Gewoon een keertje met de vlakke handquote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:39 schreef Michael1000000 het volgende:
[..]
Laatst zei ze, toen ik geld van de huishoudrekening naar mijn eigen rekening overschreef, "waarom heb je nou ALWEER getankt?".
God mens, zie je niet dat JIJ de meeste kilometers maakt en ik dan moet tanken als ik de auto eens wil gebruiken?
Neh, dan komen er helaas alleen maar nog grotere problemen...quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:43 schreef ikheetmartijn het volgende:
[..]
Heel erg rap dumpen dan die slettebak
Ja vervelend zeg. Je vrouw die eens wat leuks doet in plaats van de hele dag FOK!en op de zolderkamer.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:35 schreef Michael1000000 het volgende:
Ik werk vanuit huis en gebruik de auto zelden, maar dan heb je een vrouw die de auto pakt om naar de schoonheidssalon in HETZELFDE dorp te gaan...
Met een vriendin 80km verderop afspreekt om te gaan lunchen (echt waar) en "even" op en neer gaat naar haar ouders, 130km enkele reis.
We kunnen het allemaal best betalen, maar er is ook zoiets als onzinnige verkwisting. Daar kan ik heel slecht tegen.
Doe toch niet zo moeilijk man. Waar praat je over, een paar tientjes aan benzinequote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:35 schreef Michael1000000 het volgende:
Ik werk vanuit huis en gebruik de auto zelden, maar dan heb je een vrouw die de auto pakt om naar de schoonheidssalon in HETZELFDE dorp te gaan...
Met een vriendin 80km verderop afspreekt om te gaan lunchen (echt waar) en "even" op en neer gaat naar haar ouders, 130km enkele reis.
We kunnen het allemaal best betalen, maar er is ook zoiets als onzinnige verkwisting. Daar kan ik heel slecht tegen.
Dat klinkt als ik ben getrouwd en mijn vrouw is gelukkig.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:35 schreef Michael1000000 het volgende:
Dit klinkt als een gezonde, eerlijke relatie.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:39 schreef Michael1000000 het volgende:
[..]
Laatst zei ze, toen ik geld van de huishoudrekening naar mijn eigen rekening overschreef, "waarom heb je nou ALWEER getankt?".
God mens, zie je niet dat JIJ de meeste kilometers maakt en ik dan moet tanken als ik de auto eens wil gebruiken?
Gewoon volle vuist tussen de ogen.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Gewoon een keertje met de vlakke hand
@:de_boswachter
Ik snap je punt, maar het maakt qua verbruik niet uit of ze "even" op en neer gaat, of daar een hele dag is.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:35 schreef Michael1000000 het volgende:
Het is wachten op John WIlliams.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Dat klinkt als ik ben getrouwd en mijn vrouw is gelukkig.
Het laat juist de ernst van de situatie zien 😱quote:Op dinsdag 17 maart 2026 09:44 schreef Toefjes het volgende:
Plaatje in de OP maakt de boodschap wel wat minder onaangenaam.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
Je kan ook halverwege afspreken bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik snap je punt, maar het maakt qua verbruik niet uit of ze "even" op en neer gaat, of daar een hele dag is.
En ik weet niet hoe je vrouw er uit ziet, maar met een schoonheidssalon bezoek geef je veel meer onnodig geld uit dan het ritje er naar toe.
Doe je hem dan elke keer vol tanken?quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:39 schreef Michael1000000 het volgende:
[..]
Je woont in Nederland, 80 kilometer is in nagenoeg elk ander land alsof je even bij de buren langs gaat. Zeikwijf.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 11:30 schreef Michael1000000 het volgende:
[..]
Je kan ook halverwege afspreken bijvoorbeeld.
Jouw manier van denken zegt dan eigenlijk (even chargeren): "we kunnen ook uit eten gaan in Parijs en weer terugrijden".
Mijn vrouw is heel mooi, van mij hoeft ze helemaal niet te gaan![]()
Het gaat om het onzinnige verkwisten. Die salon is 2 km verderop en we hebben hele mooie (elektrische) fietsen staan.
En in Kranenburg, bij Nijmegen de grens over 2,05.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:32 schreef cinderloom het volgende:
Hoorde net van iemand die in Belgie, net ove4 de grens, 1.75 euro betaald. Dat verschil is echt bizar
Ook niet echt de moeite meer waardquote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En in Kranenburg, bij Nijmegen de grens over 2,05.
De lokale Tango hier 2,18.
Duitsland wordt ook duurder lijkt het.quote:Op dinsdag 17 maart 2026 12:41 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En in Kranenburg, bij Nijmegen de grens over 2,05.
De lokale Tango hier 2,18.
Aan je auto refereren als "ze"quote:Op dinsdag 17 maart 2026 10:23 schreef Leandra het volgende:
Gisteren getankt: ¤ 122,88
Ik geloof niet dat ik ooit zoveel voor een volle tank betaald heb, maar goed, ze loopt ook niet op Euro95, dus er moet V-power in, het is zoals het is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |