abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220391874
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 19:13 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Deed ik ook :Y
Ook een pak trouwens.

Ik geloof dus ook niet dat ik geklaagd zou hebben als mijn gasten dat deden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het ws ook niet zou hebben gezien.
Dit was ook Jouw Soort Mensen :s) wel een jurk trouwens. Mijn vrouw droeg wel sneakers en een pak. Ik het eerst half uur enorme glitterhakken O+ daarna ook speakers.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_220391897
En formeel is gala white tie dus zeker geen gewoon jasje en al helemaal niet zonder stropdas, dus het "klopt" toch al niet dus dan zou ik me over schoenen al helemaal niet druk maken.
pi_220391926
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:03 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dit was ook Jouw Soort Mensen :s) wel een jurk trouwens. Mijn vrouw droeg wel sneakers en een pak. Ik het eerst half uur enorm glitterhakken
Maar geen pak?
Hebben we het nu trouwens over jouw huwlijksfestijn of dat van laatst?
Mijn geliefde deed een pak met hakken.
quote:
O+ daarna ook speakers.
Zo hip, het was niet eerder vertoond!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220391955
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:10 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Maar geen pak?
Hebben we het nu trouwens over jouw huwlijksfestijn of dat van laatst?
Mijn geliefde deed een pak met hakken.
[..]
Zo hip, het was niet eerder vertoond!
Ok.

Laatst: twee bruiden. Twee jurken. 1 paar sneakers. 1 paar hakken.

Wij: 1 bruid met pak en sneakers. 1 bruid met jurk en hakken vervangen door snnnnnnnneakers.

Jeetje. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 20-03-2026 20:24:09 ]
pi_220391998
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 maart 2026 20:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ok.

Laatst: twee bruiden. Twee jurken. 1 paar speakers. 1 paar hakken.

Wij: 1 bruid met pak en sneakers. 1 bruid met jurk en hakken vervangen door snnnnnnnneakers.

Jeetje. :P
Zij ook al.
O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_220392036
Ik heb mijn autocorrect gecorrigeerd maar damn, dat ding is koppig. :{w
pi_220392795
Ik heb alle reacties m.b.t. mijn vraag gelezen, dank voor de richtlijnen. Het wordt of huren of één van de fysieke winkels die genoemd én hier te vinden zijn (ergens anders krijg ik hem waarschijnlijk toch niet mee naartoe :P ).
  zaterdag 21 maart 2026 @ 06:38:53 #33
319308 Tink89
To live is to dance
pi_220393435
Zelfs 17 jaar geleden hadden bij ons alle jongens sneakers aan op het gala. Of hun andere gewone schoenen over het algemeen. Schoenen kopen voor een avondje als je 18 bent… :? Daar zou ik dus echt geen punt van maken.

Ook op bruiloften zie ik het idd veel. Ik houd ook niet van settings waarin de etiquette heel strikt is. Ik wilde vooral dat mijn gasten zich fijn zouden voelen. Dus wij hebben gevraagd om ‘iets waar je je feestelijk in voelt’ en dat varieerde van jeans met een mooi shirt tot strak in pak. Was wel een verschil te zien tussen dag- en avondgasten.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Redactie Frontpage zaterdag 21 maart 2026 @ 09:23:07 #34
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_220394026
Bij het pak konden we ook schoenen huren, maar jongste heeft steunzolen, dus die had gewoon zijn eigen schoenen aan. Dat waren geen nette donkere sneakerachtige schoenen.

Maar gewoon je eigen schoenen aan is heerlijk :P
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_220394614
Hier ook sneakers onder pakken bij C zijn vrienden, onder alles eigenlijk :D
Hij ook trouwens. Vorig jaar voor zijn eindexamenuitreiking een pak gekocht bij de WE. Hij is toch wel uitgegroeid, dus dat kan wel een paar jaar mee, hopelijk. En dan witte gympen eronder idd.

Dat jasje heeft hij daarna nog eens aangehad bij een feestje, maar op een donkere spijkerbroek. En witte gympen :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')