Nee nee, dat was bij Delirius' collega Diplodocus. Lol. De gouverneur van Genève. Vlakbij dat meer. En van dat gewicht aan je voeten.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAA.... BROODJE GEVALLEN IN DE KAAS FONDUE!!!!!!!!!!!!
quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee nee, dat was bij Delirius' collega Diplodocus. Lol. De gouverneur van Genève. Vlakbij dat meer. En van dat gewicht aan je voeten.
"Hebt u ook een broodje in de fondue laten vallen? Het meer ligt vol met dat soort sufferds" (of zoiets).
Haten is universeel en we moeten opkomen voor onze eigen haatbaarden?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel lieden zouden radicale moslims als buren willen hebben, denk je?
Ga je die ook eilanden toewijzen
Ja met dat standbeeld van Freddie Mercuryquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nee nee, dat was bij Delirius' collega Diplodocus. Lol. De gouverneur van Genève. Vlakbij dat meer. En van dat gewicht aan je voeten.
"Hebt u ook een broodje in de fondue laten vallen? Het meer ligt vol met dat soort sufferds" (of zoiets).
Eigen haatbaard is goud waardquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:36 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Haten is universeel en we moeten opkomen voor onze eigen haatbaarden?
Israël is toch ook gewoon een kutland om als buur te hebben?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Lekker geradicaliseerd Frank. Goed bezig.
De tyfus...
Volkomen off-topic, maar ik had, zou je kunnen zeggen, geluk met mijn kroegvriendjes- en vriendinnetjes in mijn jongere jaren. Die jongere jaren zijn namelijk voor een aanzienlijk gedeelte gevuld met laat dronkemans (en -vrouws) gebral waarbij urenlang Asterix werd geciteerd.quote:
Mis je het woordje 'niet'?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik ga over m'n nek van antisemitisme, maar van het stompzinnige, kritiekloze filosemitisme zoals hier uit sommige contreien te lezen valt, word ik ook niet helemaal lekker hoor...
Werkelijk, filosemitisme?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:42 schreef kladderadatsch het volgende:
Ik ga over m'n nek van antisemitisme, maar van het stompzinnige, kritiekloze filosemitisme zoals hier uit sommige contreien te lezen valt, word ik ook niet helemaal lekker hoor...
Mag haten op alle 'ismes' ook?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:46 schreef Swango het volgende:
[..]
Werkelijk, filosemitisme?
Wel anti-terrorisme.
En inderdaad, zoals de Odyssee getuigt, niet helemaal 'off-topic'... misschien is deze episode uit De koperen ketel nog wel het meest van toepassing op 'ons' onderwerp:quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Volkomen off-topic, maar ik had, zou je kunnen zeggen, geluk met mijn kroegvriendjes- en vriendinnetjes in mijn jongere jaren. Die jongere jaren zijn namelijk voor een aanzienlijk gedeelte gevuld met laat dronkemans (en -vrouws) gebral waarbij urenlang Asterix werd geciteerd.
Dus werden argeloze kasteleins vergast op opmerkingen als "bent u familie van Hercules Minus, de amforenkoopman?" of "Colatic, ook een Gooth" of "voor zo'n tweederangs herberg wens ik nog geen twee as te betalen!".
Trump wordt dit jaar 80 denk ik.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 18:06 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Laat de man een ader knappen van woede. Het liefst een belangrijke.
Nouja dan krijgen we JD Vance. De is nog veel gekker.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Trump wordt dit jaar 80 denk ik.
Heb vanmorgen mijn oma bezocht die 80 is geworden in het woonzorgcentrum. Zijn leeftijdsgenoten van Trump. Dan denk ik in mezelf. Hoelang gaat Trump dit volhouden. Volgens mij gaat hij nooit zijn 4 jaar uitzitten
Veel gerichter, stabieler, intelligenterquote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dan krijgen we JD Vance. De is nog veel gekker.
Hij niet alleen, die rare oude religieuze kwasten in Iran en Israel (en Rusland) ook. Wijsgeren waren vroeger meestal oude verstandige mensen, nu zijn het demente kleuters.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Trump wordt dit jaar 80 denk ik.
Heb vanmorgen mijn oma bezocht die 80 is geworden in het woonzorgcentrum. Zijn leeftijdsgenoten van Trump. Dan denk ik in mezelf. Hoelang gaat Trump dit volhouden. Volgens mij gaat hij nooit zijn 4 jaar uitzitten
AI niet AIquote:Trump vindt het goed dat chef antiterrorismedienst is afgetreden
Op een vraag over het aftreden van de chef van de antiterrorismedienst, Joe Kent, antwoordt Trump dat Kent "erg zwak was op het gebied van veiligheid". "Toen ik zijn verklaring las, dacht ik dat het goed was dat hij weg was, omdat hij zei dat Iran geen bedreiging vormde. Elk land weet wat voor dreiging Iran vormde."
Ben vooral bang voor zijn beslissingen die hij neemt omdat hij met momenten niet helder nadenkt door zijn leeftijd.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 21:51 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dan krijgen we JD Vance. De is nog veel gekker.
Dat is best lastig te stellen. Vance vind ik bijv een nog gevaarlijker gek dan Trump. Genoeg verstandige oude wijze mensen over die niet raar gaan doen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 22:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben vooral bang voor zijn beslissingen die hij neemt omdat hij met momenten niet helder nadenkt door zijn leeftijd.
Een maximum leeftijd van 60 jaar ofzo om Amerikaans president te mogen zijn zou al veel problemen wegnemen. Voorbeeld: je kandidaat stellen op je 60e mag nog dan ben je 64 als je termijn afgelopen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |