abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220369173
Japan en Duitsland hebben geen olie.
pi_220369184
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 23:56 schreef Firuze60 het volgende:
Japan en Duitsland hebben geen olie.
Wat ontzettend vreemd dat de Amerikanen ze dan aanvielen zeg.
  woensdag 18 maart 2026 @ 00:01:53 #28
486919 Swango
Just saying
pi_220369191
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 23:50 schreef -Knapzak- het volgende:
Het bombarderen van scholen, ziekenhuizen, woonwijken, stadions, banken, passagiersvliegtuigen en zelfs musea maakt Israël en de VS in mijn ogen vele malen erger en gevaarlijker dan ISIS. Zelfs de ayatolla's zijn niet zo barbaars en psychopathisch. Als ze hiertoe in staat zijn, dan past het allemaal in de lijn van het verkrachten en doden van kinderen en het chanteren van politici, zoals in de Epstein-documenten naar voren komt. Het ontbreekt deze "leiders" aan een geweten en ze horen geen landen te regeren, maar in de gevangenis.
Als je aankomt met een samenraapsel van beschuldigingen en bloodlibels, zou het handig zijn als je ook bronnen hiervan erbij post.
Ik zou namelijk ook een soort gelijke post van Nederland kunnen maken, met name over de positie van de blauwhelmen in voormalig Joegoslavië, het bezetten en uitbuiten van Nederlands-Indië, het doorzeven van jonge Molukse mensen met kogels, een minister die drie oud-nazi's vrij wilde hebben, de oprichting van een pedofielenpartij.
Dan zou Nederland ook best wel passen in de Epsteinfiles.
pi_220369193
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 23:59 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Huh? Amerika viel Japan aan omdat zij Hawai aanvielen en Duitsland omdat ze inmiddels al in de tweede wereldoorlog zaten. Vanaf 1946 hadden ze alles aardig onder controle, behalve Rusland dan.
pi_220369194
twitter

Slim idee van Stubb. Trump houdt van deals, nou hier heb je een deal.
pi_220369204
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Nee, hij zei vanmiddag al dat de VS onder sleepy Joe Biden miljarden had gegeven aan Oekraine, dus hij ziet dit als een schuld die Europa/NAVO bondgenoten moet inlossen.
  woensdag 18 maart 2026 @ 00:12:49 #32
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220369216
quote:
1s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:03 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Best idea everrrrr
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220369218
twitter

quote:
Hours ago, U.S. forces successfully employed multiple 5,000-pound deep penetrator munitions on hardened Iranian missile sites along Iran's coastline near the Strait of Hormuz. The Iranian anti-ship cruise missiles in these sites posed a risk to international shipping in the strait.
  woensdag 18 maart 2026 @ 00:25:41 #34
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220369241
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:13 schreef 3rr0r het volgende:
[ x ]
[..]

Fantastisch nieuws
Please consider the environment before printing this post
pi_220369251
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 23:59 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Pearl Harbor gemist?
pi_220369253
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:13 schreef 3rr0r het volgende:
[ x ]
[..]

Laat toch dicht die straat, eigenlijk is het gewoon compleet belachelijk en eerloos dat Nederland en de rest van Europa olie koopt van een dictatoriaal islamofascistisch regime, dat met onze euro's zijn eigen bevolking onderdrukt, executeert en martelt. de gehele regio aan het schijten brengt en op dagelijkse basis Europa, Israël en Amerika dreigt te vernietigen.
pi_220369260
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:07 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nee, hij zei vanmiddag al dat de VS onder sleepy Joe Biden miljarden had gegeven aan Oekraine, dus hij ziet dit als een schuld die Europa/NAVO bondgenoten moet inlossen.
Ach Trump roept zoveel, veelal stoere praatjes voor het MAGA publiek. Uiteindelijk zal er wel weer een gezamenlijke oplossing komen zoals we dat telkens hebben gezien. En anders regelt Daddy Rutte het wel weer.
pi_220369262
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 maart 2026 23:50 schreef -Knapzak- het volgende:
Het bombarderen van scholen, ziekenhuizen, woonwijken, stadions, banken, passagiersvliegtuigen en zelfs musea maakt Israël en de VS in mijn ogen vele malen erger en gevaarlijker dan ISIS. Zelfs de ayatolla's zijn niet zo barbaars en psychopathisch. Als ze hiertoe in staat zijn, dan past het allemaal in de lijn van het verkrachten en doden van kinderen en het chanteren van politici, zoals in de Epstein-documenten naar voren komt. Het ontbreekt deze "leiders" aan een geweten en ze horen geen landen te regeren, maar in de gevangenis.
Nou ja als de rollen omgedraaid waren en Iran had de macht die Amerika en Israel nu hebben dan was Israel er allang niet meer, laten we wel wezen. De enige reden dat ze minder barbaars zijn in jouw ogen is omdat ze de mogelijkheden niet hebben. Ze hebben zat geprobeerd maar veel is uit de lucht geschoten. Blijkbaar telt het alleen als het raak is.
pi_220369264
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Laat toch dicht die straat, eigenlijk is het gewoon compleet belachelijk en eerloos dat Nederland en de rest van Europa olie koopt van een dictatoriaal islamofascistisch regime, dat met onze euro's zijn eigen bevolking onderdrukt, executeert en martelt. de gehele regio aan het schijten brengt en op dagelijkse basis Europa, Israël en Amerika dreigt te vernietigen.
Toch maar eens je lesboekjes nog eens doornemen en misschien iets meer aan je uitstraling doen voordat je met een lap voor je mond weer wat onzin uitkraamt. Ja, sorry, hoor, ben het even zat. Je mag mij rapporteren. Ik val je niet persoonlijk aan, wel die onzin die uit je bakkus komt. Eerloos Nederland, hoe kom je er op?
  woensdag 18 maart 2026 @ 00:34:09 #40
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_220369266
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:28 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Pearl Harbor gemist?
Er zijn betere films
Please consider the environment before printing this post
pi_220369274
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:33 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Toch maar eens je lesboekjes nog eens doornemen en misschien iets meer aan je uitstraling doen voordat je met een lap voor je mond weer wat onzin uitkraamt. Ja, sorry, hoor, ben het even zat. Je mag mij rapporteren. Ik val je niet persoonlijk aan, wel die onzin die uit je bakkus komt. Eerloos Nederland, hoe kom je er op?
Waarom zou ik je in hemelsnaam rapporteren, ik ben toch geen linkse deugknol, ik heb liever dat je wat leert en opsteekt.
pi_220369278
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:37 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Waarom zou ik je in hemelsnaam rapporteren, ik ben toch geen linkse deugknol, ik heb liever dat je wat leert en opsteekt.
Ik leer behoorlijk veel van jou, ja _O-
  woensdag 18 maart 2026 @ 00:40:20 #43
486919 Swango
Just saying
pi_220369283
Volgens mij haalt Europa niet zoveel olie uit Iran, wel uit andere landen in het MO.
  woensdag 18 maart 2026 @ 00:46:28 #44
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220369296
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:40 schreef Swango het volgende:
Volgens mij haalt Europa niet zoveel olie uit Iran, wel uit andere landen in het MO.
Niet uit iran, wel komt het door die zeestraat
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220369299
twitter

Soow.
pi_220369311
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Nederland en Europese Unie landen kopen geen olie uit Iran. Iets met sancties enzo.
pi_220369320
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 00:58 schreef 3rr0r het volgende:

[..]
Nederland en Europese Unie landen kopen geen olie uit Iran. Iets met sancties enzo.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)n-oorlog-terechtkomt

quote:
Maandvoorraad olie
Een kwart eeuw na het einde van de Koude Oorlog is er echter weinig veranderd aan de omvang van het netwerk. In totaal kan er 4,1 miljoen kubieke meter aan olie worden opgeslagen in het netwerk. Dat staat gelijk aan bijvoorbeeld een maandvoorraad voor de Nederlandse olieconsumptie.

Landen die verbonden zijn met het netwerk, zijn Griekenland, IJsland, Italië, Noorwegen, Portugal, Turkije, Denemarken, Duitsland, België, Frankrijk, Luxemburg en Nederland. Europese NAVO-landen die niet verbonden zijn, en afhankelijk zijn van hun eigen netwerk aan pijpleidingen, zijn onder meer Roemenië, Polen, Slowakije, Spanje, Hongarije, Tsjechië en de verschillende Baltische staten.
Geeft ook een beeld op de dreiging van Iran alles af te sluiten en ook dat Spanje direct begon te steigeren om mee te doen met Trump.
pi_220369323
Bolton nu op CNN zegt ook precies wat ik hier eerder zei, dat de manier waarop oa Kallas en anderen in Europa zeggen 'niet onze oorlog' dom is en je Trump zo in de kaart speelt met z'n gedrag.
pi_220369326
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 01:18 schreef 3rr0r het volgende:
Bolton nu op CNN zegt ook precies wat ik hier eerder zei, dat de manier waarop oa Kallas en anderen in Europa zeggen 'niet onze oorlog' dom is en je Trump zo in de kaart speelt met z'n gedrag.
Bekijk deze YouTube-video

Niet nu, al eerder en ik hoor iets anders dan jij.
pi_220369350
quote:
0s.gif Op woensdag 18 maart 2026 01:27 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Bekijk deze YouTube-video

Niet nu, al eerder en ik hoor iets anders dan jij.
Ik weet toch wel wat ik net live op tv hoorde, snap niet hoezo je dat wil betwisten terwijl je zelf dus niet live CNN keek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')