SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
Tap tap tap
Klopt.quote:
Ik kan wel animeren in after effects, is dat een beetje hetzelfde maar het dan gewoon een paar keer opnieuw doen?quote:
Ja, gewoon CGI roepen bij elke hartmassage.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel animeren in after effects, is dat een beetje hetzelfde maar het dan gewoon een paar keer opnieuw doen?
Ik heb Vaccineren in mijn portofolioquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik kan wel animeren in after effects, is dat een beetje hetzelfde maar het dan gewoon een paar keer opnieuw doen?
Dat eerste sowiesoquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan woon je dus of heel goedkoop, of je verdient echt bakken met geld
daar had ik er net 1 van. Ik vond ze allemaal onjuist.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat pas leuk worden als je straks allerlei dingen in de juiste volgorde moet zetten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso
Ben zo'n vuile scheefwoner
Heb ik geleerdquote:
Ik welquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik geleerd
Gelukkig nooit nodig gehad
Idem.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik geleerd
quote:
ik 1 keer maar toen was ik in het waterquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Heb ik geleerd
Same. Maar dan nog gaat meer dan een derde naar m'n vaste lasten. En ik verdien niet onaardigquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso
Liever alleen de massagequote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:56 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, gewoon CGI roepen bij elke hartmassage.
Paar keer zelfs. Ben je toch blij dat er iets blijft hangen van die training.quote:
Ik ook hoor, met mijn hypotheekje van 400 euroquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat eerste sowieso
Dat sowieso.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Paar keer zelfs. Ben je toch blij dat er iets blijft hangen van die training.
Boh, lekker hoorquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook hoor, met mijn hypotheekje van 400 euro
Badjas hielp niet?quote:
Die van ons is wel wat meerquote:Op vrijdag 20 maart 2026 09:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ook hoor, met mijn hypotheekje van 400 euro
Kat leeft natuurlijk wel uitsluitend op muffins, scheelt ook een hoop in de vaste lastenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 08:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
Same. Maar dan nog gaat meer dan een derde naar m'n vaste lasten. En ik verdien niet onaardig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |