Het is als Trump die in 2017 beweerde dat er een record-menigte bij zijn inauguratie was geweest, terwijl alle foto's bewezen dat het onzin was. Maar dan roep je gewoon dat die foto's fake zijn en uiteindelijk gelooft een groot deel van de mensen je.quote:
Er staan altijd weer nieuwe talenten op, daar zit ik nog niet zo mee.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja als mannen als Alonso en Max er de brui aan geven en Lewis wellicht ook dan zou dat toch een aderlating voor de sport zijn.
Ik denk echt dat de grote bazen alleen maar blij zijn van die gasten met een grote mond af te zijn.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja als mannen als Alonso en Max er de brui aan geven en Lewis wellicht ook dan zou dat toch een aderlating voor de sport zijn.
Triest maar waar.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk echt dat de grote bazen alleen maar blij zijn van die gasten met een grote mond af te zijn.
Ja, dit. Ik vrees dat ik dan zelfs al die lui die altijd roepen dat 'F1 geen sport is' gelijk moet gaan geven. Helaas.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:52 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het is meer dat de sport zelf het aankijken niet meer waard is.
Lewis is allang blij dat hij geen auto meer heeft die zijn skill-issues bloot legt joh.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Helaas wel ja, maar dat zie je in veel meer sporten. Voetbal, tennis, schaatsen etc. Hoe vaak wordt er nu daadwerkelijk naar de sporters geluisterd? Al ligt het er wel wat dikker op bij sporten met veel Amerikaanse invloed. Bij basketball, American football, ijshockey, honkbal hebben spelers in de VS helemaal weinig in te brengen. Kunnen vaak ook zonder inspraak naar een ander team gestuurd worden. Wat dat betreft zie je wel de Amerikaanse invloed van Liberty nu.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nou ja, dat dus. De mening van de coureurs is helemaal niet relevant voor de FIA.
Dat heb je alleen nog maar posts van 1 user.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:37 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is een grote farce. Als hier alle kritische posts weggehaald worden is het ook alsof het lijkt alsof iedereen tevreden is.
En een stuk leger, maar dat terzijde.
F1 kan wel wat leren van hoe er in basketbal gezorgd wordt voor een iets evenrediger speelveld voor alle teams.quote:Op woensdag 18 maart 2026 12:48 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Helaas wel ja, maar dat zie je in veel meer sporten. Voetbal, tennis, schaatsen etc. Hoe vaak wordt er nu daadwerkelijk naar de sporters geluisterd? Al ligt het er wel wat dikker op bij sporten met veel Amerikaanse invloed. Bij basketball, American football, ijshockey, honkbal hebben spelers in de VS helemaal weinig in te brengen. Kunnen vaak ook zonder inspraak naar een ander team gestuurd worden. Wat dat betreft zie je wel de Amerikaanse invloed van Liberty nu.
Het punt is entertainment. Dus kijk je naar wat de meeste kijkers oplevert. Zo ingewikkeld is het niet.quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:06 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Luister je naar de spelers, of naar degenen die er geld in stoppen?
"De koning is dood, lang leve de koning"quote:Op woensdag 18 maart 2026 11:50 schreef vosss het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |