Mijn
iPhone 13 begint zijn kuren te vertonen. Tijd voor een nieuwe dus. Volgens mij is dit de
smartphone die ik het langst heb gehad. Alleen de batterij vind ik niet zo goed.
Daarom overweeg ik om opnieuw een Android-toestel aan te schaffen, maar ik weet niet goed welke. Ik wil er niet meer dan 1000 euro aan uitgeven; dat is echt mijn limiet.
Dit vind ik vooral belangrijk:
1. Een lange batterijduur (7000+ mAh)
2. Gebruik voor vooral sociale media-apps zoals TikTok, Facebook Reels en YouTube Shorts (het scrollen, niet de videos maken
3. En uiteraard ook de browser voor FOK!
4. Camera is niet echt superbelangrijk voor mij.
5. scherm ongeveer 6.1 inch is voor mij al voldoende
6. draadloos opladen zou ook handig zijn.
Volgens ChatGPT zou ik voor Oppo Find X9 Pro moeten kiezen omdat het een lange batterij duur is en dat er een goede chip inzit die vooral goed werkt bij video's en scrollen.
Uiteraard wil ik ook jullie mening als deskundigen
[ Bericht 7% gewijzigd door capuchon_jongen op 19-03-2026 20:56:01 ]
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo