abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220376607
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220376675
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:13 schreef Parasolletje89 het volgende:
De dagen zijn lang en de nachten kort bij McW? Ik dacht dat haar kinderen altijd uitsliepen tot een uur of 11?
Ja, maar ze slaapt zelf maximaal slecht.
Altijd maar plafonddienst, kasten opruimen midden in de nacht.
pi_220376815
We hebben het hier vaak over de bijzondere/slechte maaltijden die bepaalde fluflu’s hun kinderen voorschotelen. Wanneer heeft MCW haar kinderen een fatsoenlijke/gezonde/volledige maaltijd voorgezet. Dat lijkt ook al maanden geleden.
pi_220377077
Dat matrasje op de overloop, afgescheiden door een aantal IKEA kasten, dat is toch geen slaapkamer. Ik snap dat je niet alles in de hand hebt als je minder te besteden hebt, maar als je zoveel poen hebt dan koop je toch een goed passend huis.
pi_220377088
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 20:44 schreef Lodelie het volgende:
J doet even een shoplog incl tikken op de nieuwe spullen en vertellen waar ze het is gekocht en aangemoedigd door Am "moet je zeggen no spon"

J die zgn niet op social media zit. Hoe weet ze dan dat flulfu zo irritant op dingen tikken en voor de camera houden?!

En Am die het nog gaat posten ook.
Alsof zij dat altijd trouw doet 🙄
Volgens mij was J gewoon blij met haar gekregen spulletjes, wees ze aan wat wat was en zei ze niet reclame-bewust dat het van die winkel kwam.

Maar moeders kon dat niet aandachtig bekijken/beluisteren, want de camera draaide en ze moest in de gaten houden of het beeld goed was en bedenken welke comment ze erbij zou zetten.
pi_220377148
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:10 schreef Lostit het volgende:
Dat matrasje op de overloop, afgescheiden door een aantal IKEA kasten, dat is toch geen slaapkamer. Ik snap dat je niet alles in de hand hebt als je minder te besteden hebt, maar als je zoveel poen hebt dan koop je toch een goed passend huis.
Ze noemen het een slaapkamer naast het kantoor. Dat is het niet. Het is een hok afgescheiden door Ikea kasten IN het kantoor van Sofie. Zonder daglicht behalve de streep daglicht wat via kantoor binnenkomt. En met een lamp op batterijen. Maar gelukkig logeert hij graag bij zijn oudere broers en zussen... Sofie is een kei in alles wat krom is recht praten.
pi_220377157
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:03 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze noemen het een slaapkamer naast het kantoor. Dat is het niet. Het is een hok afgescheiden door Ikea kasten IN het kantoor van Sofie. Zonder daglicht behalve de streep daglicht wat via kantoor binnenkomt. En met een lamp op batterijen. Maar gelukkig logeert hij graag bij zijn oudere broers en zussen... Sofie is een kei in alles wat krom is recht praten.
En hij kroelt ook graag bij papa en mama en dat vinden ze helemaal niet erg🥰. ( haar woorden).
Beneden is dat huis echt groot. Boven een kippenhok. Als je de foto's ziet vanaf haar werkkamer dan kan je daar toch de bovenverdieping doortrekken en er kamers maken met een dakraam of dakkapel? Scheelt ook een hoop stoken met zo'n hoog plafond.

En waar zullen ze nu zijn: België of Spanje? We weten het antwoord wel. Anders hadden de bloemen die ze bij thuiskomst altijd van dr ouders krijgt allang in beeld geweest.
pi_220377176
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 23:38 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ja, maar ze slaapt zelf maximaal slecht.
Altijd maar plafonddienst, kasten opruimen midden in de nacht.
En schermen terwijl ze in bed ligt. Ze zal echt niet altijd nachten met 8 uur slaap hebben maar ik geloof niet dat zij zo slecht slaapt als ze zegt. Dat houdt niemand vol.
pi_220377182
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 22:23 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ze slaapt zelf slecht heeft ze al vaak gezegd
Dat zegt ze inderdaad. Ik geloof vooral dat ze hierover ook maximaal overdrijft.
pi_220377215
Zelf koekjes bakken? Ze is al alleen naar 1 van haar grootste angsten geweest “het zwembad” helemaal zonder nanny maar wel met een grote broer.

Het slapen, tsja zal hetzelfde verhaal zijn als met de knie maximaal kapot maar wel op naaldhakken over de kinderkopjes in Amsterdam kunnen flaneren..
en als ze daadwerkelijk al maanden amper slaapt zou ze misschien eens hulp moeten zoeken voordat ze straks weer bij de ambulancemevrouw ligt.
pi_220377292
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:11 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En hij kroelt ook graag bij papa en mama en dat vinden ze helemaal niet erg🥰. ( haar woorden).
Beneden is dat huis echt groot. Boven een kippenhok. Als je de foto's ziet vanaf haar werkkamer dan kan je daar toch de bovenverdieping doortrekken en er kamers maken met een dakraam of dakkapel? Scheelt ook een hoop stoken met zo'n hoog plafond.

En waar zullen ze nu zijn: België of Spanje? We weten het antwoord wel. Anders hadden de bloemen die ze bij thuiskomst altijd van dr ouders krijgt allang in beeld geweest.
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220377294
quote:

[..]
Dit! :Y
pi_220377296
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 06:10 schreef Lostit het volgende:
Ik begrijp de keuze voor dit huis ook echt niet.
pi_220377299
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:03 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
‘Er is geen goed of fout’
pi_220377313
quote:

[..]

Ze zitten nog in Spanje. Waar ze om wat voor reden het ook mag zijn vanaf maandag niets meer post. Morgenavond gaan ze al weer uit eten met lieve vrienden dus ze komen of vandaag laat terug of morgen vroeg. Hen kennende dat ze altijd pas op het allerlaatst terugkomen gok ik op morgen terug vliegen.
Sofie beweert anders maar er was geen plek voor Stan in de villa in Essen. En Noud zijn kamer is in de garage, verwarmd met heaters. En Guusje en Floor hun kamers liggen zo dat degene met de achterste kamer door de eerste kamer moet om er te komen. Het zijn met Ikea kasten en spaanplaat afgetimmerde hokken. Die je als je in een villa woont slaapkamers noemt.
pi_220377338
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:54 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Ik begrijp noet waarom ze een veel tr klein huis kochten. Mag toch aannemen dat dit huis goedkoper was dan dat wat ze verkochten. Had dan ff wat meer neergelegd voor iets fatsoenlijks.
Omdat het aan de buitenkant er duur uitziet. Met grote buitenkeuken en zwembad. Te weinig kamers is een voordeel want zo gaan al kinderen vroeg uit huis, zoals Stan. Verder ligt het huis blijkbaar aan een spoorlijn. In vlogs hoor je heel duidelijk lawaai als er een trein langs gaat. Geen idee hoe het kan, woon zelf heel dicht aan het spoor maar dat geeft echt niet het lawaai wat ik bij hen in de vlogs hoor.
pi_220377359
Misschien heeft ze de kinderen vanaf maandag ziek gemeld?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_220377367
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:02 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Ze zitten nog in Spanje. Waar ze om wat voor reden het ook mag zijn vanaf maandag niets meer post. Morgenavond gaan ze al weer uit eten met lieve vrienden dus ze komen of vandaag laat terug of morgen vroeg. Hen kennende dat ze altijd pas op het allerlaatst terugkomen gok ik op morgen terug vliegen.
Sofie beweert anders maar er was geen plek voor Stan in de villa in Essen. En Noud zijn kamer is in de garage, verwarmd met heaters. En Guusje en Floor hun kamers liggen zo dat degene met de achterste kamer door de eerste kamer moet om er te komen. Het zijn met Ikea kasten en spaanplaat afgetimmerde hokken. Die je als je in een villa woont slaapkamers noemt.
En zelf hebben ze een ruime slaapkamer met daglicht en aansluitende badkamer met verrijdbare tv🥰. Duidelijk wie 1ste keus had met de kamer verdeling 🙃
pi_220377399
Een van de terrortwins heeft dat ‘leerboekje in plaats van schermen’ te pakken, terwijl de rest met een scherm voor hun neus zit..

Ze is heel snel de ritsen aan het heen en weer doen. Ik denk dat iets over 10 minuten stuk is.
pi_220377437
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 07:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En schermen terwijl ze in bed ligt. Ze zal echt niet altijd nachten met 8 uur slaap hebben maar ik geloof niet dat zij zo slecht slaapt als ze zegt. Dat houdt niemand vol.
Precies dit idd. Volgens mij zou ze allang in een delier zitten als ze zo slecht slaapt als ze zegt.
pi_220377452
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:
Een van de terrortwins heeft dat ‘leerboekje in plaats van schermen’ te pakken, terwijl de rest met een scherm voor hun neus zit..

Ze is heel snel de ritsen aan het heen en weer doen. Ik denk dat iets over 10 minuten stuk is.
Jaaa ik zag het. En altijd de ander die er dan weer naar grijpt, wat ruzie geeft en ze gaan trekken en dan is het kapot.
En moeder.... die filmt, zegt er niks van. Ik snap die zooi daar in huis daarom wel.
Zij vind alles ok
pi_220377456
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:16 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En zelf hebben ze een ruime slaapkamer met daglicht en aansluitende badkamer met verrijdbare tv🥰. Duidelijk wie 1ste keus had met de kamer verdeling 🙃
Alles draait om Jan en Sofie, kinderen zijn handig voor in de zaken straks, opvoeden doen ze niet aan (mocht de nanny eerder doen) ze voeden alleen elkaar.
pi_220377472
En dan die contents van hvk
Een Louay die altijd verdrietig kijkt.
Reclame voor wasmiddel zonder troep🤣😂ja die troep ligt op de grond
pi_220377507
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:02 schreef FluVo67 het volgende:

[..]
Maar hoe weet je dit zo zeker?
Ps. Ik ben geen actieve Nagelkerkjes volger…
pi_220377509
quote:
0s.gif Op donderdag 19 maart 2026 08:24 schreef Huisopdehoek het volgende:

Zelfs de jongste zit nu al achter een scherm
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')