SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Klopt.quote:
Ik kan wel animeren in after effects, is dat een beetje hetzelfde maar het dan gewoon een paar keer opnieuw doen?quote:
Ja, gewoon CGI roepen bij elke hartmassage.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel animeren in after effects, is dat een beetje hetzelfde maar het dan gewoon een paar keer opnieuw doen?
Ik heb Vaccineren in mijn portofolioquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel animeren in after effects, is dat een beetje hetzelfde maar het dan gewoon een paar keer opnieuw doen?
Dat eerste sowiesoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan woon je dus of heel goedkoop, of je verdient echt bakken met geld
daar had ik er net 1 van. Ik vond ze allemaal onjuist.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat pas leuk worden als je straks allerlei dingen in de juiste volgorde moet zetten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso
Ben zo'n vuile scheefwoner
Heb ik geleerdquote:
Ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik geleerd
Gelukkig nooit nodig gehad
Idem.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik geleerd
quote:
ik 1 keer maar toen was ik in het waterquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik geleerd
Same. Maar dan nog gaat meer dan een derde naar m'n vaste lasten. En ik verdien niet onaardigquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso
Liever alleen de massagequote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, gewoon CGI roepen bij elke hartmassage.
Paar keer zelfs. Ben je toch blij dat er iets blijft hangen van die training.quote:
Ik ook hoor, met mijn hypotheekje van 400 euroquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Paar keer zelfs. Ben je toch blij dat er iets blijft hangen van die training.
Boh, lekker hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook hoor, met mijn hypotheekje van 400 euro
Badjas hielp niet?quote:
Die van ons is wel wat meerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kat leeft natuurlijk wel uitsluitend op muffins, scheelt ook een hoop in de vaste lastenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same. Maar dan nog gaat meer dan een derde naar m'n vaste lasten. En ik verdien niet onaardig
Dat is veelquote:
Whut.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij ging de auto wegzetten. Hij is al twintig minuten weg.
Misschien kreeg ze wel heel veel service.quote:
Ja achteraf gezien heb ik geluk gehad destijds met die ingestorte huizenmarkt. Vond het toen een wat hoge prijs voor een instaphuisje voor een paar jaarquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Die van ons is wel wat meer
O nee niet voor de ketel, dat gaat wel meer kostenquote:
Had ik in mn oude flatje ook.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog HRA erbij?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien heb ik geluk gehad destijds met die ingestorte huizenmarkt. Vond het toen een wat hoge prijs voor een instaphuisje voor een paar jaar
Het zijn wel een stel speciaaltjes daar die ketelmeneertjes he?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:03 schreef CherryLips het volgende:
Hij zei dat het anderhalf uur zou duren maar we zijn nu in totaal al een half uur verder
Hier net nieuw zonnescherm besteld voor 4000 euro en de schilder komt nog langs voor 2500.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee niet voor de ketel, dat gaat wel meer kosten
Servicekosten per maand voor de VvE.
Had ik bij mijn eerste huis ook. Mijn hypotheek was lager dan de huur van de huizen eromheen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja achteraf gezien heb ik geluk gehad destijds met die ingestorte huizenmarkt. Vond het toen een wat hoge prijs voor een instaphuisje voor een paar jaar
Uiteraardquote:
Lilak betaalt de boodschappen. Dus die heb ik niet. Maar huur, zorgverzekering, gwl, internet, meerdere mobiele abos, partneralimentatie, kinderalimentatie tik ik toch al gauw de 1800 aan in de maand.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kat leeft natuurlijk wel uitsluitend op muffins, scheelt ook een hoop in de vaste lasten
Dat toch liever dan geluk moeten hebben dat je de juiste VVE hebtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:04 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier net nieuw zonnescherm besteld voor 4000 euro en de schilder komt nog langs voor 2500.
Een zelfde huis in het rijtje hier is afgelopen jaar voor bijna het drievoudige verkochtquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had ik bij mijn eerste huis ook. Mijn hypotheek was lager dan de huur van de huizen eromheen.
Kijk die gozer dan, met z'n lagere hypotheek dan mijn bodemloze huurputquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Als het antwoord op de vraag het gevraagde antwoord is op de juiste vraag dan is de vraag van het antwoord het juiste antwoord op de vraagquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
20 goed. 10 fout. Gekeken wat ik fout had. Wel wat van geleerd. Soms is de vraagstelling ook wel verwarrend vind ik.
Ik ben zo blij dat ik geen VVE vergaderingen meer heb tot middernacht. Wat een hel was dat met die fucking boomers die niets willen omdat ze toch bijna dood zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:06 schreef STING het volgende:
[..]
Dat toch liever dan geluk moeten hebben dat je de juiste VVE hebt
Hier betaal ik de hypotheek en vast lasten voor het huis. De rest verdelen we ongeveer 50/50. En dan ook nog alimentatie voor de hond die ik moet betalen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak betaalt de boodschappen. Dus die heb ik niet. Maar huur, zorgverzekering, gwl, internet, meerdere mobiele abos, partneralimentatie, kinderalimentatie tik ik toch al gauw de 1800 aan in de maand.
Dat is wel meer dan een derde trouwens. Zo goed verdien ik ook weer niet dat dat een derde is
Ik heb geen idee hoeveel alimentatie is, maar die kosten heb ik gelukkig niet. Ik heb nog wel een studieschuld met 0% rente dus die los ik ook maar op het gemakje afquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
Lilak betaalt de boodschappen. Dus die heb ik niet. Maar huur, zorgverzekering, gwl, internet, meerdere mobiele abos, partneralimentatie, kinderalimentatie tik ik toch al gauw de 1800 aan in de maand.
Dat is wel meer dan een derde trouwens. Zo goed verdien ik ook weer niet dat dat een derde is
De mijne ging voor 2,5 keer wegquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Een zelfde huis in het rijtje hier is afgelopen jaar voor bijna het drievoudige verkocht
Was in het begin wel hoger, toen zat die rond de 550. Maar een paar jaar geleden toen de rente laag was (ik begon op +4%) vervroegd verlengd met lage rente, wel een paar duizend euro 'boete' moet aftikken toen.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk die gozer dan, met z'n lagere hypotheek dan mijn bodemloze huurput
Je crypto verzilveren en naar funda.nlquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kijk die gozer dan, met z'n lagere hypotheek dan mijn bodemloze huurput
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |