Het is een grapjequote:Op donderdag 19 maart 2026 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
ik zei niet dat het alleen "technische" beroepen hoefden te zijn he?
Dus ook dat? tja als dat je vak is? ik veroordeel het niet hoor?
Maar oke neem aan dat je dit niet serieus bedoelt?
ja dat snapte ik welquote:
Geen bordeel eeeh oordeel !quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
ja dat snapte ik wel
Maakt niet uit, maar alsnog zou het prima zo kunnen zijn dat er iemand hier is die dat wel als beroep heeft?
wie zijn wij om daar over te oordelen dan?
Sorry voor de topicvervuilingquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:27 schreef kree het volgende:
maargoed het topic ging niet over wat we van iemand vonden of vinden?
het ging erom laat eens zien in een foto ai of niet of vertel eens wat je doet voor werk?
maakt niet uit toch, vond het grappig.quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:28 schreef Tjoent het volgende:
[..]
Sorry voor de topicvervuiling![]()
Verder kan ik je niet helpen. Ik ben met pensioen.
Nee joh we zijn bloedserieus hier. Verboden te Lachen, maar dan echtquote:Op donderdag 19 maart 2026 15:15 schreef kree het volgende:
wat ik me altijd afvraag. want heb momenten dat we elkaar ons rot lachen zo als uitvoerend over van alles.
hebben ze dat op kantoor ook?
Daar zou ik doodgaanquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nee joh we zijn bloedserieus hier. Verboden te Lachen, maar dan echt
Foeiquote:Op donderdag 19 maart 2026 17:41 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Ik nam je in de zeik. Wordt wat af gelachen hier hoor.
Noem je dat werk?quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:14 schreef Innisdemon het volgende:
Zoiets. Maar dan met 34" curved monitoren. Ik ga geen echte foto maken, want dan weet je meteen waar ik werk
[ afbeelding ]
nou je zegt dat, maar als ik op hoofdkantoor kom dan weet ik alweer neit hoe snel ik er weg moet zijn?quote:Op donderdag 19 maart 2026 17:39 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Nee joh we zijn bloedserieus hier. Verboden te Lachen, maar dan echt
+1quote:Op donderdag 19 maart 2026 14:14 schreef Innisdemon het volgende:
Zoiets. Maar dan met 34" curved monitoren. Ik ga geen echte foto maken, want dan weet je meteen waar ik werk
[ afbeelding ]
NS?quote:Op donderdag 19 maart 2026 19:42 schreef Filosoofert het volgende:
[ afbeelding ]
Ik doe het plannen/werkvoorbereiden
mss als je wil want ben heel benieuwd? kun je er globaal beetje uitleggen wat je daar dan doet enzo?quote:
mechanische tak?quote:Op donderdag 19 maart 2026 15:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zit temidden van dergelijke industrie, en ik werk zelf niet in de chemie, maar wij engineeren en bouwen dit soort installaties of gedeeltes daarvan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |