SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En een prettige scheut door de pielemuis.
Soms kan je niet alles hebben. En dat geldt in de regel overal waar de mensheid actief is. Het is niet altijd feest!quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:24 schreef Wantie het volgende:
[..]
Denk je dat Fok in de huidige vorm had kunnen bestaan in Rusland?
Ik ben in Moskou geweest broer.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:31 schreef xpompompomx het volgende:
TT![]()
Al zou ik in plaats van "vriend", "broer" hebben gebruikt.
Ik ook broer. En Novosibirsk. En Barnaoel. En in de Altai.quote:Op woensdag 18 maart 2026 13:52 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik ben in Moskou geweest broer.
Vergeet narnia en wakanda niet.quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik ook broer. En Novosibirsk. En Barnaoel. En in de Altai.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 14:02 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Rusland is een soort van lente offensief begonnen sind gister.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:36 schreef Chadi het volgende:
We krijgen hier alleen de succesverhalen te zien. Als het allemaal zo goed ging dan waren ze inmiddels in Moskou
Rusland heeft tig keer zoveel munitie, manschappen, tanks, raketten, drones, logistiek noem maar op. Als het allemaal niet zo goed ging was Rusland na 4 jaar niet nog steeds opgehouden in de Donbas.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:36 schreef Chadi het volgende:
We krijgen hier alleen de succesverhalen te zien. Als het allemaal zo goed ging dan waren ze inmiddels in Moskou
Als Rusland onoverwinnelijk was dan was Kyiv evengoed allang gevallen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:36 schreef Chadi het volgende:
en als het met rusland allemaal zo goed ging stonden ze in 3 dagen in Kyiv. Dus wat probeer je nou precies te zeggen?quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:36 schreef Chadi het volgende:
Paarden?quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:34 schreef skysherrif het volgende:
[ afbeelding ]
Geen zin in de beelden die we krijgen te zien.
Jup, gebeurde al eerder paar maanden geleden waar we 4/5 videos hadden in ong. 2 weken tijd waar Russen met paarden aanvielen of paarden gebruikten om logistiek op de frontlinie te vervoeren. Maar een gecombineerde aanval van paarden met andere voertuigen nog niet gezien. Ben "benieuwd"quote:
Coolquote:Op woensdag 18 maart 2026 15:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jup, gebeurde al eerder paar maanden geleden waar we 4/5 videos hadden in ong. 2 weken tijd waar Russen met paarden aanvielen ..."
Vertel ons hoe je met succesvol verdedigen ineens in Moskou zou moeten staan?quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:36 schreef Chadi het volgende:
Dat die poeha voor PR bedoelt is.quote:Op woensdag 18 maart 2026 15:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
en als het met rusland allemaal zo goed ging stonden ze in 3 dagen in Kyiv. Dus wat probeer je nou precies te zeggen?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |