Dit was ook Jouw Soort Mensenquote:Op vrijdag 20 maart 2026 19:13 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Deed ik ook
Ook een pak trouwens.
Ik geloof dus ook niet dat ik geklaagd zou hebben als mijn gasten dat deden. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik het ws ook niet zou hebben gezien.
Maar geen pak?quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:03 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Dit was ook Jouw Soort Mensenwel een jurk trouwens. Mijn vrouw droeg wel sneakers en een pak. Ik het eerst half uur enorm glitterhakken
Zo hip, het was niet eerder vertoond!quote:daarna ook speakers.
Ok.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:10 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Maar geen pak?
Hebben we het nu trouwens over jouw huwlijksfestijn of dat van laatst?
Mijn geliefde deed een pak met hakken.
[..]
Zo hip, het was niet eerder vertoond!
Zij ook al.quote:Op vrijdag 20 maart 2026 20:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ok.
Laatst: twee bruiden. Twee jurken. 1 paar speakers. 1 paar hakken.
Wij: 1 bruid met pak en sneakers. 1 bruid met jurk en hakken vervangen door snnnnnnnneakers.
Jeetje.
Ik vind het allemaal saai eigenlijk, daar hoef je weinig moeite voor te doenquote:Op zondag 22 maart 2026 20:47 schreef Kyara het volgende:
Waar winkelen puberjongens tegenwoordig?
Mijnes is tegen de 1,70 maar heel smal gebouwd. Past dus nog wel in kinderkleding maat 170. Voorliefde voor saai, grijs, donkerblauw en donkergroen. Minimale prints. En liefst een smalle pasvorm. 4FunkyFlavours stond hem altijd heel goed maar dat wil ie niet meer. Ik kom nu niet echt verder dan de WE. Iemand nog tips? Liefst online want winkelen vind ie ook niks
Dat maakt inderdaad ook veel uit. Mijn jongens hebben mijn verhouding, lange benen en normaal bovenlijf. Mijn man heeft korte benen en lang bovenlichaam. Dat is echt niet handig, zeker niet als je dan ook nog smal bent.quote:Op maandag 23 maart 2026 09:02 schreef laziness het volgende:
Pull&Bear valt vrij oversized en is relatief kort inderdaad. Kind wilde het graag dus we hebben er twee truien van maar het zit exact qua lengte dus hij mag niet meer groeien![]()
Maar het maakt ook uit of je lengte in je romp of je benen zit.
Dodende straal (of een andere alternatieve naam). Dingen smokkelen van de ene kant van het veld naar de andere kant. (Bij voorkeur struiken of bos). In het veld loopt de "boswachter" en zodra die je met de zaklamp beschijnt ben je af en moet je terug of je smokkelwaar inleveren. Extra leuk als er meer mensen rondlopen en er af en toe iemand zich verstopt en ineens tevoorschijn springt.quote:Op maandag 23 maart 2026 20:57 schreef Hupje het volgende:
Ik kom gewoon tussen de kleding tips door met een heel andere vraag![]()
Ik ben gevraagd om een avondspel (bijv spooktocht) te bedenken voor het groep 8 kamp. Nou ben ik wel gewend om dat soort dingen te organiseren, maar dan in een bekende omgeving en waarbij van te voren bekend is hoeveel hulp er is.
Heeft iemand tips? Een tof spel van een ander kamp? Hoe maak je een spooktocht spannend als je misschien niet heel veel spoken tot je beschikking hebt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |