jullie goede kameraden zijn, leuk dat gekibbel
Mike Toorop heeft met een ronde van 78 en een totaal van +5 de cut ruimschoots gemist.quote:Op maandag 22 juni 2026 15:17 schreef golfer het volgende:
Komend weekend bij de DP-worldtour het DS Automobiles 83e Open d'Italia, Circolo Golf Torino, Fiano, Torino, Italy.
Met o.a. Joost en zijn nieuwe caddie.
Hopelijk gaat die walgelijke geldwolf snel naar USA @de_boswachterquote:Op zondag 28 juni 2026 18:45 schreef golfer het volgende:
Het Italiaans Open is gewonen door dezelfde winaar als het KLM Open, Eugenio Chacarra, met een totaal score van -24.
Hij won daarmee niet alleen 510.000 dollar. Met de overwinning verzekerde Chacarra zich bovendien van deelname aan The Open Championship op Royal Birkdale volgende maand.
De enig overgebleven Nederlander, Darius van Driel, werd voorlaatste (66e) met een totaal van -4.
-24 is best veel. Rolde het balletje echt altijd goed of is de baan te 'makkelijk'?quote:Op zondag 28 juni 2026 18:45 schreef golfer het volgende:
Het Italiaans Open is gewonen door dezelfde winaar als het KLM Open, Eugenio Chacarra, met een totaal score van -24.
Hij won daarmee niet alleen 510.000 dollar. Met de overwinning verzekerde Chacarra zich bovendien van deelname aan The Open Championship op Royal Birkdale volgende maand.
De enig overgebleven Nederlander, Darius van Driel, werd voorlaatste (66e) met een totaal van -4.
Baan is makkelijk, want ondanks de hitte die het de spelers lastig maakte, lag de cut op vrijdag al op -3.quote:Op zondag 28 juni 2026 20:47 schreef tjoptjop het volgende:
-24 is best veel. Rolde het balletje echt altijd goed of is de baan te 'makkelijk'?
https://golfersmagazine.n(...)eschiedenis-in-majorquote:Dewi Weber schrijft Nederlandse golfgeschiedenis in major
Bijna deed Dewi Weber het onmogelijk geachte, maar winnen bleek net te hoog gegrepen. De 3e plaats in het KPMG Women's Championship is echter niet minder dan historisch.
Dewi Weber heeft de beste majorprestatie uit haar carrière geleverd. De beste prestatie van een Nederlandse golfer, man of vrouw, op een major ooit ook. Op het loodzware Hazeltine National Golf Club in Minnesota eindigde de Nederlandse als gedeeld derde in het KPMG Women's PGA Championship en deed ze zelfs serieus mee om de zege door halverwege de ronde alleen aan de leiding te gaan. Dat ze met een totaal van 10 onder par uiteindelijk derde werd zal allerminst voelen als een teleurstelling of gemiste kans. Dit is een prestatie voor de geschiedenisboeken. 'Ik heb nog niet volledig verwerkt wat er allemaal gebeurd is deze week maar dat ik een soort van geschiedenis heb geschreven is zeker cool', keek Weber na afloop van de ronde terug op haar historische prestatie.
Heb je hem geen beuk verkocht met je ijzer 3?quote:Op donderdag 2 juli 2026 19:45 schreef de_boswachter het volgende:
Heerlijk weertje vandaag voor een rondje. Alleen wat veel wind. Veel afzwaaiers. En een trage opa voor me op de baan, ook irritant. Zeker met de snelheid van het spel waar ik om bekend sta.
Ik ben een beschaafd man. Wel bal 10 meter langs ‘m laten ploffen maar had ie niet in de gatenquote:Op donderdag 2 juli 2026 19:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Heb je hem geen beuk verkocht met je ijzer 3?
En natuurlijk geen "fore!" geroepen?quote:Op donderdag 2 juli 2026 20:48 schreef de_boswachter het volgende:
Ik ben een beschaafd man. Wel bal 10 meter langs ‘m laten ploffen maar had ie niet in de gaten
Trolletje gespot.quote:Op donderdag 2 juli 2026 21:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Moet ie maar doorlopen. We hebben niet allemaal de agenda van een pensionada.
Zou het weer aan de caddy gelegen hebben bij Joost of heeft Joost eindelijk ballen gekweekt en doet hij nu aan zelfreflectie?quote:Op vrijdag 3 juli 2026 19:52 schreef golfer het volgende:
Na dag 2 van het BMW Interational staat Du Plessis nog bovenaan met een score van -11, voor Senior, Hollick en Ortiz met -10.
De cut lag op -3 en alleen Darius van Driel haalde die met -4. Joost Luiten en Mike Toorop hebben de cut niet gehaald.
En een Joeptjoeber staat op T6quote:Op zaterdag 4 juli 2026 12:05 schreef de_boswachter het volgende:
Darius speelt ook weer als een natte krant. Dit is niets. Broekjes aan op het bondsbureau @:wereldgozer
Worden al jarenlang verkeerde keuzes gemaakt. NEDERLAND IS GOLFLAND AF DANKZIJ EEN PAAR BONDSBOBO’Squote:Op zaterdag 4 juli 2026 13:31 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
En een Joeptjoeber staat op T6
Challenger Tour is ook weer prut
Doek op uit dat licht
Noem eens de namen?quote:Op zaterdag 4 juli 2026 16:05 schreef de_boswachter het volgende:
NEDERLAND IS GOLFLAND AF DANKZIJ EEN PAAR BONDSBOBO’S
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |