quote:Op dinsdag 17 maart 2026 23:25 schreef Swango het volgende:
[..]
De definities van een schurkenstaat zijn oa. het schenden van mensenrechten en het steunen van terrorisme. Voorbeelden van echte schurkenstaten zijn Noord-Korea en Iran.
Dat is precies wat Israel doet.quote:
Gelukkig is Europa een stuk verder ontwikkeld dan Trump en nemen we hem al helemaal niet serieus.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump vind Europa een bolwerk van hysterische huisvrouwtjes, mannen in strakke jurkjes, klimaatwaanzinnigen, zwakkelingen en moslimknuffelaars.
"vindt"quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Trump vind Europa een bolwerk van hysterische huisvrouwtjes, mannen in strakke jurkjes, klimaatwaanzinnigen, zwakkelingen en moslimknuffelaars.
Niemand weet meer van school shootings dan Trump.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"vindt"
En wat Trump vindt moet hij zelf weten. We hebben hier geen 233 school shootings per jaar.
233 shoarmatenten per dorpje wel.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"vindt"
En wat Trump vindt moet hij zelf weten. We hebben hier in Europa geen 233 school shootings per jaar.
Nog niet, maar dat gaat rap die kant op met wapengebruikquote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"vindt"
En wat Trump vindt moet hij zelf weten. We hebben hier in Europa geen 233 school shootings per jaar.
Eens met deel 1.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:48 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Gelukkig is Europa een stuk verder ontwikkeld dan Trump en nemen we hem al helemaal niet serieus.
Er zijn ongeveer 2.100 shoarma en kebab zaken in Nederland.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
233 shoarmatenten per dorpje wel.
Niet onderbouwd gelul noemen we dat.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat gaat rap die kant op met wapengebruik
Hadden we er maar 233 per dorp.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:56 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Er zijn ongeveer 2.100 shoarma en kebab zaken in Nederland.
We hebben ongeveer 2.500 woonplaatsen in Nederland.
Dan kom ik op 0,84 shoarma zaak per woonplaats.
In Nederland is wapenbezit voorbehouden aan de politie, defensie en de mocromaffia.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nog niet, maar dat gaat rap die kant op met wapengebruik
Met de juiste vergunning en geschikte kluis mag je prima een wapen thuis hebben.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In Nederland is wapenbezit voorbehouden aan de politie, defensie en de mocromaffia.
quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:00 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Met de juiste vergunning en geschikte kluis mag je prima een wapen thuis hebben.
En hij blijft echt wel in die kluis hoor, ik ben heel kalm.
Precies.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:07 schreef UitStraling het volgende:
Een pacifist met wapens, moet kunnen allemaal.
Ik ben geen principieel pacisfist.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:07 schreef UitStraling het volgende:
Een pacifist met wapens, moet kunnen allemaal.
Bovendien moet een pacifist ook eens de kans hebben om zijn argumenten met geweld kracht bij te zetten, vind ik. Voor mijn part noemen we dat 'vrijheid van meningsuiting'. Onder diezelfde noemer staan Twitter en andere social media vol met dat soort bedreigingen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ik ben geen principieel pacisfist.
Maar daarmee ben ik niet automatisch voor iedere oorlog.
Dat is het probleem met "hokjesmensen".
"Ik ben pacifist en als je het daar niet mee eens bent, is hier my fist".quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:15 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Bovendien moet een pacifist ook eens de kans hebben om zijn argumenten met geweld kracht bij te zetten, vind ik. Voor mijn part noemen we dat 'vrijheid van meningsuiting'. Onder diezelfde noemer staan Twitter en andere social media vol met dat soort bedreigingen.
Of de rechter het eens is met dat geweld, is uiteraard de vraag.
En dat is nou het mooie aan de rechtsstaat Nederland.
Laten we dat blijven koesteren.
Neem nog een kopje kamillethee.quote:
Of trek eens een strak jurkje aan.quote:Op woensdag 18 maart 2026 08:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Neem nog een kopje kamillethee.
Word je rustig van, zie je alles helder.
Tja oude cijfertjes, en idd schoolshootings komen weinig voor, maar zoek een op wapenincidenten of rijdt zelf eens door grote steden als Parijs, Berlijn of Antwerpen.quote:Op woensdag 18 maart 2026 07:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Niet onderbouwd gelul noemen we dat.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |