Gaan we schelden? Zijn de argumenten op?quote:Op maandag 16 maart 2026 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat vooral in jouw hoofd zit is het populistisch islamimstisch gereutel van types als tovia en knapzak.
Je bent hun trekpop en useful idiot, niets meer.
En ik zet er 500 euro op dat je nog nooit iets van Kant gelezen hebt.
Als mijn argumenten op waren geweest, is dat omdat ik je goedkope antisemitische bagger al 10 posts geleden afgeserveerd heb en geen zin heb in herhaling te vallen c.q. nitwits kosteloos te scholen.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Gaan we schelden? Zijn de argumenten op?
Ik heb het niet in het Duits gelezen, want dat kan ik niet zo goed. Is Engels ook goed? Ik moet wel toegeven dat ik alleen een aantal essays helemaal gelezen heb. Hij heeft de neiging wat langdradig te worden.
quote:Been here in Tehran for the past couple of days, here are a few observations.
📌 Striking contrast, despite the ongoing military confrontation, daily life largely continues. Shops, restaurants, and malls are open, clear shift from the paralyzed atmosphere of last year’s 12-day war.
📌Iranian authorities are navigating on two layers. State rhetoric clearly frames this as an existential conflict, yet there is a concerted domestic effort to project normalcy and stability for residents. All indicators suggest the government is bracing for a protracted, multi-month conflict.
📌 Because Tehran is such a huge city, the physical toll of the conflict isn't spotted. Destruction is localized, though the damage is unmistakable in certain districts. Meanwhile, state mobilization remains highly visible, with several pro-government rallies taking place across various neighborhoods.
📌 Following a deceptively calm day yesterday, airstrikes targeted local fuel depots post-midnight. The escalation continued into this morning with a massive blast heard toward the city center, followed by at least two more explosions in the northern suburbs.
📌 These strikes on critical energy infrastructure represent a significant pressure on the state and residents. Aside from the day to day impact, the scene, the smoke, the smell all have their own effects.
Ik heb het over de Iraanse identiteit en cultuur van de afgelopen eeuwen tot vandaag, niet over die uit de oudheid. Als we alleen naar de oudheid zouden kijken, zou je namelijk ook niet echt kunnen spreken van een Nederlandse identiteit of cultuur, omdat die toen ook heel anders was dan de latere tradities die sterk door christelijke en joodse invloeden zijn gevormd.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:13 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Toen het huidige Iran ontstond, bestond het Brussel waar jij het over hebt niet eens
De president die smeekte om de Nobelprijs voor de vrede...quote:Op maandag 16 maart 2026 22:19 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, die kunnen niet terugvechten.
Goeiedag man... kom gewoon ter zake en steek je lofzag uit over islamitische theocratieënquote:Op maandag 16 maart 2026 22:24 schreef Tovia het volgende:
[..]
Ik heb het over de Iraanse identiteit en cultuur van de afgelopen eeuwen tot vandaag, niet over die uit de oudheid. Als we alleen naar de oudheid zouden kijken, zou je namelijk ook niet echt kunnen spreken van een Nederlandse identiteit of cultuur, omdat die toen ook heel anders was dan de latere tradities die sterk door christelijke en joodse invloeden zijn gevormd.
quote:Op maandag 16 maart 2026 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nochtans was ik blij met de Gallische vertaling van Gothische vloeken, gaf toch een indicatie.
Ja dus:quote:Op maandag 16 maart 2026 22:22 schreef SymbolicFrank het volgende:
Gaan we schelden? Zijn de argumenten op?
quote:
Toen bestond Brussel niet.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:24 schreef Tovia het volgende:
[..]
Ik heb het over de Iraanse identiteit en cultuur van de afgelopen eeuwen tot vandaag,
Waarom heb je het dan in vredesnaam over Brussel, in de tijdlijn die jij schetst is Brussel niet meer dan een voetnoot en daarnaast niet eens betrokken geweest bij het ontstaan van het huidige Iran.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:24 schreef Tovia het volgende:
[..]
Ik heb het over de Iraanse identiteit en cultuur van de afgelopen eeuwen tot vandaag, niet over die uit de oudheid. Als we alleen naar de oudheid zouden kijken, zou je namelijk ook niet echt kunnen spreken van een Nederlandse identiteit of cultuur, omdat die toen ook heel anders was dan de latere tradities die sterk door christelijke en joodse invloeden zijn gevormd.
Niet verrassend dat je in een onbelezen woke adept een medestander hebt gevonden in je campagne ter bevordering van islamitisch fundamentalisme. Dat soort volk kun je oprapen bij Pro-Pallie demonstraties.quote:
Ja, ze zijn duidelijk op.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Als mijn argumenten op waren geweest, is dat omdat ik je goedkope antisemitische bagger al 10 posts geleden afgeserveerd heb en geen zin heb in herhaling te vallen c.q. nitwits kosteloos te scholen.
Er zijn er nog wel wat meer.quote:
Nee hoor, lees gewoon terug en ik heb je standaard antisemtische meuk gereduceerd tot wat het is. Stront, waarvan de onwelriekende geur enkel opgesnoven wordt door een roedel salafi's.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:28 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, ze zijn duidelijk op.
Als je wat interessants te vertellen heb, hou ik me aanbevolen. Maar die kans wordt steeds kleiner. Een paar jaar geleden kwam er nog wat zinnigs uit, maar tegenwoordig is het alleen woede en beschuldigingen.
Ik ben niet voor of tegen theocratieën, of ze nu islamitisch, christelijk, boeddhistisch of joods zijn. Ik ben ervoor dat het volk van een land dat zelf mag bepalen en niet jij.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:25 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Goeiedag man... kom gewoon ter zake en steek je lofzag uit over islamitische theocratieën
Zoals vrouwen in Iran?quote:Op maandag 16 maart 2026 22:29 schreef Tovia het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen theocratieën, of ze nu islamitisch, christelijk, boeddhistisch of joods zijn. Ik ben ervoor dat het volk van een land dat zelf mag bepalen en niet jij.
En waarop baseer je dat een land kiest voor bloedige onderdrukking?quote:Op maandag 16 maart 2026 22:29 schreef Tovia het volgende:
[..]
Ik ben niet voor of tegen theocratieën, of ze nu islamitisch, christelijk, boeddhistisch of joods zijn. Ik ben ervoor dat het volk van een land dat zelf mag bepalen en niet jij.
Je zou het dus prima vinden als de SGP een absolute meerderheid weet te behalen (let wel, dit is dus niet per definitie de meerderheid van de bevolking) waarbij er verregaand repressief en conservatief beleid zou worden gevoerd?quote:Op maandag 16 maart 2026 22:29 schreef Tovia het volgende:
[..]
Je bent doelpalen aan het verschuiven. We hebben het immers over nu, en niet over de oudheid, derhalve over het dansen naar de pijpen van Brussel en Washington.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Waarom heb je het dan in vredesnaam over Brussel, in de tijdlijn die jij schetst is Brussel niet meer dan een voetnoot en daarnaast niet eens betrokken geweest bij het ontstaan van het huidige Iran.
Sterker nog, "wij" als Nederland zijn naïef geweest waardoor Iran nu over nucleaire kennis beschikt. Nauwelijks een "invloed" en eerder een tactische flop.
Ik lees LGBTQ altijd als "barbecue". Dat doe ik niet expres, het gaat vanzelf.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Niet verrassend dat je in een onbelezen woke adept een medestander hebt gevonden in je campagne ter bevordering van islamitisch fundamentalisme. Dat soort volk kun je oprapen bij Pro-Pallie demonstraties.
Zul je het een beetje zacht en teder brengen wanneer ze over vrouwen en LGBTQ beginnen?
Tot zover 'argumentenleer'.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:32 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ik lees LGBTQ altijd als "barbecue". Dat doe ik niet expres, het gaat vanzelf.
Dit dus.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:28 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Ja, ze zijn duidelijk op.
Als je wat interessants te vertellen heb, hou ik me aanbevolen. Maar die kans wordt steeds kleiner. Een paar jaar geleden kwam er nog wat zinnigs uit, maar tegenwoordig is het alleen woede en beschuldigingen.
Beter dansen we naar de pijpen van Mekka en Medina, toch.quote:Op maandag 16 maart 2026 22:31 schreef Tovia het volgende:
[..]
Je bent doelpalen aan het verschuiven. We hebben het immers over nu, en niet over de oudheid, derhalve over het dansen naar de pijpen van Brussel en Washington.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |